EbnoC 20.03.2008 22:04:24 | |
---|
Dark Tranquility - Punish My Heaven? pimeä hiljaisuushan se on :) If you shake my hand better count your fingers... |
Minne sinä olet mennyt en voi nähdä sinua Mitä on tekeillä en pysty tuntemaan sinua Tule takaisin missä sinä ikinä oletkaan Tule takaisin seuraa vain tähtiä Mitä voin tehdä, en kuule sinua Minne minun täytyy mennä löytääksesi sinut Missä sinä olet nyt Missä sinä olet nyt Kurkota käteeni Ja minä vedän sinut valoon Pidä kädestäni kiinni Ja sinä et saa kaatua enää koskaan uudestaan Pelko pitää sinua siellä mihin minä en voi tulla Riedota sinun pelkojasi, anna niiden mennä kyynelten mukana Kurkota käteeni Ja minä vedän sinut valoon Pidä kädestäni kiinni Ja sinä et saa kaatua enää koskaan uudestaan .... Jokseenkin noin. There on the battlefield he stands,
down on the battlefield he's lost
and on the battlefield it ends. |
SaukHo 22.03.2008 22:13:24 | |
---|
Jo nyt on peehana. Pistetään sitte helepompi ku ei tästä tunnu tulevan mittään. Tai sit mää oon huono soomentaja... ... Vuosia olen matkustanut kylmyydessä, mutta sydämeni on lämmin kuin pimentynyt aurinko yläpuolellani Mikään ei voi viedä pois sitä, mitä olen nähnyt näillä väsyneillä silmillä ... Jokohan nyt... Pakko!! |
Gabroth 22.03.2008 22:18:22 | |
---|
Vuosia olen matkustanut kylmyydessä, mutta sydämeni on lämmin kuin pimentynyt aurinko yläpuolellani Mikään ei voi viedä pois sitä, mitä olen nähnyt näillä väsyneillä silmillä Wintersun - Beyond the Dark Sun |
SaukHo 22.03.2008 22:20:10 | |
---|
Wintersun - Beyond the Dark Sun Tulihan se sieltä. Anna mennä! |
Gabroth 22.03.2008 22:50:35 | |
---|
Sisar, älä rukoile puolestani Täältä ei löydy anteeksiantamista Vain pisin ja pimein yö Ja minun kansani loppu Veli, monta kieroa päivää vietimme Kertoen tarinoita ja tehden myyttejä Teroittaen kieliämme viimeiseen taisteluun Mutta tehden vähän paitsi kasvaa vanhaksi En ikinä ole ollut uskonnollinen mies Joten miksi luottaisin sinuun? Poltit siltasi kauan sitten Olen pakana etsimässä sieluaan |
Gabroth 25.03.2008 20:27:40 | |
---|
Vihjeeksi kerrottakoon, että bändi on irlantilainen ja esiintyy tämän vuoden Tuskassa. |
hullu_ukko 25.03.2008 20:38:32 | |
---|
Sisar, älä rukoile puolestani Täältä ei löydy anteeksiantamista Vain pisin ja pimein yö Ja minun kansani loppu Veli, monta kieroa päivää vietimme Kertoen tarinoita ja tehden myyttejä Teroittaen kieliämme viimeiseen taisteluun Mutta tehden vähän paitsi kasvaa vanhaksi En ikinä ole ollut uskonnollinen mies Joten miksi luottaisin sinuun? Poltit siltasi kauan sitten Olen pakana etsimässä sieluaan Primordialia? Ja biisi olisi Gallows Hymn? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Gabroth 25.03.2008 20:53:24 | |
---|
Primordialia? Ja biisi olisi Gallows Hymn? Juurikin se. |
hullu_ukko 25.03.2008 21:15:25 (muokattu 25.03.2008 21:16:51) | |
---|
Eräänä päivänä, jännitys... En ole koskaan ennen tuntenut näin. Elämämme, kaatuvat... En ole koskaan... Ollut jumalani edessä. Miksi sinun täytyy polvistua eteeni? Kirjoitan saadakseni näön. Eräänä päivänä löydät minut nurkasta... Ylhäisempänä... Mutta en ole silti kuollut koskaan aiemmin... M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
hullu_ukko 27.03.2008 22:04:56 | |
---|
Vinkki: Yhdysvaltalainen yhtye, joka teki juuri äskettäin kaksi keikkaa Suomessa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Iron Slayer 28.03.2008 12:10:44 | |
---|
Vinkki: Yhdysvaltalainen yhtye, joka teki juuri äskettäin kaksi keikkaa Suomessa. Olisko toi sitten Down - Stone the Crow. Jamming |
hullu_ukko 28.03.2008 14:54:58 (muokattu 28.03.2008 15:20:57) | |
---|
Olisko toi sitten Down - Stone the Crow. Yhtye oikein, biisi väärin. Tosin oikea vastaus löytyy samalta levyltä kuin Stone the Crow. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
J.O. 28.03.2008 15:29:07 (muokattu 28.03.2008 15:29:27) | |
---|
Down - Jail |
hullu_ukko 28.03.2008 15:31:13 | |
---|
Down - Jail On. Jatka. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
J.O. 28.03.2008 17:18:06 | |
---|
Heidän maiti ja mäti antoi vaihtelevan elämäsi Tiedät ettei täällä ole jumalaa Tehtäväsi on näyttää, että ainut suunta on kieltäytyminen Kieltäytyminen... Kaikki kristityt ja saatananpalvojat jotka näet pitää ristiinnaulita ennen kun he pakenevat Sinun on syötävä jokainen sielu Sinä välttelet sitä, he ovat liian saastaisia Tiedät ettei täällä ole jumalaa Tehtäväsi on näyttää, että ainut suunta on kieltäytyminen |
Lionslicer 29.03.2008 20:05:42 | |
---|
Demilich-The 16-th 6-Tooth Son Of 144-Regional Dimensions Musiikki on hienoimmillaan suorittamista ja kitaransoitto veristä kilpailua paremmuudesta. |
J.O. 30.03.2008 13:05:06 | |
---|
Demilich-The 16-th 6-Tooth Son Of 144-Regional Dimensions Joo, oikein. |
Lionslicer 30.03.2008 16:45:15 | |
---|
Vasara kallossa odotan palauttaakseni kärsimyksesi Mielessäni näen sinut etäisenä, rikkinäisenä ja kadonneena taas Kun tulet takaisin, en tunne sinua Me emme sovi oikein niin kuin se ennen oli Aika on totuus, kova ja julma Ja sydämeni on muuttunut kiveksi Musiikki on hienoimmillaan suorittamista ja kitaransoitto veristä kilpailua paremmuudesta. |
EbnoC 30.03.2008 20:57:53 | |
---|
Neurosis - Crawl Back In If you shake my hand better count your fingers... |