Tuspekistan 14.03.2008 22:56:16 | |
---|
Huomasinpa että olen melko huono tässä kääntämis hommasa, mut eiköhän tuosta pienestä pätkästä joku erota mikä biisi on kyseessä. Syytökset ja syy, oikea vai väärä, ne näyttävät samalta, saastaiset sormet nousevat riveissä ja kukka paskasta kasvaa Olen hämmästynyt kuinka alas ihmiset voivat vajota vain olemalla oma itsensä. En ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. |
Ruoste 15.03.2008 01:10:28 | |
---|
Syytökset ja syy, oikea vai väärä, ne näyttävät samalta, saastaiset sormet nousevat riveissä ja kukka paskasta kasvaa Olen hämmästynyt kuinka alas ihmiset voivat vajota vain olemalla oma itsensä. Sentenced - Ever-Frost kerrankin tiesin jonkun! |
Tuspekistan 15.03.2008 10:41:48 | |
---|
Aivan oikein! Jatka En ole puolesta enkä vastaan pikemminkin päinvastoin. |
Ruoste 16.03.2008 00:55:18 | |
---|
Vähän erilaista Unohda se vaseliinikannu Rikas horo poju en aio olla kuningattaresi Ja Hei! Voit kiemurrella, anella ja toivoa Mutta en helvetissä aio leikkiä saippuan pudotusta OK Tiedän olevani outo, mutta en ole homo Joten ota kiihkosi ja katoa Mutta olen ylpeä olla "PC" Koska - Tykkään tytöistä Tuhmia tyttöjä joka puolella maailmaa En tiedä kenen persettä olet nuollut Mutta yksikään kakka-kielinen poju ei saa maistaa munaani Hän Sanoo: "Mitä jos ei harrastettaisi seksiä - ollaan vain ystäviä" Ei kiitos kamu, keskityn vain lesboihin Olet oikeassa! Seksistinen sika, se on totta (vihaan kaikkia miehiä sinut mukaan lukien) En piittaa mitä ajattelet minusta koska - Tykkään tytöistä Tuhmia tyttöjä joka puolella maailmaa Olen imarreltu kun ajattelet että olen söpö Mutta en kohtele hyvin tallottua paskaa Joten katso, Jos näkökulmani saa sinut kiukkuiseksi Olet vain kateellinen koska minulla ei ole peräpukamia Joten, Tehdäkseni selväksi ettet voi pamputtaa minua Tatuoitu perseeni kertoo "Ainoastaan Ulos" En välitä kauheasti anaaliyhdynnästä Koska - Tykkään tytöistä Tyhmia tyttöjä ympäri maailmaa |
MetalMil 16.03.2008 10:15:22 | |
---|
Type O Negative - I Like Goils |
Ruoste 16.03.2008 23:07:51 | |
---|
Type O Negative - I Like Goils kylll jatka |
MetalMil 17.03.2008 18:23:09 | |
---|
Ohjaa heidän elämäänsä Päättää milloin ja miten he kuolevat Jonkun toisen valinnan uhri Kärsivillä ei ole ääntä. Manipuloi kohtaloa Mitä tulee elämään, ketään ei tunnu kiinnostavan. Mutta kun kun kyse on pois haluamisesta. He joilla on voima, tulevat olemaan siellä. Pitkitä kipua. Kuinka kauan se kestää? Pitäis olla läpihuutojuttu :) |
hullu_ukko 17.03.2008 18:26:03 (muokattu 17.03.2008 18:26:13) | |
---|
Ohjaa heidän elämäänsä Päättää milloin ja miten he kuolevat Jonkun toisen valinnan uhri Kärsivillä ei ole ääntä. Manipuloi kohtaloa Mitä tulee elämään, ketään ei tunnu kiinnostavan. Mutta kun kun kyse on pois haluamisesta. He joilla on voima, tulevat olemaan siellä. Pitkitä kipua. Kuinka kauan se kestää? Pitäis olla läpihuutojuttu :) Deathin Suicide Machine. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
MetalMil 17.03.2008 18:28:08 | |
---|
Deathin Suicide Machine. 3 minuuttia :D pitänee pistää vaikeampaa settiä ens kerralla. mutta ole hyvä ja jatka. |
hullu_ukko 17.03.2008 18:38:29 | |
---|
Pää edellä vastavirtaan, väärää kaistaa Takuuvarmalla törmäyskurssilla jarrut pohjaan ennen kun todella sattuu. Palan polttouunissa jonka tein itse hurmaava kuumuus on kaikki mitä tarvitsen. Tähtään kyllä oikein mutta ammun silti ohi, en näe mikä on hyväksi minulle. En helvetissäkään tule kestämään tätä, Ei loppua kivulle, ei voittoa näkyvissä. En voi uskoa, millaisia valheita olenkaan kertonut itselleni. Ja tulet näkemään sen häpeätahran, jota olen kantanut koko elämäni, se merkkaa vertani, polttaa lihaani, se on haudattu silmieni taakse. Vapautan sen vain sinua varten, jotta voit seurata minua ja kuolla. Tyhjyydessä, ei katumusta, ei aikaa viimeisille hyvästeille. Ota aikasi ja laskeudu maailmaani, näet mitä minusta on jäljellä. Älä vuodata kyyneltäkään sillä en ole sen arvoinen. Kuolen ennemmin kuin muutan elämääni. En voi uskoa, millaisia valheita olenkaan kertonut itselleni. Ja tulet näkemään sen häpeätahran, jota olen kantanut koko elämäni, se merkkaa vertani, polttaa lihaani, se on haudattu silmieni taakse. Vapautan sen vain sinua varten, jotta voit seurata minua ja kuolla. Tyhjyydessä, ei katumusta, ei aikaa viimeisille hyvästeille. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
hullu_ukko 19.03.2008 19:41:16 | |
---|
Onko liian vaikea? Halutaanko uusi tilalle? M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
fabarm 20.03.2008 14:39:12 | |
---|
Kuulostaa Hauntedilta? Harva on seppä syntyessään,eikä kovin moni vielä kuollessaankaan. Kyllä se on näinikkään. |
hullu_ukko 20.03.2008 16:50:58 (muokattu 20.03.2008 17:56:36) | |
---|
Kuulostaa Hauntedilta? Mutta eipäs olekaan :) Pistän uuden... Tuo edellinen oli siis The Macheten The Taint. Helppo(?) tähän väliin niin saadaan ehkä ratkaistua vielä tämän illan aikana niin peli ei jumiudu vaikken viikonloppuna pääsekään koneelle.. Jos tähdet putoavat päälleni ja jos aurinko kieltäytyy paistamasta sitten kahleet voidaan avata, ja kaikki vanhat sanat voivat lopettaa sointumisen. Jos taivas muuttuisi kiveksi, sillä ei olisi merkitystä. Sillä tuolla ylhäällä ei ole taivaan valtakuntaa, helvetti ei odota tuhoamme. Antaa järjen äänen loistaa, hurskaat kadotkoon ikuisiksi ajoiksi. Jumalan kasvot ovat piilossa, täysin ennustamattomat. Häneltä ei voi kysyä mikä tämän kaiken merkitys on. Hän ei ollut koskaan puolellanne, Jumala ei ollut koskaan puolellanne. Antakaa oikean ja väärän päättää keskenään, Jumala ei ollut koskaan puolellanne. Näe kymmenentuhatta papin virkaa, näe pyhät, vanhurskaat koirat. He väittävät parantavansa, mutta he ainoastaan varastavat, käyttävät hyväksi uskoasi, huijaavat ja ryöväävät. Jos jumala on viisas, miksi hän on pysyy tyynenä, vaikka nämä väärät profeetat kutsuvat häntä ystäväkseen? Miksi Hän on hiljaa, onko hän sokea? Olemmeko lopulta hylättyjä? Antaa järjen miekan loistaa, vapauttaa meidät pyhätöistä ja rukouksista. Jumalan kasvot ovat piilossa, pois käännetyt. Hänellä ei ole koskaan sanaakaan sanottavana. Hän ei ollut koskaan puolellanne, Jumala ei ollut koskaan puolellanne. Antakaa oikean ja väärän päättää keskenään, Jumala ei ollut koskaan puolellanne. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Tohtori Tonus 20.03.2008 19:30:41 | |
---|
Motörhead - God was never on your side |
hullu_ukko 20.03.2008 20:04:13 | |
---|
Motörhead - God was never on your side Näin. Jatkakaa. M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir |
Tohtori Tonus 20.03.2008 20:20:07 | |
---|
Olen titaani, maan hallitsija Ylemmän ja alemman kosmoksen herra Hallitsen heikkoutta jokaisen miehen jokaisessa huudossa Olen Cronus, maan ja kaaoksen jälkeläinen Opetan sinulle sotimisen taitoa syvällä alitajunnassasi |
EbnoC 20.03.2008 20:48:00 | |
---|
Helious Hyperion - Rotting Christ If you shake my hand better count your fingers... |
Tohtori Tonus 20.03.2008 21:03:47 | |
---|
Helious Hyperion - Rotting Christ Jep. asdfasdf |
Heitetää helppo Tuo minulle valo, pimeyteen joka ei koskaan lopu. Aamunkoitto ei tule koskaan. Rankaise taivastani. Olemme saapuneet syrjäisimpään risteykseen. Kosmoksen lataus meidän ilmakehän taivaissa, (:D) aiheuttaa meidän kaatumisen. Jos minulla olisi siivet, olisinko anteeksiantavainen? Jos minulla olisi sarvet, olisiko siellä tulia heikentääkseen hymyäni? If you shake my hand better count your fingers... |
SaukHo 20.03.2008 21:57:31 | |
---|
Heitetää helppo Tuo minulle valo, pimeyteen joka ei koskaan lopu. Aamunkoitto ei tule koskaan. Rankaise taivastani. Olemme saapuneet syrjäisimpään risteykseen. Kosmoksen lataus meidän ilmakehän taivaissa, (:D) aiheuttaa meidän kaatumisen. Jos minulla olisi siivet, olisinko anteeksiantavainen? Jos minulla olisi sarvet, olisiko siellä tulia heikentääkseen hymyäni? Dark Tranquility - Punish My Heaven? There on the battlefield he stands,
down on the battlefield he's lost
and on the battlefield it ends. |