Dude666 20.03.2008 08:31:51 | |
---|
Oon soittanu bassoo kohta 4 vuotta. Tähän asti on tullu soiteltua ibanezin gsr 200. Nyt olis hakusessa viiskielinen basso hintaluokalta n. 400-500€. Soitan heviä bändissä, mut soitan huvikseen myös rockia ja bluesia. Eli ehdotelkaa omasta mielestänne sopivia bassoja. Itse oon kattellu schecterin stiletto extremee, ibanezin btb 305fm ja traben array 5. Noita en oo päässy viel kokeileen missään eli antakaa niistäkin omia mielipiteitä ja kokemuksia. |
Olin tosa joulun alla ostamassa uuta bassoa hesasta (tollanen iban sr 505 sieltä sitten mukaan tuli ks. omat kuvat) niin kävin hellas-pianos tota trabenia kokeilemassa. Kyllähän siitä ihan asiasoundit lähti, jotenki tumma soundikokonaisuus siinä oli. Olkoon se sitten hyvä taikko huono asia... Mutta sanon, että jos rahaa löytyy, niin suosittelen mieluummin tuota iban sr.ää. Kyllä se on basso se. Niin minä selviydyn tästä ja saan palkkioni lunastaa. |
jvakeva 23.03.2008 11:30:02 | |
---|
kattele käytettyjä. ei tolla rahalla saa mitään uutta, mikä olisi käyttökelpoinen pidemmän aikaa. Bassoneuvos |
leksi-B 23.03.2008 18:11:17 | |
---|
Olin tosa joulun alla ostamassa uuta bassoa hesasta (tollanen iban sr 505 sieltä sitten mukaan tuli ks. omat kuvat) niin kävin hellas-pianos tota trabenia kokeilemassa. Kyllähän siitä ihan asiasoundit lähti, jotenki tumma soundikokonaisuus siinä oli. Olkoon se sitten hyvä taikko huono asia... Mutta sanon, että jos rahaa löytyy, niin suosittelen mieluummin tuota iban sr.ää. Kyllä se on basso se. suosittelen myös. "antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa" |
Zydi 25.03.2008 13:06:15 | |
---|
Vuonna 2008 Moi, Onko kellään kokemusta Kona KEJBN:sta, joku oli tarjonnut koesoittoon pojalleni. Itse soitan etupäässä akustista bassoa, joten kokemukseni sähköisistä hieman kapeanlainen. |
Dude666 29.03.2008 13:41:08 | |
---|
Lisäystä: Oon soittanu bassoo kohta 4 vuotta. Tähän asti on tullu soiteltua ibanezin gsr 200. Nyt olis hakusessa viiskielinen basso hintaluokalta n. 400-500€. Soitan heviä bändissä, mut soitan huvikseen myös rockia ja bluesia. Eli ehdotelkaa omasta mielestänne sopivia bassoja. Itse oon kattellu schecterin stiletto extremee, traben array 5, ibanez sr 505, ibanez btb475, esp f225. Noita en oo päässy viel kokeileen missään eli antakaa niistäkin omia mielipiteitä ja kokemuksia. |
isäntä01 31.03.2008 14:31:03 | |
---|
Oon soittanu bassoo kohta 4 vuotta. Tähän asti on tullu soiteltua ibanezin gsr 200. Nyt olis hakusessa viiskielinen basso hintaluokalta n. 400-500€. Soitan heviä bändissä, mut aika hyvin sattu mulla on kans samallai menny. :D soitin kans iba gsr 200 neljä vuotta ja sit ostin viiskielisen. =) itse suosittelen Esp Ltd B-155. hyvä ja luotettava tuolla bassolla soittaa kaikkea musiikkia ei pelkästään sitä hevi metallia!:P aijjaa. |
Dude666 01.04.2008 20:18:52 | |
---|
Voisko joku kertoo mulle et onko pulttikaulalla ja neckthrulla soitollisesti tai saundillisesti jotain eroo? |
McWall 01.04.2008 21:23:11 | |
---|
Omasta mielestä pulttikaulan sointi on huomattavasti vähemmän komea, saattaa kyllä johtua puistaki, iteltä löytyy kummanki laisia. |
Hirsimäki 19.05.2008 17:35:00 | |
---|
Menee vähän budjetin yli mut BC Richin Widow kuulostaa hyvältä (ja näyttää). Älä vaa istu siinä koneen ääressä. Soita, PERKELE! ,,/ |