Anarkiapurilainen 04.02.2004 22:20:04 | |
---|
New Album Title Announced! The new Bad Religion album has a name -- The Empire Strikes First! Right now the record is tentatively scheduled to drop on June 8th, but we'll let you know as soon as its 100% confirmed. Toivon mukaan soittavat Nosturin keikalla uuden levyn biisejä. Olen innoissani. |
Toivon mukaan soittavat Nosturin keikalla uuden levyn biisejä. Olen innoissani. Jee! Toivottavasti olis ainakin yhtä hyvä Process of Beliefi. Soittanevat uudelta levyltä biisejä, koska taitaa kuulua tuo Nosturin keikkakin siihen levynjulkaisukiertueeseen. Käykääpäs veljet ja siskot tutustumassa uusiin EuroNicen sivuihin. |
Ola_90 06.02.2004 18:59:22 | |
---|
Nö jöö! Tuskin on huono lätty,koska sellaista ei Religion ole ikinä ennenkään tehnyt. Täytyy katsoilla notta pääsiskö kattoon sen heidän keikkansa. OMALLA VASTUULLA!1!1!1 |
salmivaara 09.02.2004 13:11:42 | |
---|
Nö jöö! Tuskin on huono lätty,koska sellaista ei Religion ole ikinä ennenkään tehnyt. Et kai itsekkään usko tuota. Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain |
greenman 09.02.2004 13:19:08 | |
---|
Innolla odotettu,tod. näk tiukkaa kamaa.. |
Ola_90 09.02.2004 17:53:10 | |
---|
Et kai itsekkään usko tuota. Uskonpas vaan. Kaikkia levyjä en tietenkään ole läpi kuunnellut, mutta riittävästi sanoakseni tuon minkä jo sanoin. Siis puhun nyt ihan näistä perusalpumeista, en mistään "oudommista" julkaisuista. OMALLA VASTUULLA!1!1!1 |
meekz 10.06.2004 21:40:46 | |
---|
. ja taa levyhan kuulostaa hemmetin hyvalta!!!!!!!! "sinister rouge" ja hardcore/slayer -tapaset rummutukset tupla pedaalin kanssa oi oi I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka! |
Il Brutto 10.06.2004 21:50:09 | |
---|
Mahtava levy kyllä on. The Empire Strikes First, LA Is Burning, Let Them Eat War ja Overturen & Sinister Rougen yhdistelmä ovat mielestäni levyn parhaita kappaleita tällä hetkellä. Muutkin kappaleet loistavia. Suorastaan loistava levy, epäilemättä vuoden kohokohta levyrintamalta (innolla odottaen, miltä Larssin uusi levy kuulostaa tämän jälkeen). Dead bodies everywhere/ Piles of blood and entrails and hair/ I'm bleeding from the inside from the Armageddon outside -Armstrong/Frederiksen
IHKK #2 |
Anarkiapurilainen 10.06.2004 22:26:59 | |
---|
Onhan se hyvä levy, mutta odotukset olivat minulla ehkä vielä kovemmat. Levy alkaa todella tiukasti, mutta meno alkaa hyytyä ikävästi loppua kohti. Jos levyltä olisi tiputtanut 2-3 ikävintä biisiä pois olisi kasassa ollut aika optimaalinen puolituntinen punk-lp. Itse olisin karsinut ehkä To Another Abyssin, levyn nimibiisin sekä Boot Stamping On Human Facen. (Vaadin päästä tuottamaan seuraavan BR:n pitkäsoiton, se tulisi näyttämään nykyajan natiaisille miten melodista hardccorea tehdään!) |
meekz 10.06.2004 22:30:17 | |
---|
Onhan se hyvä levy, mutta odotukset olivat minulla ehkä vielä kovemmat. Levy alkaa todella tiukasti, mutta meno alkaa hyytyä ikävästi loppua kohti. Jos levyltä olisi tiputtanut 2-3 ikävintä biisiä pois olisi kasassa ollut aika optimaalinen puolituntinen punk-lp. Itse olisin karsinut ehkä To Another Abyssin, levyn nimibiisin sekä Boot Stamping On Human Facen. (Vaadin päästä tuottamaan seuraavan BR:n pitkäsoiton, se tulisi näyttämään nykyajan natiaisille miten melodista hardccorea tehdään!) joo kun tossa asken kuuntelin titteli biisin ja "sinister rougen" niin 20 sekunnin jalkeen "empire" biisista piti pistaa "sinister" taas soimaan I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka! |
Errorist 11.06.2004 00:38:20 | |
---|
Ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen melkein itketti. Kuuntelin levyn läpi ja masenti ihan saatanasti, että miten ihmeessä nämä miehet tämmösen paskan saivat väännettyä. Sitten ajattelin vähän ajan päästä että eihän nyt BR osaa huonoa levyä tehdä. No, eikun levy uusiksi soimaan. Helvetin hyvä levyhän sieltä paljastui. Itse pidän ehkä tästä levystä jopa enemmän kuin The Process Of Beliefistä.Tämä on jotenkin niin melodisempi ja tässä on käytetty jopa röyhkeästi hyväksi ideoita. Levy alkaa jotenkin ihan helvetin julmetusti. Ensin Overture puskee tunnelman päälle ja arvaamatta iskee Sinister Rouge kun nyrkki silmään. Levyn jokainen raita on yksilönsä ja vaikka mukana on kaksi "hieman" erilaista biisiä kuin BR:ltä odotettiin, niin mielestäni nekin ovat kovia biisejä. Varsinkin itse pidän tässä vaiheessa tuosta To Another Abyssista sen uskomattoman riffin takia. Se on jotenkin rautaa. Boot Stampingiin en ole vielä päässyt kovinkaan hyvin sisälle, mutta jospa se parin kuuntelukerran jälkeen iskee. Mielestäni levy on uskomaton. 8 ensimmäistä raitaa on täyttä tykitystä. Sitten vähän rauhoitutaan ja peli jatkuu taas. Harvan levyn takia minä oon noussu ylös joskus klo 9 vapaa-aamuna jotta saan kuunnella sitä levyä. Tämäpä sen teki. Mahtavaa. Tässä vaiheessa kuunteloa mieleeni ovat eniten: Sinister Rouge, Social Suicide, Atheist Peace, All There Is, LA Is Burning, Let Them Eat War... Ei perkeles. Huomasin että tällä levyllähän on kaikki lempibiisejä. Jos paras pitäisi valita niin valitsisin ehkä tällä hetkellä Let Them Eat Warin. Herrojen soitosta vielä, että kyllä tuo Wackerman jaksaa vaan yllättää. Uskomaton mies. Kitarasoolotkin aikamoista tilua. Tykkään. Parhautta on tämä levy. Kyllä vanhat ukot vielä jaksaa. how could hell be any worse?/
life alone is such a curse!/
fuck armageddon, this is hell! |
Chemo 11.06.2004 12:22:52 | |
---|
Ai tää on jo julkaistu. Pitääpä käydä kaupassa. OT/ Process of Belief oli mulle aikanaan huikea positiivinen yllätys. Diggailin kyllä popimmistakin BR-kiekoista, mutta tuolla levyllä vanha suosikki jotenkin yllätti nurkan takaa. Voi kun useammat kokeneimmista bändeistä pystyisivät saamaan touhuunsa uutta puhtia samalla tavalla... No, saapa nähdä mitä ukot ovat tällä kerralla saaneet aikaiseksi. Ramalamadingdong. |
Ola_90 11.06.2004 18:11:31 | |
---|
Ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen melkein itketti. Kuuntelin levyn läpi ja masenti ihan saatanasti, että miten ihmeessä nämä miehet tämmösen paskan saivat väännettyä. Sitten ajattelin vähän ajan päästä että eihän nyt BR osaa huonoa levyä tehdä. No, eikun levy uusiksi soimaan. Helvetin hyvä levyhän sieltä paljastui. Tätä sattuu minulla lähes aina uuden levyn ostettuani. Harvassa on ne levyt jotka eivät olisi tämmöstä reaktiota aiheuttaneet. Jaa, itse en ole vielä tuota hommannut, ostan sen sitten kun saa halvemmalla. Sinister Rougen olen kuullut ja tykkäsin kyllä siitä kovasti. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
Chemo 20.06.2004 23:06:50 | |
---|
Helvetin hyvä levyhän sieltä paljastui. Huomasin että tällä levyllähän on kaikki lempibiisejä. Samanlaisia tuntemuksia. Mulle tältä levyltä kolahti suurin osa jo kertakuulemalla. On todellakin mun makuuni tämä levy. Ootteko bonganneet nimibiisistä sen "Can't live, if living is with you..." :D Ramalamadingdong. |
Errorist 21.06.2004 12:29:46 | |
---|
Ootteko bonganneet nimibiisistä sen "Can't live, if living is with you..." :D Joo, enpäs oo aiemmin huomannu. Hoho. Ei saatana. Laulumelodiakin menee samalla tavalla kun siinä missä laulaa että can't live, if living is without you tai jotain. Vittu että repesin kun kuuntelin tarkkaan. Hyvin häviää silleen siinä. Hoho. how could hell be any worse?/
Blenderhead 23.06.2004 19:27:00 | |
---|
Muistin sitten loppujen lopuksi tulla tännekin paasaamaan uudesta albumista. Kurkoa tavaraa on se. Koko levy pullollaan asiaa ja lämmittää sydäntä, kun vielä vanha jaksaa. Eniten hämmästyttää se, että lyriikoista löytyy edelleen samaa potkua, kuin ennenkin. Asiaa riittää edelleen. Kaunista kuunneltavaa on perinteiset oozinaahs:it. Tulee vaan hyvä mieli tuosta. Ja tuntuu silt, kuin GG laulaisi joka kerralla paremmin. Kuuntelin juuri YleX:ltä Greg Hetsonin haastattelun, joka kertoi muutaman asia levyn sisällöstä ja pändin tavoitteista. Nyt alan tajuamaan mikä sakki minut on aivopessyt :) Mutta kaiken kaikkiaan uskomaton levy taas kerran. Ei tule heti mieleen asiaa, joka olisi oikeasti jäänyt mieltä kaivamaan. Levyltä en lähde parhaita biisejä valikoimaan. Liian vaikeata. Mutta oli muuten hieno kuulla näitä uusia biisejä siellä keikalla. Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin |
Errorist 24.06.2004 01:00:11 | |
---|
Thebrpage.com sivuilta: We've got this news from HoorayForMe today. "Last Monday I saw an interview with Jay and Greg H. on MTV Germany. Among other things, Jay said that they're gonna be touring until November, then take December off to be with their families and, from January on they're gonna begin to work on their next album". Aika jännä jos jo nyt vasta kun saivat edellisen levyn purkkiin niin heti pistäsivät uutta tulemaan. Eipä minua ainakaan kyllä haittaisi. Jos herroilta jäi asiallista materiaalia TESF:n teon aikana yli, niin käyttävät sitten sitä tuohon uutukaiseen. Jee mahotonta. Olisipa rautaa. Tosin en tiedä miten kahta BR levyä näin vähän ajan sisään kestäisi. Pumppu varmaan hajoisi. how could hell be any worse?/
NYdoll 25.06.2004 14:49:41 | |
---|
Melko samankaltaisia ovat nuo BR levyt... Itselläni aina välillä vaikeuksia erottaa biisejä toisistaan "I´ve got razorblade lips, gonna kiss some wrists..." Turbonegro - Fuck the world |
Errorist 26.06.2004 14:06:01 | |
---|
Jay Bentley on nyt kieltänyt siis asian, että uutta levyä tehtäisiin jo ensi vuoden alussa. Harmi, harmi. Noh, toivotaan kuitenkin ettei TESF jää BR:n viimeiseksi levyksi. how could hell be any worse?/
J.Caven 28.06.2004 16:34:43 | |
---|
Kävin hakemassa viime viikolla tämän uuden ja vasta edellisenkin siinä samassa. Edelliseltä olin kuullut bändin sivujen näytebiisit. Pidin kovastikin. Levy kokonaisuudessaankin onkin vallan mainio. Kun kuulin (hevimiehenä) Sinister Rougen uudelta levyltä, oli pakko marssia välittömästi kauppaan ja ostaa nämä molemmat kertaheitolla. Tämä uusi levy alkaakin niin tykisti, ettei ikinä. Pirteää menoa jatkuukin pitkälle, mutta tosiaan loppu vähän lässähtää. Tämä Empire on kokonaisuudessaan pirteämpää rypistystä, mutta ehkä kuitenkin pidän enemmän Beliefistä kokonaisuutena, koska sillä on vähän enemmän sävyjä laidasta laitaan. Se pitää sanoa, että tämä uusi rumpali on helvetinmoinen kone tikkaamaan. Rullaa kuin unelma. Muuta punkahtavaa en kaipaa. Bad Religion riittää. Epäselvä |