|
Huevos 05.02.2004 17:15:41 | |
---|
kaunista pojat. todella kaunista pink floydmaista tunnelmallista kiveksiin puhaltelua. tätä mä kuuntelen aina ku oon yksin kotona ja ku on mökö mökö. |
NHR 10.02.2004 06:10:52 (muokattu 10.02.2004 06:13:29) | |
---|
Ei oikein kulje, ei, mutta eipä se tässä taida olla tarkoituksenakaan. Mitä ne karjahtelut ja murahtelut oikein edustavat, jotain luolamiesmeininkiä? Loppupuolella ihan hyvä nostatus ja riffi, mutta se on minusta hiukan liian myöhäistä enää siinä vaiheessa... Sanoista mieleen jäi ainoastaan "it wasn't me, it was the other guy". EDIT: Los Huevos Muertos? Kuolleet munat? Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Huevos 10.02.2004 12:08:48 (muokattu 10.02.2004 12:18:16) | |
---|
Ei oikein kulje, ei, mutta eipä se tässä taida olla tarkoituksenakaan. Mitä ne karjahtelut ja murahtelut oikein edustavat, jotain luolamiesmeininkiä? Loppupuolella ihan hyvä nostatus ja riffi, mutta se on minusta hiukan liian myöhäistä enää siinä vaiheessa... Sanoista mieleen jäi ainoastaan "it wasn't me, it was the other guy". EDIT: Los Huevos Muertos? Kuolleet munat? mikä ei kulje? biisin ei ole tarkoituskaan olla rokkaava rokki biisi. tarkoitatko, että sävellys sinällään ei toimi? meidän musiikissa ei sanoituksilla ole mitään merkitystä. ihan sama vaikka katottas tuurilla sanakirjasta sanoja ja laitettas peräkkäin sellasia jotka vaan kuulostaa hyvältä. Los Huevos Muertos on espanjaa ja se tosiaan tarkoittaa kuolleet kananmunat tai kuolleet pallit, jos puhutaan slangia. |
NHR 10.02.2004 14:02:09 | |
---|
mikä ei kulje? biisin ei ole tarkoituskaan olla rokkaava rokki biisi. tarkoitatko, että sävellys sinällään ei toimi? Niin, siis rullailee jotenkin vaan kovin paikallaan, vaikka jonkinlaista kehittelyäkin säkeistöstä toiseen tapahtuu. Toisessa säkeistössä kuulostaa hiukan siltä kuin joku (kiipparisti?) soittaisi ihan eri biisiä, muuten sävellys taitaa kyllä toimia ihan OK. Se riippuu tietysti paljon kuuntelijankin fiiliksistä, että minkälainen musiikki milloinkin kolahtaa, nyt ei tunnelmafiilistely vaan oikein tunnu kolahtavan. Loppurytistelystä tosiaan pidin, vaikka se ei oikein mihinkään johtanutkaan, paitsi tietysti biisin loppumiseen. Los Huevos Muertos on espanjaa ja se tosiaan tarkoittaa kuolleet kananmunat tai kuolleet pallit, jos puhutaan slangia. Juu, se on minusta oikein hyvä ja hauskakin nimi, onnittelut siitä. Vaya con huevos... ;) Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight? |
Fortune 10.02.2004 19:52:50 | |
---|
-laulu ei kuulu yhtään, liikaa kaikua -kitara vireeseen, niin on parempi -biisi sinänsä on ihan pätevä, aika tusinakamaa tosin ja erikoisuutta on haettu ihmeellisillä surinoilla ja pörinöillä -kertsin tasot ovat ihan perseellään, tympeä kuunnella kun ei saa selvää, muutenkin laulua enemmän pintaan -kertsistä ei muutenkaan saa mitenkään kiinni, johtuen ehkä juuri tuosta kaiken jyräävästä kitarasta (?), jonka alta ei mahdollista koukkua tai melodiaa kuuluu pätkääkään -kitarat ovat ihan kivat, vaikka tarkempi soitto tekisikin poikaa C-osa on sitten taas ihan toista soundimaailmaa, riffi on täyttä Metallicaa :) Tämä osa toimii mielestäni parhaiten ja tuossa 3,5 minuutin kohdalla kappale lähtee toimimaan, vaikkakin komppikitara on taas nostettu ihan liian pintaan lopussa. Studiotekninen suoritus vähän vaisu ja vaikeuttaa biisistä selvän saamista, ei hyvä. Olisi kiva kuulla kunnolla äänitettynä ja huolella soitettuna. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Huevos 11.02.2004 11:33:11 (muokattu 11.02.2004 11:40:05) | |
---|
heh. "studiotekninen" me nauhotettiin toi jumppasalissa usko tai älä. siis mistään studiosta ei ollu tietookaan ja kaikuja on poistettu omaperäisellä tyyny ja patja taktiikalla. eli, jättäkää se saundien huomioiminen vähemmälle: tiedän että saundit on perseestä. |
Huevos 11.02.2004 12:13:09 | |
---|
|
Huevos 15.02.2004 21:15:18 | |
---|
bump ^kuunnelkaa toinenkin biisi |
hermanhez 15.02.2004 21:23:48 | |
---|
ihan kiva fiilishän tossa biisissä oli! eikä noissa soundeissa todellakaan ollut mitään erityistä vikaa. toimi ihan hyvin. (peruna)muusi - (vaate)koi(ta)! PREESIAS!! PREESIAS!!! |
NHR 16.02.2004 01:57:13 | |
---|
Toinen biisi: http://huevos.unlink.org/music/Vaesyttaeae.mp3 Aika väsynyt meininki tosiaan. Oletan, että sitä juuri on tavoiteltukin. Ihan hyviä riffejä, mutta tuo laulumelodia on kyllä aika hirveä. 6/4-tahtinen pätkä oli ihan hauska idea, samoin biisin loppu, vaikka en sitä vielä ekalla kuuntelulla tajunnutkaan. Ihan kuin koko orkesteri nukahtaisi pystyyn. Oiva biisi levyn tai keikan loppuun. Petri Munchia ei olisi kenenkään pitänyt löytää. - theCarnal |
Huevos 16.02.2004 12:45:42 | |
---|
Aika väsynyt meininki tosiaan. Oletan, että sitä juuri on tavoiteltukin. Ihan hyviä riffejä, mutta tuo laulumelodia on kyllä aika hirveä. 6/4-tahtinen pätkä oli ihan hauska idea, samoin biisin loppu, vaikka en sitä vielä ekalla kuuntelulla tajunnutkaan. Ihan kuin koko orkesteri nukahtaisi pystyyn. Oiva biisi levyn tai keikan loppuun. tottakai se laulumelodia on hirveä. mä ku luulin, et toi olis just "helppo" biisi, ku se kuulostaa jolleki CMX:lle. (tosin hyvällä tavalla) |
Huevos 26.02.2004 10:00:36 | |
---|
*bump* |
jannu 26.02.2004 13:32:39 | |
---|
Yhteensoitossa toivomisen varaa. Varsinkin rumpalin työskentely otti päähän oikein urakalla. Tylsä, ei millään lailla omaperäinen, tasapaksu tekele kaikin puolin. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Huevos 27.02.2004 14:15:24 | |
---|
ihan vaan mielenkiinnosta... vaikuttaako tämä millään tavalla näkemykseesi: "jannu: Miten ihmislapsesta voikin kasvaa tuollainen molopää?" (palautesivulta) |
Timo JM 27.02.2004 14:47:52 | |
---|
Ei tää nyt niin huono ole mitä noista aiemmista kommenteista voisi päätellä. Laulussa ei tosiaankaan ole liikaa kaikua. Kuivaltahan tuo pikemminkin kuulostaa. Se on kyllä totta, että se on miksattu hiukan liian taakse. Balanssit ovat kyllä muuten suht kohdallaan. Syna todellakin soittaa mitä sattuu tokassa säkeistössä. Kyllä tää mun mielestä on ihan ok progeilu. "Pelasta päiväsi ja jymäytä pitkätukkaa." |
Huevos 27.02.2004 14:56:29 | |
---|
heh. "studiotekninen" me nauhotettiin toi jumppasalissa usko tai älä. siis mistään studiosta ei ollu tietookaan ja kaikuja on poistettu omaperäisellä tyyny ja patja taktiikalla. eli, jättäkää se saundien huomioiminen vähemmälle: tiedän että saundit on perseestä. Ei tää nyt niin huono ole mitä noista aiemmista kommenteista voisi päätellä. Laulussa ei tosiaankaan ole liikaa kaikua. Kuivaltahan tuo pikemminkin kuulostaa. Se on kyllä totta, että se on miksattu hiukan liian taakse. Balanssit ovat kyllä muuten suht kohdallaan. Syna todellakin soittaa mitä sattuu tokassa säkeistössä. Kyllä tää mun mielestä on ihan ok progeilu. hmmm... syna soittaa täsmälleen niinkuin pitää. itse asiassa se on ohjelmoitu sinne. |
jannu 27.02.2004 18:42:20 (muokattu 27.02.2004 18:44:10) | |
---|
ihan vaan mielenkiinnosta... vaikuttaako tämä millään tavalla näkemykseesi: "jannu: Miten ihmislapsesta voikin kasvaa tuollainen molopää?" (palautesivulta) Suhtaudun musiikkiin aina objektiivisesti. Arvostelussani ei ole mitään henkilökohtaista. Parempi kauna- kuin kaurapuuro...
----------------
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Huevos 28.02.2004 13:03:36 | |
---|
ok. monet, jotka on kuullu yhden biisin tai kuunnellut meitä vaan yhdesti on sanonu, et me tehdään kauheeta paskaa. parin kuuntelun jälkeen ne sit peruu puheensa, mutta mulle on aika lailla sama mitä ihmiset on mieltä meidän musiikista. (varsinkin täällä) mulle riittää, että minä itse ja me pidetään siitä. |
Huevos 28.02.2004 13:07:49 | |
---|
...ja objektiivisuus on muuten silkkaa valhetta. |