calf 12.03.2008 22:41:05 | |
---|
Mikä on harmonisen mollin 7. moodin suomenkielinen nimi? There are no wrong notes |
kid ego 12.03.2008 23:08:09 | |
---|
itselle just tulossa öljyä thomanilta ja muuta krääsää niin eihän tässä tiedä uskaltaako sitä sit käyttää. Mulla hikoo kädet kyl joskus iha vaa soittamisessa. Varsiki jossai soolossa, mutta ei ole noista öljyistä mitään kokemusta. Lue siit etiketis jos siin o jotai sellast tököttii mikä o haitallista. Luulisin jos on jotain halpaa Harleybentonin öljyä niin en ihmettelisi. Mitä toll öljyll muute ees tekee O_o Eipä sillä itselle oo nii välii jos vähä sormenjälkii. Lähtee iha hyvite mikrokuitu liinal jota hiukan kostuttaa vedessä. Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että ostetaan jotain, ja sitten ruvetaan kysymään ihmisiltä että mikä kyseisen tuotteen käyttötarkoitus on. |
Zeitii 13.03.2008 08:03:31 | |
---|
Mä en ole koskaan ymmärtänyt sitä että ostetaan jotain, ja sitten ruvetaan kysymään ihmisiltä että mikä kyseisen tuotteen käyttötarkoitus on. Eipä tuo nyt paljon maksa. |
KaRa 16.03.2008 19:27:54 (muokattu 16.03.2008 19:31:14) | |
---|
Umm osaisikohaan kukaan helppiä... Olen reilut kymmenisen vuotta soittanut kitaraa aktiivisesti, joten ei se siitä ole kiinni. siis elikkä sormien arkuudesta on kyse. Tai no... sormet on kovat kun kekäleet olleet jo vuosia mutta aina ajoittain (= pari päivää viikossa) on hetki jolloin sormet on niin arat ettei ilkiä soittaa..... tämähän johtuu siitä, että minulla on mielenkiintoinen fetissi syödä lounaaks kovat känsät sormenpäistä :D... Ensimmäinen vaihtoehto on lopettaa sormien syöminen... ja toinen voisi olla jokin liimasöhellys sormiin, mutta normaali erikeepperi jää liian löysäks ja pikaliima pelottaa :D Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta. |
Sälski 16.03.2008 19:34:14 | |
---|
Ensimmäinen vaihtoehto on lopettaa sormien syöminen... ja toinen voisi olla jokin liimasöhellys sormiin, mutta normaali erikeepperi jää liian löysäks ja pikaliima pelottaa :D No jatkaisitko sormien syöntiä jos sulla olisi liimaa sormissa? :D Et varmaan, toivottavasti :D It's not who votes that counts, it's who counts the votes. |
KaRa 16.03.2008 20:19:18 | |
---|
No jatkaisitko sormien syöntiä jos sulla olisi liimaa sormissa? :D Et varmaan, toivottavasti :D Heh.. tuskimpa. Mut sanokaapa onko pikaliima... huoletonta pistää sormiin? :X Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta. |
Kerpele 16.03.2008 20:22:33 | |
---|
Umm osaisikohaan kukaan helppiä... Olen reilut kymmenisen vuotta soittanut kitaraa aktiivisesti, joten ei se siitä ole kiinni. siis elikkä sormien arkuudesta on kyse. Tai no... sormet on kovat kun kekäleet olleet jo vuosia mutta aina ajoittain (= pari päivää viikossa) on hetki jolloin sormet on niin arat ettei ilkiä soittaa..... tämähän johtuu siitä, että minulla on mielenkiintoinen fetissi syödä lounaaks kovat känsät sormenpäistä :D... Ensimmäinen vaihtoehto on lopettaa sormien syöminen... ja toinen voisi olla jokin liimasöhellys sormiin, mutta normaali erikeepperi jää liian löysäks ja pikaliima pelottaa :D Nestemäistä laastaria? Luulis olevan hyvä just tähän. |
Valdemart 17.03.2008 21:47:40 | |
---|
Mut sanokaapa onko pikaliima... huoletonta pistää sormiin? :X Syanoakrylaatti ei oo myrkkyä, sitä käytetään itse asiassa haavojen sitomiseen. Älä nyt sitä vapaaehtoisesti sormiin laita. Tosi mukavaa kun joskus pienoismalli hommissa jäi junnuna sormet toisiinsa kiinni. Revi siinä sitten verille... You Can't Put Your Arms Around a Memory |
Zeitii 18.03.2008 19:08:06 | |
---|
Voiko vibrakammen asentaa kitaraan jossa sitä ostattaessa ole ? Kitara on jackson js30kv. Olen kuullut juttua että huonoissa skeboissa tuo kammen käyttö tiputtaa virettä. Mutta jos voi tuollaisen asentaa niin paljonkohan se maksaa musiikkiliikkeessä? |
MauCer 18.03.2008 19:15:31 | |
---|
Voiko vibrakammen asentaa kitaraan jossa sitä ostattaessa ole ? Kitara on jackson js30kv. Olen kuullut juttua että huonoissa skeboissa tuo kammen käyttö tiputtaa virettä. Mutta jos voi tuollaisen asentaa niin paljonkohan se maksaa musiikkiliikkeessä? Tarkoittanet vibratallaa. Voi. Jos sitä sillein vain kevyesti vaaputat, niin tuskin vire heti putoaa. Jos yhtäänkään enempää kampea käyttäisit, niin pitäisi olla jo floikka ja tallalukot että vire yhtään pysyisi. Tuossa tapauksessasi kunnon talla ja asennus maksiaisi enemmän kun kitarastasi uutena pulitit. |
Zeitii 18.03.2008 19:35:31 | |
---|
asennus maksiaisi enemmän kun kitarastasi uutena pulitit. heh. Joo taidan jättää asentamatta. Olisihan se hieno jammailla sillä, mutta maksaa vähän liikaa tuo asennus ;P |
Zeitii 19.03.2008 18:40:41 | |
---|
Pistin eilen sähköpostia lähimimmälle musa liikkeelle niin siellä totesivat että "tule vain niin asennetaan vibrakampi kitaraasi" ööh.(?) Olin kyllä selittänyt kitarani ja asianikin hyvin joten ei sen osalta pitäisi olla hämärää. |
Numb 19.03.2008 18:55:33 (muokattu 19.03.2008 18:57:36) | |
---|
Gattubi ö skugi, bing bong bang -Remu Aaltonen ---
Se pitää vetää niig skibbadibbaboungboung skäppidäbbi ticotico hei groopie dountsu teik mai hair de bäng bäng bong! -LamaAjanElvis |
eewo 19.03.2008 19:06:35 | |
---|
Pistin eilen sähköpostia lähimimmälle musa liikkeelle niin siellä totesivat että "tule vain niin asennetaan vibrakampi kitaraasi" ööh.(?) Olin kyllä selittänyt kitarani ja asianikin hyvin joten ei sen osalta pitäisi olla hämärää. Kaupan tyypit luulevat varmaankin, että kitarassasi on strato-tyyppinen talla, josta on vain ruuvattu se kampi irti (jotain tähän suuntaan: http://www.thomann.de/fi/fender_ame … n_standard_stratocaster_tremolo.htm). Eli "kiltit musakupan sedät" luulevat saavansa helppoa rahaa ruuvammalla kammen kiinni ja pyytämällä tästä huippuvaikeasta toimenpiteestä kasan pätäkkää. Tuohon sinun kitaraasi ei kuitenkaan vibrakampea saa, ainakaan ilman suurta vaivaa ja rahankulutusta. "The blues ain't about feeling better. It's about making other people feel worse." |
Zeitii 19.03.2008 20:47:17 | |
---|
No niin. Kiitos. Jotain tämän tyyppistä ajattelinkin että ne koittaa viedä mun rahat ;P Plussaa teille + |
Mikähän kielisetti vastaisi Drop H vireessä samaa kuin Drob C:ssä 10-52? We may be humans, but we're still animals |
kid ego 20.03.2008 01:34:28 | |
---|
Mikähän kielisetti vastaisi Drop H vireessä samaa kuin Drob C:ssä 10-52? Ehkä joku 12-56? Noin mataliin vireisiin melkeinpä suosittelisin jo baritoniskaalaista tai seitsemänkielistä kitaraa. |
--Roller-- 23.03.2008 11:46:03 | |
---|
Onko Pinch Harmoniceille joku suomenkielinen vastine? |
Diego 24.03.2008 11:35:27 | |
---|
Onko Pinch Harmoniceille joku suomenkielinen vastine? Ei minun käsittääkseni. Sanonkin kavereiden kanssa sitä joko "pintsiksi" tai "vingutteluksi". Olen huono neuvomaan, tiedän. :) "Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi |
teiv 25.03.2008 18:13:29 | |
---|
Öhh, missäs vika, kitarassa vai miehessä? Nyt parin kk:n sisällä kaksi kertaa katkennut tuo ohut E, bendin aikana. Ja molemmilla kerroilla pallo lentäny huitsinnevadaan, eli sieltä päästä 'katki'. |