Aihe: Kiinnostusta uuteen Wolfien kimppatilaukseen? (7-kieliset ym..)
1 2 3 4 5 6 7 845 46 47 48 49
Miikathebest
18.03.2008 22:49:53

Eli maksu tulee suorittaa etukäteen jne, kuten ennenkin. Jos haiskahtaa vedätykseltä niin ei kannata lähteä mukaan. Kraaps ainakin tietää mun osoitteen kun basso on sieltä tulossa jne, tulkaa hakemaan rahat kesällä jos kitaroita ei kuulu.
KEsällä siksi, että äijä on siihen mennessä ehtinyt jo karauttaa Puntollaan etelän lämpöön :)

Näyttää muutamilla olevan ongelmia sen esitteen katselemisessa, joten värilista löytyy täältä: http://personal.inet.fi/musiikki/miikavenalainen/wolfcolors.jpg
Liikaa säröä!
Alphie
18.03.2008 22:52:54
Tilauksen ajankohdaksi minulle sopisi 15.4, mutta voidaan toki joustaa 30.4. asti jos se on monille tilaamisen edellytys (kuitenkin kun 24 maksukykyistä on koossa niin tilaus lähtee). Tuosta myöhemmäksi en näe syytä enää odotuttaa.

Kannattaa varmaan tosiaan lyödä joku deadline? Meitähän on jo nyt tässä melko paljon koossa. Eikä montaa kitaraa edes mahdu enää tilaukseen, jos on max 24 kitaraa tilausmäärä.
Miikathebest
18.03.2008 23:00:37

Miulta epämustalle yks ääni, ehkä mieluisimmat värit olisi oranssi (vähän kun tässä: http://www.gakki.com/catalog9/gibson_explorer.jpg keskimmäinen), ehkä tuolta värikartalta lähinnä tota ois TB. Myös joku punaisen sävy ois siisti. Mutta melkeinpä sama, kunhan ei mustaa, se on siis miun kantani asiaan. Kertokaa omista toiveistanne, niin saatais vähän järkeä siihen värin valintaan?
Tuo linkkisi väri on tarkalleen natural, ja volfilta löytyy sama väritön lakka nimellä nt(natural). Mahonki+väritön lakka= "oranssi". Mahonki ei aina ole noin oranssia. Yleensä se on tummemman ruskeaa. Ja valaistus vaikuttaa aina kuviin.
TB on sunburst! tobaccoburst

Edit2: Paljonkohan matkahuolto nappaa kuljetuksista? Taidettiin jossain mainita, että laatikko painaa vajaat viisi kiloa, mutta tuleeko laatikon mittojen vuoksi jonkinlaista lisäkulunkia? Toisin sanoen, onko kuljetuslaatikko kuinka tarkkaan kitaran kokoinen?
Kitara(+laatikko) menee yli sen 80cm rajan, joten hintaa korotetaan kolmella painoluokalla.
www.matkahuolto.fi /hinnat ja palvelut ja mitä lie
Liikaa säröä!
Vetehinen
18.03.2008 23:01:12
Räbsä sanoi, että rahat järjestäjän tilille ja sitte nouto matkahuollosta joskus.

Eli onko tämä S2 hinta nyt sitten tuo 227 € vai tuleeko siihen vielä lisää jotain?

227 on alustava hinta, eli sen jos varaat niin pärjäät. Hinta voi lähinnä hieman alentua, kunhan tiedän tarkat lentorahdin ym. kulut joita Kim nähtävästi panttaa viimeiseen asti.

Sen (aloitusviestissä sanomani hinnan) jälkeen pitäisi vain saada kitarat pois Jyväskylästä, eli Matkahuollon kulut eivät vielä sisälly hintaan.
Vetehinen
18.03.2008 23:05:36 (muokattu 18.03.2008 23:06:06)
Kitara(+laatikko) menee yli sen 80cm rajan, joten hintaa korotetaan kolmella painoluokalla.
www.matkahuolto.fi /hinnat ja palvelut ja mitä lie

Eli :

5 kg 11,40
10 kg 13,70
15 kg 16,10
20 kg 18,90
25 kg 20,97
30 kg 23,88
40 kg 26,36

Yksi kepukka, olisi 11,40e, mutta ison koon takia on 18,90e
kaksi kepukkaa, olisi 13,70e, ------------"------------- 20,97e

Ja jos vaikkapa Oulun onnekkaat ottavat käyttöön neljän kimpan:
4 kepukkaa olisi 18,90e -> 26,36e
exobalt
18.03.2008 23:11:11
Tuosta deadlinesta vielä sen verran, että mulle tuo 15.4. olisi ainakin erittäin sopiva, ja osittain tuon päivän varaan oman tilaukseni laskin.
On se sointuja pidelly...
Ahokkis
19.03.2008 00:31:21 (muokattu 19.03.2008 00:31:49)
Voisin näin alustavasti ilmottautua mukaan, ilmoitan jos en pääsekkään mukaan.
KS-70LX, väri COB.
1. Räbsän kaveri 1
2. Alphie
3. Gage
4. Gagen kaveri
5.
6.

KS-70, väri Sparkle Brown
1. beliel
2. Punisher (Vasuri)
3. Exobalt
4.
(Ahokkis)
5.
6.

S2
1. Räbsän kaveri 2
2. Ville!!
3. Punisher (Vasuri)
4. CSatan
5.
6.

WF-EX, väri musta
1. Iso_d
2. dropD (Vasuri)
3. mrje
4. vitsi
5. Michi
6. merirosvokissa
"Siis Se ei ole pakollista mutta nopeutta ennen tulee puhtaus... muuten soitosta tulee täysin huonoa... Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." -Ushimir
Punisher
19.03.2008 06:18:56

Tämä tosiaankin etenee jopa todella liukkaasti. Ajattelin, että aiemmat kimppatilaukset antoivat jonkinlaista osviittaa tilauksen valmistelemisesta, mutta tämähän näyttää olevan osapuilleen jo selvä. Herttinen sentään, kun minulla on varaa sijoittaa vasta 22.4, jos hampaita kiristellään niin 7.4. aiemmin.
"Without music life would be a mistake." - Friedrich Wilhelm Nietzsche
Sensonic
19.03.2008 06:42:15
Toimitan kait sitten Matkahuollon kautta kaikki kitarat, myös Nilsiään, mutta: Jos en löydä farmari/pakettiautoa käyttööni, niin rajaus on: ehdoton maksimi 24 kitaraa.

En sitten tiedä, kuinka Jyväskylän tulli toimii, mutta Helsinkin lentorahtitullista on haettava kaikki kitarat kerralla. Muuten ne jäävät virumaan lastauslaiturille. Joten parasta hommata suhtkoht tilava auto tuohon hommaan.

Mä laskin suunnilleen samalla kaavalla millä Sensonic on myös laskenut, eli mulle jää noin 20e per kitara järjestelypalkkiota. Jos työtunneiksi lasketaan niin eipä tällä häävisti rikastu. Tarkistan nuo hinnat vielä sitten tilausvaiheessa, kun tiedän lentorahdin määrän ym. tekijät tarkemmin.

Joo, mun mielestä tuo on todellakin kohtuukorvaus, mutta aina täältä m.netistä löytyy ihmisiä (eivät tilaajat), jotka alkavat vittuilemaan tuostakin korvauksesta, että se on kohtuuton ja että tilauksen järjestäjä on "välistävetäjä" tms. Mutta ihan oikeasti, kun maksaa pankkisiirron pikana, niin pankki veloittaa siitä ~60 euroa "palvelukuluja", terminaalikulut sekä oman auton bensakulut, niin eipä tuosta 20 euroa / lärvi jää hirveästi itselleen, eikä ole tarkoituskaan. Mutta aina joku jaksaa nälviä...

Nuo lentorahtihinnat ainakin Helsinkiin ovat noin 600 USD / 12 kitaraa ja terminaalikulut noin 100 euroa / 12 kitaraa. Terminaalikulu nousee kitaroiden painon suhteessa, ei kitaroiden määrän suhteessa, joten se ei onneksi moninkertaistu, vaikkakin tilaisi 24 kitaraa.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Wolf KS-70, Wolf KS-70LX, Wolf KP3C, Wolf-SS, Landola F6/Cut
Vetehinen
19.03.2008 07:19:55
KS-70LX, väri COB.
1. Räbsän kaveri 1
2. Alphie
3. Gage
4. Gagen kaveri
5.
6.

1. beliel
2. Punisher (Vasuri)
3. Exobalt
4. (Ahokkis)
5.
6.

S2
1. Sevanteri
2. Ville!!
3. Punisher (Vasuri)
4. CSatan
5.
6.

WF-EX = Explorer-kopio
1. Iso_d
2. dropD (Vasuri)
3. mrje
4. vitsi
5. Michi
6. merirosvokissa
7. beliel
8.
9.
10.
11.
12.

Ottakaa ne hakasulut pois viestin alusta ja lopusta, että seuraavakin käyttäjä onnistuu lainaamaan tekstin. Vielä mahtuu 5 tilaajaa.
Vetehinen
19.03.2008 07:29:21 (muokattu 19.03.2008 07:30:23)
Nuo lentorahtihinnat ainakin Helsinkiin ovat noin 600 USD / 12 kitaraa ja terminaalikulut noin 100 euroa / 12 kitaraa. Terminaalikulu nousee kitaroiden painon suhteessa, ei kitaroiden määrän suhteessa, joten se ei onneksi moninkertaistu, vaikkakin tilaisi 24 kitaraa.

Noilla lähtöasetuksilla tein tuon laskelman. Pitää vielä odottaa Kaukohuolinnan vastaus tuosta että tuleeko lisähintaa Jyväskylän tulliin toimittamisesta... Joka tapauksessa yritän viimeiseen asti olla nostamatta noita aloitusviestin hintoja. Ne on samalla tasolla kuin edellisten kimppojen hinnat.

Mun mielestä tätä säätöä ei tarvitse siirtää kimppahuoneeseen. If it ain't broken, don't fix it...

Edellisetkin kitarakimpat on hoidettu täällä keskustelupuolella. Mut siirretään jos joku keksii hyvän perustelun..?
Lag
19.03.2008 07:43:47
Tuo linkkisi väri on tarkalleen natural, ja volfilta löytyy sama väritön lakka nimellä nt(natural). Mahonki+väritön lakka= "oranssi". Mahonki ei aina ole noin oranssia. Yleensä se on tummemman ruskeaa. Ja valaistus vaikuttaa aina kuviin.
TB on sunburst! tobaccoburst

Jep, kiitos selvennyksestä. Sellainen vaaleanruskea/oranssi olisi kyllä aivan mielettömän hieno (torilla esim yksi Tokai tällä värityksellä: http://muusikoiden.net/dyn/tori/224153.jpg). Onko tuossakin nyt se väritön lakka + mahonki yhdistelmä, ja tarkoitatko tummemman ruskealla tuommosta? Jos näin on, niin miulta ääni naturalille.
Vetehinen
19.03.2008 07:56:05 (muokattu 19.03.2008 08:26:12)
Nyt kun pungin itseni Explorer-listalle, minäkin annan ääneni natural-viimeistelylle. Eikä haittaa vaikka olisi vaaleampikin puun värinsävy, mentaliteetilla "katsotaan mitä tulee".

Mun mielestä paras vaihtoehto olisi kullanväriset metalliosat. Mulle kyllä käy kromikin.
Iso_d
19.03.2008 08:51:52
Natural-viimeistely kelpaa mulle.
llare
19.03.2008 09:10:15
KS-70LX, väri COB.
1. Räbsän kaveri 1
2. Alphie
3. Gage
4. Gagen kaveri
5. llare
6.

1. beliel
2. Punisher (Vasuri)
3. Exobalt
4. (Ahokkis)
5.
6.

S2
1. Sevanteri
2. Ville!!
3. Punisher (Vasuri)
4. CSatan
5.
6.

WF-EX = Explorer-kopio
1. Iso_d
2. dropD (Vasuri)
3. mrje
4. vitsi
5. Michi
6. merirosvokissa
7. beliel
8.
9.
10.
11.
12.

Eli meikäläinen ilmottautuu mukaan! Itteä kiinnostais reverse-lapa, mutta ehdottomasti oon sitä mieltä, että jos porukka ei yksimielisesti ota reverseä nii ei aleta sen kanssa sitte kikkailemaan... korvaus on kyllä vähintäänki riittävä, hienoa että joku jaksaa alkaa hoitaan tätä tilausta! Ja ilmottaudun kans samalla siihen kitaransa Oulun matkahuollosta hakijoihin niin katsellaan jos saatas jonkullaine kimppa siitäkin:)
dropD
19.03.2008 09:10:20 (muokattu 19.03.2008 09:50:20)

Nyt kun pungin itseni Explorer-listalle, minäkin annan ääneni natural-viimeistelylle. Eikä haittaa vaikka olisi vaaleampikin puun värinsävy, mentaliteetilla "katsotaan mitä tulee".

Mulle menee musta, valkoinen ja kaikki rusehtavat puun sävyt (omaan silmään tummempi=parempi). Eli mulle käy myös tuo "natural+katsotaan mitä tulee" kanssa.

Se torilla ollut tokai oli ihan jees...

EDIT: hardiksen värillä ei väliä. Jos jotain pitää sanoa, niin sanotaan kulta
Vetehinen
19.03.2008 09:17:45
Explorerin ja KS-70LX:n tilaajat, kertokaa myös toiveet hardwaren väriksi!

Oletettavasti KS-70:n ja S2:n hardware on musta kaikkien mielestä...
Kitaravirtuaali
19.03.2008 09:24:27

KS-70LX, väri COB.
1. Räbsän kaveri 1
2. Alphie
3. Gage
4. Gagen kaveri
5. llare
6.

1. beliel
2. Punisher (Vasuri)
3. Exobalt
4. (Ahokkis)
5.
6.

S2
1. Sevanteri
2. Ville!!
3. Punisher (Vasuri)
4. CSatan
5.
6.

WF-EX = Explorer-kopio
1. Iso_d
2. dropD (Vasuri)
3. mrje
4. vitsi
5. Michi
6. merirosvokissa
7. beliel
8. Kitaravirtuaali
9.
10.
11.
12.

Alustavasti mukana, tarvitsee vähän laskeskella ja toivoa lottovoittoa, feidaan kahden viikon kuluessa jos näyttää ettei perse kestä. Mutta explorerin kovasti haluaisin, värillä ei väliä, inlayt mielellään jotain muuta kuin pisteitä mutta nekin käyvät.
Tältä pohjalta.
dropD
19.03.2008 10:05:03

Päivitin aloitusviestiinkin uuden suunnitelman, eli aion vuokrata pakettiauton täältä Jyväskylästä ja heivata kitarat Lentoterminaalista lähimpään (Vantaan) Matkahuoltoon. Tästä ei muodostu lisäkuluja noihin tilaajien hintoihin mitkä ovat aloitusviestissä, toisaalta en lähde niitä alentamaankaan enää, kun napsahti itelleni tuollainen laskelmoimaton lisäkustannuserä.

Miä voin noutaa kepin vaikka sieltä vantaalta kun sitten ilmoittelet reissun ajankohdan.

Olikos lavan logopolitiikasta vielä mitään puhetta? Itse en välttämättä kaipaa mitään logoa, mutta villinä ajatuksen heitän että "m.net" logo vois kuvata kitaran brändiä tässä tapauksessa hyvin...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)