wedevirtanen 12.03.2008 16:22:43 | |
---|
Perustyöt esim. tallan ja satulan vaihto, nauhojen vaihto ja huolto, kitaran säätö esim. kaularaudan säätö yms. Luotettavuus ja ammattitaito ovat tärkeitä, sillä olen ikäväkseni huomannut, että joillakin kitaran korjaajilla rahan ansaitseminen on noussut tärkeimmäksi asiaksi ylitse ammattietiikan. En tarkoita tällä, etteikö hyvästä työstä pitäisi maksaa vaan sitä, että yritetään ansaita käyttäen hyväksi asiakkaan tietämättömyyttä. Kaipaisin suosituksia hyvistä ja luotettavista tekijöistä. |
Veikko 12.03.2008 18:36:32 | |
---|
iso parta - löllöpää |
samueld 12.03.2008 20:47:45 | |
---|
Tässä olisi yksi seppä, josta olen kuullut pelkästään hyvää: http://www.nic.fi/~hkauppil/esittely.htm Joo. Kauppila on reilu jannu. Samoissa tiloissa toimii muitakin. Kannattaa sitten soittaa tai mennä käymään. Maileihin ei vastaa. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Jymi 13.03.2008 12:48:28 | |
---|
Kauppilaa suosittelen minäkin. Mitä häntä tunnen, niin huolellinen on kaikessa mitä tekee. |
wedevirtanen 17.03.2008 14:46:49 | |
---|
Kiitoksia! Onko muita, jotta voisi kilpailuttaa ja verrata hintoja? Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta |
Käsittääkseni Nevalaisella on pulju myös samalla suunnalla kuin tällä Kauppilalla, eli Pyynikin trikoolla. Mutta voipi olla, että nevalainen on enemmän sähkökitaroiden suuntaan kallistunut. Pyynikin trikoilla on paljon muitakin soitinrakentajia samoillla huudeilla, että sieltä ne varmasti löytyy. Itse tukeuduin eilen Kauppilan puoleen. |
PLO 19.03.2008 09:08:50 | |
---|
Niin ikään kitarafaktorin tiloissa työskentelee Sami Koivisto. Suosittelen lämpimästi! |
flattopguitar 19.03.2008 12:17:14 | |
---|
Käsittääkseni Nevalaisella on pulju myös samalla suunnalla kuin tällä Kauppilalla, eli Pyynikin trikoolla. Mutta voipi olla, että nevalainen on enemmän sähkökitaroiden suuntaan kallistunut. Kyllä Nevalainen tekee ihan samat korjaukset myös akustiseen kitaraan. Itselläni on hänen palveluista ihan hyviä kokemuksia, uudelleen nauhoitus ja otelaudan tasaaminen kopanpäältä onnistui hyvin. |
wedevirtanen 19.03.2008 14:45:09 | |
---|
Kiitoksia tiedoista! Ikuinen musiikin opiskelija - Jumalan armosta |
zuge 28.01.2010 13:45:18 | |
---|
|