Aihe: Sooloskabojen jälkipyykki III
1 2 3 4 5 6 7 8 9122 123 124 125 126
mos6581
15.03.2008 22:26:33
Ei meitä liikaa oo. Mutta kun meillä on tuo roots-skabakin niin tälläiset taustat jää helposti toiseksi. Välillä on ihan mukavakin soitella "outoon" taustaan mut nyt ei yksinkertaisesti ehtinyt.

Joo eihä sitä kaikkialle ehi, totta.. Ite oon jättäny roots-skabat tarkotuksella väliin, just ton takia että tuleepahan soiteltua "outoihin" ja erilaisiin taustoihin. Tykkään kyllä soitella ihan samalla tavalla niihin perinteisempiin bluussitaustoihin, mutta mulla noita kilometrejä on sen verran vähemmän vielä kitaran kanssa että tekee mieli vielä potkia renkaita, ennenkun hyppää bluussijunaan. :p
Socialite
18.03.2008 17:41:05
Skaban taso oli tällä kertaa lähes naurettava. Pahoittelen "väärän" taustan tekemistä.

Osallistujien vähäinen määrä oli yllättävää mut ei taustassa ollu mitään vikaa.
Vaihtelu virkistää!
Mazah
18.03.2008 20:32:30

Tigerstedtillä näyttikin jääneen meikäläisen nimi tuohon mp3:n author tietoon...
www.myspace.com/themetalmonk www.myspace.com/avenie www.crimsonlotus.org http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3
Skebaristi
18.03.2008 21:08:47

Että tällälailla! :D Kiitoksia vaan kaikille kovasti äänistä! Minä ajattelin, että ei tarvitse rueta taustaa vääntämään, mutta kai se on pakko. Mitähän humppaa minä teille laitan... ;)
Möö
willie
18.03.2008 21:13:59
Funkyä tai ainakin sellasta, missä on rytmiä.. :)
Bassoa vuodesta 1972.
Tigerstedt
18.03.2008 21:36:18

Tigerstedtillä näyttikin jääneen meikäläisen nimi tuohon mp3:n author tietoon...

Ohhoh, no sattuuhan sitä :)
Hello Cowgirl In The Sand, is this place at your command?
WanhaWetäjä
18.03.2008 21:57:12

Että tällälailla! :D Kiitoksia vaan kaikille kovasti äänistä! Minä ajattelin, että ei tarvitse rueta taustaa vääntämään, mutta kai se on pakko. Mitähän humppaa minä teille laitan... ;)

Just just!

Taidat olla hyväkin kaveri ton Mazahin kaa??"Muutetaas tota aikaa jos se WW ei vaikka huomais niin sä voitat..."

Wittumaista kulissipeliä, sanon minä!!Ihan sama mulle, mulla olis ollut kyllä ihan kiva tausta valmiina, kun tuo voitto näytti tulevan....tein sen muuten ihan itse!

No, se ois ollut sellasta samba/salsa-osastoa, mitä ei ole aiemmin skaboissa ollut, mutta olkoon!!Tuskin teistä ois ollut siihen mitään järjellistä soittaan.Tilu lilu vaan, saatana!

HOHO!
yy kaa...mikä laatikko?
Skebaristi
18.03.2008 22:00:23 (muokattu 18.03.2008 22:06:07)

Just just!

Taidat olla hyväkin kaveri ton Mazahin kaa??"Muutetaas tota aikaa jos se WW ei vaikka huomais niin sä voitat..."

Wittumaista kulissipeliä, sanon minä!!Ihan sama mulle, mulla olis ollut kyllä ihan kiva tausta valmiina, kun tuo voitto näytti tulevan....tein sen muuten ihan itse!

No, se ois ollut sellasta samba/salsa-osastoa, mitä ei ole aiemmin skaboissa ollut, mutta olkoon!!Tuskin teistä ois ollut siihen mitään järjellistä soittaan.Tilu lilu vaan, saatana!

HOHO!

HEI KUULES!

Minua tässä on ainakin ihan turha rueta syyttämään. Mazahia en ole ennen tätä skabaa nähnytkään m.netissä, enkä kyllä tunne muutenkaan.

Edit: kopio toisesta ketjusta

"Tähän vedoten esitän wankan protestini...koska tuo muuttui tiistaiksi???

Witustako mä voin tietää jos tuo äänestysaika yhtäkkiä muutetaan????

Wai eikö pinna kestänyt että wanha humppapaavo voittaa heviskaban, HÄH????

HOHO!!

Prkl...pitäkää tunkkinne!!

Tosiaan, alunperin tuossa taisi olla perjantai 18.3, eli siis kirjoitusvirhe tai ajatuskatkos. Mitenkäs nyt?"
Möö
WanhaWetäjä
18.03.2008 22:10:37

HEI KUULES!

Minua tässä on ainakin ihan turha rueta syyttämään. Mazahia en ole ennen tätä skabaa nähnytkään m.netissä, enkä kyllä tunne muutenkaan.

Sori, Mazahin postauksesta sain ilmeisesti vääriä viboja teidän suhteen;-)
Ja olihan tossa toki vähän provoakin...

Tosiaan, alunperin tuossa taisi olla perjantai 18.3, eli siis kirjoitusvirhe tai ajatuskatkos. Mitenkäs nyt?

Mä kuvittelin tosiaan että tuo pe olis se viimenen päivä, toki sitä ihmettelin vähän
itekkin...eilen tais vielä olla tuo pe tossa, en mä yleensä noita lopetusaikoja moneen kertaan kattele, vaan uskon siihen alotusthreadiin.

Mulla ihan sama, mulla on toisaankin omatekemä tausta valmiina, tyyli on vähän "outo" ... siihen voi kyllä hyvinkin myös tiluttaa, se on sellasta Santana-salsaa tms..

Mutta joo...säännöt on sääntöjä, mä en äänestänyt, tosin se ei olisi lopuutulosta mitenkään muuttanut, joten Mazah lienee tässä se päätuomari ,hänen sanansa on laki.

Mä voin polkasta uuden skaban käyntiin huomenna, jos tuomio on mulle suosiollinen:-)

Taustan voin laittaa jo tänään imuroitavaks...
yy kaa...mikä laatikko?
Skebaristi
18.03.2008 22:11:11

Minä voin kyllä luovuttaa "voiton" ihan suosiolla WW:lle, ei siinä mitään.
Möö
Eddie
18.03.2008 22:12:43

Noni, täällä onkin iha peace-meininki jo.

Ei varmaan oo perjantai toi äänestyksen päättymispäivä

Vielä Juccizista siteraten äänestysketjusta. Eli päivämäärä oli koko ajan sama, mutta viikonpäivä ei.
Ostetaan soittotaito.
Skebaristi
18.03.2008 22:17:45 (muokattu 19.03.2008 08:04:28)

Noni, täällä onkin iha peace-meininki jo.

Olihan tuo yksi postaus sen verran suoraa vittuilua, ja vielä aiheetonta, että meinasin jo varsin kovaa palautetta laittaa. Mutta miulle tämä on ihan pelkkää hauskanpitoa, niin en rupea kenenkään kanssa riitelemään

Vielä Juccizista siteraten äänestysketjusta. Eli päivämäärä oli koko ajan sama, mutta viikonpäivä ei.

Juu, näin pääsi käymään. Sanokaa vaan, että mitenkä toimitaan.
Möö
WanhaWetäjä
18.03.2008 22:20:10

Minä voin kyllä luovuttaa "voiton" ihan suosiolla WW:lle, ei siinä mitään.

Joo, mulle passaa kyllä...harmittaa että en kerennyt äänestää, toki voisin nuo vaikka tänään kuunnella ja antaa pojot ja arviot...kaikki käy.

Pienissä saunakaljoissa olen kyllä nyt, että jos mieluummin huomiseen saan aikaa, niin kuuntelen nuo vedot, annan pojot/arviot ja polkasen uuden kisan käyntiin huomenna iltapäivällä?
yy kaa...mikä laatikko?
WanhaWetäjä
18.03.2008 22:22:15 (muokattu 18.03.2008 22:22:38)

Olihan tuo yksi postaus sen suoraa vittuilua, ja vielä aiheetonta, että meinasin jo varsin kovaa palautetta laittaa. Mutta miulle tämä on ihan pelkkää hauskanpitoa, niin en rupea kenenkään kanssa riitelemään

Jep...olen pahoillani, katson peiliin, turhaa provoa tuossa heitin, ihan leikkimielellä kuitenkin!
yy kaa...mikä laatikko?
Lennu
18.03.2008 22:24:24

Joo, mulle passaa kyllä...harmittaa että en kerennyt äänestää, toki voisin nuo vaikka tänään kuunnella ja antaa pojot ja arviot...kaikki käy.

Pienissä saunakaljoissa olen kyllä nyt, että jos mieluummin huomiseen saan aikaa, niin kuuntelen nuo vedot, annan pojot/arviot ja polkasen uuden kisan käyntiin huomenna iltapäivällä?

Jos ehdit ajoissa, niin ehtisin minäkin mukaan. Illalla onkin jo menoa, taas.
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!" - Sam Other
WanhaWetäjä
18.03.2008 22:32:22

Jos ehdit ajoissa, niin ehtisin minäkin mukaan. Illalla onkin jo menoa, taas.

Taustan saisin kehiin jo tänään...ootellaan tuomioo;-)
yy kaa...mikä laatikko?
Socialite
18.03.2008 22:36:49
Ou jee, pistä samba rumbaa kehiin vaan!
Buenas noches...
Mazah
18.03.2008 22:40:20

Tämä on vähän nyt harmillinen tilanne kun tulin vahingossa laitteeksi sen pe 18.3, joka tosiaan oli tiistai. Jucciksen huomautuksesta vähin äänin muutin. Osin mun vika, mutta sitten "Wai eikö pinna kestänyt että wanha humppapaavo voittaa heviskaban, HÄH????" oli niin loukkaava kommentti, etten tekisi mieli jo tästä hyvästä jättää skaba Skebaristin hoitoon. Mutta Skebaristi on nuori jannu vielä, sillä on taitoa ja intoa, että eiköhän se kerkeä ajallaan.

Mikäli WW on valmis äänestämään ja arvioimaan kaikki osanotot, sanoisin että WW saa pitää voittajan pallinsa.

Pahoittelen sekaannuksia!

-Matti
www.myspace.com/themetalmonk www.myspace.com/avenie www.crimsonlotus.org http://www.farmakonband.com/media/ReconditeFinal.mp3
Tuomo_
18.03.2008 22:41:49 (muokattu 18.03.2008 22:43:51)
Hei, mä sain ekan pisteen skabassa, tästä ei ole muuta kuin ylöspäin meno. Aion opetella vielä soittamaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)