Aihe: Converset
1 2 3 4 514 15 16 17 18 19 20 21 22
Carvel
18.02.2008 10:30:42
Lyökää vaikka Conversella päähän, mutta en ymmärrä tätäkään muotia. Nykyään näitä käyttää joka toinen teinityttö. Muutenkin rumempaa kenkää saa todella hakea!

Mulle on oikeesti ihan sama vaikka kaikki maailman ihmiset käyttäis näitä, jos ne on musta hienot niin pidän. Sama pätee kaikkiin vaatteisiin, pidän niitä jos tykkään vaikka kaikillakin olis selllaset. :)
"You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire"
Rocco_Longfella
18.02.2008 14:41:44
Voiko Converseja konepestä?

Voi.

Ja virallinen täytelause: Kolisee kivasti koneessa.
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Hohhoijaa
22.02.2008 00:17:23
Mulle on oikeesti ihan sama vaikka kaikki maailman ihmiset käyttäis näitä, jos ne on musta hienot niin pidän.

Näinpä. On ne vaan helvetin mainiot kaikin puolin. En missään nimessä väitä kovinkaan käytännöllisiksi tai pitkäikäisiksi, mutta niissä on sitä oikeaa fiilistä. Sopivat paskathan ne nimenomaan ovat. Asiaan kuuluu toki muutamat repeämät ja se, että toinen pohja on puoliksi irti. Merkillä ei niin väliä, kopioillakin kulkee.
Kirjoitus virhe
22.02.2008 13:01:17
Onkos kukaan sattunut törmäämään missään kopioihin lähiaikoina? Olisi taas aika ostaa uudet kun vanhoissa pohjat melkeen irti.
Juum
Hohhoijaa
24.02.2008 15:44:04
Onkos kukaan sattunut törmäämään missään kopioihin lähiaikoina? Olisi taas aika ostaa uudet kun vanhoissa pohjat melkeen irti.

Kenkä Marskin alakerrasta löytää muistaakseni muutamanlaisia kopioita.
ten
06.03.2008 11:05:06
Liittyy aiheeseen tai ei. Mulla on nyt vissiin viidennet tai kuudennet All Starit menossa kahden vuoden sisään. Eli kestää ihan v*tusti. Järvenpäästä noita saa muistaakseni 60-70€/pari. Eli on myöskin tosi halvat. No pääasia on, että ne on mukavat (ehjänä) ja hienot. Parin kolmen kuukauden käytön jälkeen alkaa repsottamaan jos mistäkin saumasta. Hienot ne on.

En tiedä miten tämä liittyy aiheeseen, mutta teki vaan mieli osallistua. :)
THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
geeza
06.03.2008 11:33:33

Ostin jostain puljusta piruuttani valkoset Converset.
Ihan mageet.
Pixie.
ballfish
06.03.2008 11:41:00
Tyttöystävä nappas mulle kirpparilta nahkaiset converset 22€. Ovat vieläpä hyvässä kunnossa.
"Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek
Horatius-87
06.03.2008 13:57:57 (muokattu 06.03.2008 13:58:31)
Ostin jostain puljusta piruuttani valkoset Converset.
Ihan mageet.

juu mullakin oli, tai no on vieläkin. hehe näyttävät mukavilta kun ovat hieman mm.. sisäänajetun näköiset. Näpsäkästi kyllä sotkeentuvat. Itsellä on pitkävartiset ja ihan sinne ylös asti on harmaanruskeanpaskaiset. (:
Omissa valitettavasti tuo kantapää on auennut.

Toivottavasti tarkoituksesi ei ole pitää niitä valkoisina, Mission impossible.
"Raha on luotu kiertämään." -Aku Ankka
Elbura
09.03.2008 02:10:12
Liikaa. Jokaisella. Rumat.
samuxul
15.03.2008 23:52:52

Ostin uudet koska vanhat kastelivat sukat ja jalat.
When you get into one of these groups, there's only a couple of ways you can get out. One, is death; the other is, mental institutions.
JPQ
16.03.2008 00:22:49

Liikaa. Jokaisella. Rumat.

No ehkä ekat totta mutta rumuus riippuu pitäjästä itselleni ei varmaan täysin sopis toisekseen pahiten estää käytön etten nauhojen kanssa pärjää.
Carvel
17.03.2008 08:48:09
No ehkä ekat totta mutta rumuus riippuu pitäjästä itselleni ei varmaan täysin sopis toisekseen pahiten estää käytön etten nauhojen kanssa pärjää.

Ja tästä lauseesta kun saisi vieä jotain selvää kun kaikki on kirjoitettu samaan pötkööneikä ole väli- merkkejä
"You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire"
Rocco_Longfella
17.03.2008 13:58:57
Ja tästä lauseesta kun saisi vieä jotain selvää kun kaikki on kirjoitettu samaan pötkööneikä ole väli- merkkejä

No jos ei osaa kengännauhoja sitoa, niin ei voi odottaa kovin pätevää lauseenmuodostustakaan. :)
Täydellisimmässäkin naisessa on 150g paskaa.
Skebaristi
18.03.2008 14:24:05

Hei kuulkaas tytöt ja pojat! Eikös se ollut converse, jolla olis semmosia vähän skeittikengän näköisiä mustia jalkineita, joissa on valkea tähti kyljessä? Mikä sen mallin nimi on ja mistä minä saan semmoset?
Möö
J.Newkid
18.03.2008 17:14:17

Hei kuulkaas tytöt ja pojat! Eikös se ollut converse, jolla olis semmosia vähän skeittikengän näköisiä mustia jalkineita, joissa on valkea tähti kyljessä? Mikä sen mallin nimi on ja mistä minä saan semmoset?

Mulla oli vuosia vuosia sitten mustat Conversen skedekengät, joissa oli kantapäässä valkoinen tähti. Mutta se oli viime vuosituhannen puolella.
Helkkarin siistit sämpylät
Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t
Skebaristi
18.03.2008 22:32:57

Luulisin, että hakemasi malli on Converse One Star.

Aijai, ei ole tuo. Kiitos kuitenkin :)
Möö
JPQ
19.03.2008 00:56:27

No jos ei osaa kengännauhoja sitoa, niin ei voi odottaa kovin pätevää lauseenmuodostustakaan. :)

Eräät viat ei kyllä liity yhteenlainkaan.
Mimi
19.03.2008 07:06:21

http://www.converse.com/

Siitä heti ensimmäiseltä sivulta shop ja shoes ja sieltä voit sitten valikosta etsiä haluamanlaisesi.
on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)