black bullet 18.01.2004 19:31:38 | |
---|
Olisi kiva tietää, miten te ihmiset avaatte äänenne ennen laulamista. Mitä/millaisia harjotuksia teette? Itse teen enemmän hengitysharjoituksia, kuin äänenavusharjoituksia, joten ois mukevaa, jos pistäisitte omia kokemuksia/linkkejä äänenavauksesta tulemaan! Tattista vaan.:) |
JCM 18.01.2004 20:09:51 | |
---|
Olisi kiva tietää, miten te ihmiset avaatte äänenne ennen laulamista. Mitä/millaisia harjotuksia teette? Itse teen enemmän hengitysharjoituksia, kuin äänenavusharjoituksia, joten ois mukevaa, jos pistäisitte omia kokemuksia/linkkejä äänenavauksesta tulemaan! Tattista vaan.:) Faq tästä. Joku tietävä ja ahkera heti kirjoittamaan. |
Vilhelmus 18.01.2004 20:33:46 | |
---|
Faq tästä. Joku tietävä ja ahkera heti kirjoittamaan. Jep, on pyydetty mutta ei ole tullut... Jami? |
att0r 20.01.2004 10:27:46 | |
---|
Jep, on pyydetty mutta ei ole tullut... Jami? ei jami kerkeä nyt, kyseinen pelimanni on konepuolella tyrkyttämässä omia mielipiteitään / haitareitaan siellä oleville :D |
sielunvihollinen 20.01.2004 11:10:29 | |
---|
tuohon mun aloittejilan tietopaketti faq:iin jos voisitte laittaa näitä perusjuttuja niin olisin kiitollinen. näitä äänenavauksia ja muita kysytään kuitenkin tosi paljon. |
Venyttelen niskan ja hartian seutua. Sitten teen hengitys harjoituksia, että saan pallean "vauhtiin" ;) Saatan myös hieroa poskia ja leukaa rennoksia. ja namaan "venyttän" ennen laulamista (liikkein "rusina - banaani..kuulostaa hassulta, tiedän!) Avaan ääntä ihan perus "pikku-lauluilla". Vaikea selittää.. :P Mutta eiköhän ihmiset ymmärrä, jos tahtoo ymmärttää :) "Be somebody. Kill somebody. Have some fun. Kill another one" |