Henkka370 13.02.2008 14:32:54 | |
---|
Mää taas tykkäsin tosta rangemmasta tavarasta, 20sekunni karjasu ja se mikkienkierto ääni :) "no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu" |
Tuomio 18.03.2008 13:54:07 | |
---|
|
Röntgen-Jeesus 18.03.2008 14:30:44 | |
---|
Light that failed oli kyllä Radioheadin vertaista ulinaa. Ei tämä Musta Sappi nyt vielä ainakaan onnistunut vakuuttamaan. |
aivokuolio 18.03.2008 15:15:08 | |
---|
Light that failed oli kyllä Radioheadin vertaista ulinaa. Ei tämä Musta Sappi nyt vielä ainakaan onnistunut vakuuttamaan. Minä aattelin että kyseessä on bändi joka yhdistää Radioheadia ja heviä. Vaan olikin hevibiisi ja radioheadbiisi erikseen. Höh. |
Earth Will Risessa oli aika machetemainen tuo alkuriffi. Välillä oli tylsistelyä, mutta pidän tuosta kertsistä ihan törkeän paljon. Tuo jälkimmäinen biisi jäi aika latteaksi, mutta voi toimia levyllä. " 5-vuotiaana tarhassa samanikäinen tyttö vaan sanoi "Moi" ja sitten nykäs meikäläiseltä housut alas. Kalsarit ja kaikki.
Se oli magein juttu mitä mä oon ikinä kokenut."
Naama-amis |
xulu 18.03.2008 15:52:46 | |
---|
Ekat hurina yms klipit mitä aikoinaa kuuli herätti hienoista mielenkiintoa. Biisithän on ihan rokkia, missä koneet? the purity of German electronic music |
sammakko54 18.03.2008 18:46:55 | |
---|
Ekat hurina yms klipit mitä aikoinaa kuuli herätti hienoista mielenkiintoa. Biisithän on ihan rokkia, missä koneet? Niinpä. Olisin toivonut paljon kokeilevampia juttuja. Luultavasti loppu levyllä sitten. Puhtaat laulut oli melko onnettoman kuulosia kummassakin biisissä. Kyllä siellä on pakko olla hienompiakin juttuja ainakin noitten studiovideoitten perusteella. |
Meadow 18.03.2008 18:55:54 | |
---|
Olipa kyllä pettymys. Kumpikaan biisi ei vakuuttanut millään tavalla. Odotin ihan erilaista kamaa taannoisten klippien perusteella. |
Sahtimies666 18.03.2008 20:33:11 (muokattu 18.03.2008 20:33:25) | |
---|
Joopajoo ei tuo kyllä sitten napannut enään yhtään. Eka kuulosti aika yhdentekevältä ja jälkimmäinen renkuttelu ei sisältänyt oikeen minkäänlaista koukkua joka olisi saanut käteni pysähtymään matkalla kohti stop-nappulaa. |
lessthanthree 19.03.2008 00:54:37 | |
---|
Tuli tuossa viime viikonloppuna nähtyä livenä Mokoman lämppärinä nämä ja ei jessus mitä scheibeliä. Laulaja veti niin laiskasti ja tylsästi kuin vain voi vetää. Jokainen biisi kuulosti samalta = hirveältä. Ei vissiin tarvitse erikseen sanoa, ettei allekirjoittaneelle tämän bändin tuotanto uppoa. |
Tuomio 02.04.2008 10:38:02 | |
---|
Vaikea sanoa kuuluisiko tämä sittenkin tuonne Rock/alternative -foorumin puolelle, mutta Black Bilen debyytti on kuunneltavissa kokonaisuudessaan MySpacessa kahden viikon ajan. Julkaisu siis 16.4. http://www.myspace.com/blackfuckingbile |
dixi19 02.04.2008 11:39:55 (muokattu 02.04.2008 11:40:21) | |
---|
Hirveät oli odotukset, mutta eipä nyt oikein lähtenyt. Jostain syystä ihan ennen ensimmäistäkään studiovideota minulla oli vähän sellainen mielikuva, että nyt on tulossa jotain "Nine Inch Nails kohtaa Depeche Moden rähinäkännissä" -osastoa, mutta tulikin vähän muuta. No, kyllähän tuo levy potkii toisinaan ihan napakasti ja pari aika hienoa melodiaa on eksynyt myös mukaan. Mutta laulu valitettavasti häiritsee läpi levyn, en oikein tiedä että mikä mättää. Koneita on myös harmillisen vähän mukana. Pettymys on tietenkin nyt suurempi kun odotti jotain aivan muuta :D anomus.com |
ozz3 07.04.2008 08:53:51 | |
---|
Sanokaa mitä sanotte, mutta musta Emily on aivan helvetin hieno biisi. Muutenkin nämä levyn hitaammat vedot osuvat maaliinsa ainakin minun kohdallani. Hieman tämän tyylistä kamaa odottelinkin levyltä. Samaan hengenvetoon pitää todeta, että nuo nopeammat rähjäilyt putoavat liikaa sinne "perusmättöä"-osastolle. Lauantaina näkee nämäkin livenä. Saa nähdä millainen on livemeininki. M.A.C.H.O. # 15_"WRONG!" | MegaMan Club #009 - Shadow Man |THV-klubi #6 | V.L.K #39 |