Mutta miksi ostaa pitäisi ostaa putki? Ihan sen takia kun kaikilla muilla hyvillä on? Ei kenenkään tarvitse ostaa putkikonetta, useimmat vaan kokevat että dynamiikka, lämpö ja pyöreys ovat tärkeä osa soundia. En nyt kuitenkaan halua leimautua putkipuristiksi, koska tiedän että hyviäkin trankkuja on (esim. tuo trademark).Minusta vaan on äärimmäisen typerää sivuuttaa putkikoneet vain sen takia että ne olisivat jotenkin monimutkaisempia tai herkemmin hajoavia, koska se ei pidä paikkaansa. Ite oot!!! |
KMT 05.02.2004 00:18:42 | |
---|
No en minä suoraan sen takia niitä hylkää. Mä oon mielestäni saanut trankkuvehkeillä vaan sen saundin hyväksi.. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
samueld 05.02.2004 00:45:51 | |
---|
No en minä suoraan sen takia niitä hylkää. Mä oon mielestäni saanut trankkuvehkeillä vaan sen saundin hyväksi.. Joo, mutta kun meillä täällä ei ole ollut tapana esittää poikkeavia mielipiteitä. Move over cold dog, 'cause the hot dog's movin' in... |
Billsner 05.02.2004 10:25:12 | |
---|
Mutta miksi ostaa pitäisi ostaa putki? Ihan sen takia kun kaikilla muilla hyvillä on? Aivan! Ei mitään putkia p*rkele (ehkä jos halvalla sattuu kohdalle :) "I have become Death, destroyer of worlds!"-Xzar |
wilo 05.02.2004 11:08:15 | |
---|
Joo, mutta kun meillä täällä ei ole ollut tapana esittää poikkeavia mielipiteitä. Hehe =) Todella ytimekkäästi sanottu. Olenkin ihmetellyt hemmetin kauan, miksei täällä saa ilmoittaa pitävänsä transistorivahvistimista (muista kuin tech21 ja JC-120) ilman, että heti tulisi joku sanomaan "osta putkipeli" tai "trankut on perseestä". Jahas. Nyt ne lynkkaa meitin. Haha. |
Sammakko 05.02.2004 11:11:54 | |
---|
hagström tai roland. techit on semmosia nyky "hevihömpötyskiä". ja semmosiahan me ei tueta. Sitähän se kaikki on. |
HeavyMachinery 05.02.2004 11:18:23 | |
---|
hagström tai roland. techit on semmosia nyky "hevihömpötyskiä". ja semmosiahan me ei tueta. Hevi on parasta mitä musiikille on tapahtunut sitten john lennonin kuoleman ! First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
superfly 05.02.2004 11:20:26 | |
---|
hagström tai roland. techit on semmosia nyky "hevihömpötyskiä". ja semmosiahan me ei tueta. Ole hiljaa, jos et tiedä mitään, jooko. Techit eivät ole mitään hevihömpötyskiä. Niillä lähtee todella maukkaat saundit ihan juurevampaankin soitantaan. Pesee monen putkipelinkin minun testieni mukaan. Ja testiä on takana vuosia bänditouhuissa. Ni! Harppu on alaston piano |
superfly 05.02.2004 11:20:53 | |
---|
Hevi on parasta mitä musiikille on tapahtunut sitten john lennonin kuoleman ! Sä olet sanonut ennenkin näin, vai muistanko väärin? Harppu on alaston piano |
Sammakko 05.02.2004 11:21:01 | |
---|
Hevi on parasta mitä musiikille on tapahtunut sitten john lennonin kuoleman ! vitut. hevi on typerien ihmisten synkistelyä hirveitten saundien ja tekniikka pelleilyjen kera. Sitähän se kaikki on. |
HeavyMachinery 05.02.2004 11:26:01 (muokattu 05.02.2004 11:26:57) | |
---|
vitut. hevi on typerien ihmisten synkistelyä hirveitten saundien ja tekniikka pelleilyjen kera. Oletkohan käsittänyt sanan Hevi aivan oikein ! Sä olet sanonut ennenkin näin, vai muistanko väärin? Olen enkä tingi tässä asiassa kantani pysyy. First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
wilo 05.02.2004 11:27:25 | |
---|
Oletkohan käsittänyt sanan Hevi aivan oikein ! Oletkohan käsittänyt sanan "ironia" ihan oikein! ;o)
...Vai käsitinkö väärin? =) |
HeavyMachinery 05.02.2004 11:28:03 | |
---|
Oletkohan käsittänyt sanan "ironia" ihan oikein! ;o)
...Vai käsitinkö väärin? =) käsitit :) !!!! First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
Sammakko 05.02.2004 11:29:13 | |
---|
Oletkohan käsittänyt sanan Hevi aivan oikein ! Kyllä olen. John lennon oli paljon parempi äijjä ku ykskään nolo hevari. Back In The USSR. |
HeavyMachinery 05.02.2004 11:31:32 (muokattu 05.02.2004 11:33:12) | |
---|
Kyllä olen. John lennon oli paljon parempi äijjä ku ykskään nolo hevari. Lennon oli pelle ! ja kaiken lisäksi hippi prkl ! Niin ja olihan sillä rumat vaatteet ja "yellow wife" First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |
superfly 05.02.2004 11:39:50 | |
---|
Lennon oli pelle ! ja kaiken lisäksi hippi prkl ! Niin ja olihan sillä rumat vaatteet ja "yellow wife" Tais pari hymiötä unohtua. Tossa: :) :) Harppu on alaston piano |
wilo 05.02.2004 11:42:22 | |
---|
Lennon oli pelle ! ja kaiken lisäksi hippi prkl ! Mutta TOTUUShan on se, että John Lennon keksi hevin yhdessä Beatlesista pois potkitun Pete Bestin kanssa. John oli juuri viemässä patenttihakemusta keksinnöstään patenttivirastoon, kun hänet ammuttiin. Asialla oli salaliitto, minkä keskeisin aate oli, että Hevi ei saanut päästä kansan ulottuville. Yoko Ono oli alussa tämän anti-hevitismin keskeisiä johtohahmoja, mutta näin radikaaleihin toimiin ei hänkään suostunut. Tö truut is aut teör! Friidoom! |
Sammakko 05.02.2004 11:43:04 | |
---|
Lennon oli pelle ! ja kaiken lisäksi hippi prkl ! Niin ja olihan sillä rumat vaatteet ja "yellow wife" Hevissä mättää just tommonen hirvee äijjä meininki ollaa olevinaan niin rankkoja ja miehekkäitä. "hipit prkl!" Varmaan ahistavaa olla hevari ku pitää esittää kokoajan. ps. poistakaa nämä kaikki turhat kommentit ettei täytä tätä topiccia. Back In The USSR. |
pedalinaama 05.02.2004 11:45:08 | |
---|
John lennon oli paljon parempi äijjä ku ykskään nolo hevari. vain nopeat elävät. siksi vaughan, hendrix ja lennon on kuolleet ja ynkkä elää. jos biitles ja manowar kilpailisi urheilussa tai muussa niin kyllä manowar voittaisi. biitlesistä on puolet sitäpaitsi vainaita. ja näin pääsemme kommenttini alkuun jälleen. Very Sound! |
HeavyMachinery 05.02.2004 11:55:19 | |
---|
Hevissä mättää just tommonen hirvee äijjä meininki ollaa olevinaan niin rankkoja ja miehekkäitä. "hipit prkl!" Varmaan ahistavaa olla hevari ku pitää esittää kokoajan. Ai esittää ! no huh huh.. hipit ne esittää kaikkineen kukkineen ja rehun syömisineen! Koko ajan pitää olla niin "peace" ja käyttää huumeita. siis eikun meikit naamaan ja kukkamekko päälle, niin ja huvi kaulaan.... First there was H.C.Bitch after that was only HeavyMachinery |