Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Keskustelua raskaammasta musiikista »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Protest the Hero
1
EbnoC
17.03.2008 12:29:54 (muokattu 17.03.2008 13:56:19)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En haulla löytänyt kyseisestä bändistä ketjua joten pistinpä sitten itse pystyyn. itse en ole kuullut mitään tätä parempaa yhtyettä. PTH on niin monella osa-alueella loistavaa ja melkeinpä täydellistä. Jos ette ole kuulleet käykää heti tsekkaamassa MySpacesta. Ja sanokaapas onko mitään samankaltaisia yhtyeitä? Ja onko samankaltaisia ja parempia.
 
Niin ja valmiit PTH:n ystävät, yleinen keskustelu on enemmän kuin sallittua :)
 
If you shake my hand better count your fingers...
Rumpukapulat
17.03.2008 13:41:51 (muokattu 17.03.2008 13:43:35)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olipa hauskaa muzakia, ei ollenkaan paskempaa! Emmie tiejä mitä sitä tuohon voisi suositella, äkkiseltään ei suoraa vertailukohtaa tule, mut kannattee tsekata ne tämänkin bändin esikuvat, eli wanta Testament, Anthrax ja Pantera. Sitten tulee mieleen myös Biomechanical, Nevermore ja Mercenary. Kannattee nämä katsastaa läpi!
 
EDiT: Avenged Sevenfold kannattaa myös kuunnella. Kaksi viimesintä kiekkoa vähintään.
 
EbnoC
17.03.2008 13:53:31
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo Panteraa ja A7X:ää kyllä kuuntelen :) Between Buried And Me:tä ja The Human Abstract:ia on myös pidetty PTH:n samankaltaisina. Ja ainakin The Human Abstract sitä on.
 
If you shake my hand better count your fingers...
south_of_heaven
17.03.2008 14:24:42 (muokattu 17.03.2008 14:25:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olin joskus aikaisemmn ajatellut pistää ketjun pystyyn bändistä, mutta unohtui sitten.
 
Olin jokin aika sitten tähän bändiin aivan koukussa, varsinkin Fortress-levyyn. Kezia ei ikinä jostain syystä kolahtanut yhtä kovaa, mutta siinäkin on hyvät puolensa.
 
Itse en aluksi voinut kuvitella pitäväni bändistä sen laulajan vuoksi, itse asiassa alkuun vihasin bändiä, mutta sitten kun sen kerran nostaa kissan pöydälle vielä kerran ja kuuntelee täysin avoimin mielin levyä, huomaa että sehän on ihan vitun hyvä.
 
Tästä sitten varmaan laajenen itse paskaksi leimaamaani musiikkiin, mutta eipä hävetä.
 
Guitars are like assholes; Everybody has one.
EbnoC
17.03.2008 15:41:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mä just tykkään siitä laulusta ku on aika persoonallista :D
 
If you shake my hand better count your fingers...
south_of_heaven
18.03.2008 16:54:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mä just tykkään siitä laulusta ku on aika persoonallista :D
 
Mun mielestä se laulu taas oli aluksi ihan perus teinipunkki-laulua, toisin kuin itse musiikki. Mutta siihen tottui ihan hyvin. :)
 
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Twist
19.03.2008 21:47:30 (muokattu 19.03.2008 21:48:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vanha tuttavuus jo heti ensimmäisen levyn ilmestyttyä! tykkään ja paljon :) ei mitään moittimista *peukku*
 
btw kirjoitin joskus tästä bändistä tänne.. ei tainnut kukaan tykätä :D
 
Oops, I twisted again...
EbnoC
20.03.2008 08:53:47 (muokattu 20.03.2008 08:54:21)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No hyvä :) mä sain ekan levyn vasta vähänaikaa sitten käsiin. Ja tykkäsin kyllä siitäkin ihan mukavasti :) Livenähän tää ois mielenkiintosta nähä, ku kavereilla on kuullemma mielenkiintoset live traditiot. Vanhoja biisejä ei soiteta ollenkaan eikä liioin encorea :)
 
If you shake my hand better count your fingers...
fiftie
20.03.2008 13:19:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kyllä kolahda muhun noi myspacen biisit ainakaan. Liikaa melodioita, eikä ollenkaan kunnon riffejä. Laulajakaan ei kuulosta kovin hyvältä.
 
DaKiller
20.03.2008 13:40:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aluksi kuulosti ihan lupaavalta mutta tarkemman kuuntelun jälkeen alkoi maistumaan puulta. Kompastuu lähinnä ylinäppäryyteen ja tiluliluhäröilyyn vailla mitään järkeä. Pimpuliheviä.
 
EbnoC
20.03.2008 13:47:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sitähän son :) kannattaa kezia albumin biisejäkin kuunnella jostain ne on tietyiltä osin parempia ja uuden levyn biisit taas toisilta :)
 
If you shake my hand better count your fingers...
Stechenderecht
20.03.2008 19:38:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämän bändin kanssa on kyllä saanut kuluttaa aika rankasti hermojaan. Perhanan vaikeita bassokuvioita.
 
Omistan A Calculated Use Of A Soundin, Kezian ja Fortressin. Varsin menevää meininkiä kaikilla. Etenkin Fortressin The Dissentience ja Bone Marrow ovat aivan mahtavia kappaleita. Joskus kyllä musiikki on vähän puuduttuvaa, mutta menee ihan kivasti pieninä annoksina.
 
Prog Man
16.06.2011 21:31:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

VÄHÄN uppia. oottekos kuunnellut uusinta levyä? Itse pari päivää sitten ostin ja C'est La Vie, Hair-Trigger, Moonlight ja Termites tällä hetkellä ne jotka potkii eniten.
 
Metalli on paskaa, mutta hyvää sellaista.
Snailtan
16.01.2013 22:18:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.indiegogo.com/protestthehero
 
$140,114
Raised of $125,000 Goal
 
sarkain
17.01.2013 12:26:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenkiintoinen juttu tämä PTH:n rahankeräysmeininki. Saavatpahan viedä musiikkiaan levyllä juuri siihen suuntaan mihin haluavat, kun ei ole levy-yhtiötä takana. Toisaalta, painostusta minkäänlaiseen muottiin tuskin on tullut ennenkään. Kovaa settiä varmasti tulossa jokatapauksessa, viimeisin levy oli pirun hyvä. Fortress on tosin edelleen henk.kohtainen suosikkini, mutta kehitys levyillä on jatkuvasti ollut kyllä myönteistä. Katellaan, täällä ainakin on kovat odotukset.
 
Jeszse
17.01.2013 14:56:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sarkain: Mielenkiintoinen juttu tämä PTH:n rahankeräysmeininki.
 
Kun taas Suomessa: http://suosikki.fi/viihde/uutiset/s … n-levyn-nyt-vankeusrangaistus-uhkaa
 
RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm.
Attew
17.01.2013 23:39:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Kun taas Suomessa: http://suosikki.fi/viihde/uutiset/s … n-levyn-nyt-vankeusrangaistus-uhkaa
 
Aivan käsittämätöntä mun mielestä.
 
Jeszse
18.01.2013 13:21:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Attew: Aivan käsittämätöntä mun mielestä.
 
Viimenen pätkä tossa on aika hyvin sanottu.
 
Suosikki ihmettelee, miksi yksityishenkilö ei saa tehdä vapaaehtoisia lahjoituksia arvostamalleen artistille, jotta tällä olisi taloudelliset resurssit luoda taidettaan. Eivätkö rahamme olekaan omaa omaisuuttamme Suomessa?
 
RekoS: Ihan normaali mnettiläinen varustettuna keskimääräistä mnettiläistä huomattavasti paremman näköisellä tyttöystävälläm.
Meadow
18.01.2013 13:40:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sarkain: Saavatpahan viedä musiikkiaan levyllä juuri siihen suuntaan mihin haluavat, kun ei ole levy-yhtiötä takana.
 
Meikä ei jaksa uskoa, että Protest the Heroa olisi painostettu musiikin suhteen millään tavalla.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «