Aihe: kustomin vahvarit
1
Melooni
16.03.2008 21:45:33
nii mitä mieltä porukka on kustomin vahvareista että kannattaako ostaa ja sen sellasta paskaa kun ne nyt sattuu olemaan aiika halpojakin mutta johtuuko se sitten paskasta laadusta
lavaamo
16.03.2008 21:50:19
nii mitä mieltä porukka on kustomin vahvareista että kannattaako ostaa ja sen sellasta paskaa kun ne nyt sattuu olemaan aiika halpojakin mutta johtuuko se sitten paskasta laadusta

Kotona soittelen Kustomin tube 12 läpi. Kotisoittoon ihan mukava vahvistin, rokkisäröt lähtee yksinkin mutta heviin oon buustannut pahalla apinalla ja nyttemmin on ollut gt-8 kustomin edessä.

Yllättävän kova mökä muuten lähti 12w vahvistimesta kun sen yhdisti 4x10 kaappin.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
lavaamo
16.03.2008 22:15:14
eli siis suosittelet kustomia,
jos kesällä mainaan sais rahaa nii meinasin ostaa jonkun kustomin hv malleista

No ihan ok pelihän tuo minun kustomini on, muista malleista en tiedä.
Mutta jos nyt olisin pientä kotivahvistinta ostamassa niin kävisin testaamassa eri valmistajien mallintavat pikku vahvarit, ja luultavasti aloittaisin voxista. Kaikki tämä tietenkin budjetista riippuen.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Krice
04.04.2008 10:01:43 (muokattu 04.04.2008 10:02:39)

nii mitä mieltä porukka on kustomin vahvareista että kannattaako ostaa

Nosto! Minulla on HV30 ja käytän sen clean-kanavaa säröpedaalin kanssa. Hintaluokassaan varmasti ihan hyvä. Ostoperusteena oli minulla hybridi eli etuputkella varustettu ja 12" kaiutin. Vahvistimen digiefektit lisää vähän kohinaa mutta sitä ei kovalla volyymilla juurikaan huomaa, ja efektit voi kytkeä pois päältä jolloin kohinakin häviää. Tuossahan on aika monipuolisesti 2+2 kanavaa eli molemmissa kanavissa on boost-nappi ja vielä erillinen gain ja volume. Hevit ei tosin irtoa ilman pedaalia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)