Live for the Moment 14.03.2008 21:40:59 (muokattu 14.03.2008 21:41:30) | |
---|
Ja tosiaan, jos ei ole muilla juuri tullut pitemmältäkään ajalta samanlaisia kokemuksia, että olisi viilut ruvenneet rakoilemaan, niin tähän voisi todeta, että mulla on vaan käyny aivan uskomattoman huono säkä.
Perk3l3! Tästä keskustelusta kauhistuneena piti tarkistaa koko setti läpi ja noh... uittu! 8",10", 12" ja 16" tomeissa, snaressa ja kahdessa basarin vanteesta niitä löytyi. Itse en ole tehnyt mitää suurta tarkasta pannuihin, vaikka tietenkin olisi pitänyt ja nyt tuli kyllä aika shokkina. Pittää kai sitä ottaa yhteyttä Soundstoreen ja kysyä että miten tässä menetellään. Aika kaukaahan tämä on haettu, mutta kuitenkin aika outoa että kummankin setit ovat natural finisheillä. Chuck Norris pystyy poistamaan Windowsin roskakorin.
Maailma on erinlainen rumpalin silmin. |
hollmi-5 14.03.2008 21:46:44 | |
---|
Ei nyt oikein laatu vakuuta. En ole moiseen törmännyt omissa seteissäni. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Velli 15.03.2008 15:34:34 | |
---|
Erikoisuuden tavoittelulla on näemmä hintansa. Jotenkin vähän ihmetellen olenkin seurannut miten tyypit ovat ostaneet täysin tuntemattoman valmistajan rumpuja kovalla rahalla. Moni vielä ilmoittanut että muusikoiden.netin keskusteluilla on ollut vaikutusta omaan hankintaan. Tämä on erittäin huono juttu, sillä eihän tänne kukaan tule ostostaan haukkumaan, olipa laatu sitten ihan mitä tahansa. Myös uutuudenviehätys sokaisee monet peruskauraa (tai huonompaa) hankkineet kehumaan kamojaan maasta taivaisiin. Järki käteen ja tästedes rumpumetsästystä hyvien merkkien parissa. ;) |
Tindrum 15.03.2008 15:55:36 | |
---|
Perk3l3! Tästä keskustelusta kauhistuneena piti tarkistaa koko setti läpi ja noh... uittu! 8",10", 12" ja 16" tomeissa, snaressa ja kahdessa basarin vanteesta niitä löytyi. Itse en ole tehnyt mitää suurta tarkasta pannuihin, vaikka tietenkin olisi pitänyt ja nyt tuli kyllä aika shokkina. Pittää kai sitä ottaa yhteyttä Soundstoreen ja kysyä että miten tässä menetellään. Voihan *'^#%/&€#!!! Ja melkein joka pöntössä??? Vaikuttaa todella rankalta. Äkkiä yhteys Soundstoreen, ja rapsaa tänne miten asia etenee siellä kaupassa. Suosittelen Kuluttajansuojalakiin tutustumista. Erityisesti 5. luku, pykälät 12 (yleinen virhesäännös) ja 18 (virheen oikaisu). m©
Öööö, seittemän ja puol neljäsosaa...eiks nii??? |
Live for the Moment 16.03.2008 11:50:10 (muokattu 16.03.2008 11:51:36) | |
---|
Soudstoren mukaan vikaa piilee juuri siinä, että copaiba-puu on rungon ulommalla puoliskolla. Ottavat kuulemma asian puheeksi ensi viikolla, kun Odery palaa Saksasta messuilta ja palaavat sitten asiaan. Chuck Norris pystyy poistamaan Windowsin roskakorin.
Maailma on erinlainen rumpalin silmin. |
batvik 16.03.2008 13:25:46 | |
---|
Järki käteen ja tästedes rumpumetsästystä hyvien merkkien parissa. ;) Ja ei muutakuin MILEST0NE (TEMPUS) rumpusetti joka äijälle, ei pahemmin ilmasto vaikuta ja soundikin on mitä parhain!! live die & fast young!!! |
hollmi-5 16.03.2008 13:33:11 | |
---|
Järki käteen ja tästedes rumpumetsästystä hyvien merkkien parissa. ;) Ja ei muutakuin MILEST0NE (TEMPUS) rumpusetti joka äijälle, ei pahemmin ilmasto vaikuta ja soundikin on mitä parhain!! Tai Vistalite Ludwigit ;-) Hyvin tehdyt rummut kestävät ihan hyvin kosteuden ja lämpötilan vaihteluja. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Järki käteen ja tästedes rumpumetsästystä hyvien merkkien parissa. ;) Ja ei muutakuin MILEST0NE (TEMPUS) rumpusetti joka äijälle, ei pahemmin ilmasto vaikuta ja soundikin on mitä parhain!! Ai sulle nuo päätyi. Olis kiva kokeilla noita, on varmasti hyvät. Mulla ainoastaan Tempus snare, ja kokemukset siitä on kyllä hyviä. Miten kuvailisit tuota settiä? |
fifehole 16.03.2008 19:58:51 | |
---|
Miten kuvailisit tuota settiä? No varmaan jollain kameralla, salamalla tai ilman. (hih hih, sorry oli pakko!) Head for an eye |
Kailis 16.03.2008 20:28:57 | |
---|
No varmaan jollain kameralla, salamalla tai ilman. (hih hih, sorry oli pakko!) Niin, sinähän olet teidän suvussa se jota aina pyydetään häihin KUVAILEMAAN videokameralla. Ja koulun joulukuvaelmankin ymmärsit hieman väärin, sinun piti olla siinä jeesuslapsi mutta menit sinne kameran kanssa. Hih hih, sorry ei ollu pakko mut tein kuiteski. |
batvik 17.03.2008 17:23:03 (muokattu 17.03.2008 17:24:04) | |
---|
Ai sulle nuo päätyi. Olis kiva kokeilla noita, on varmasti hyvät. Mulla ainoastaan Tempus snare, ja kokemukset siitä on kyllä hyviä. Miten kuvailisit tuota settiä? sanotaan, että kun tuossa taannoin menin tuota settiä kokeilemaan, en ollut tietoinen mikä ja miltä kuulostaa, paitsi(myyntipuheen :jyrähtää ukkosen lailla..), mutta kun sitten kuulin/kautta kokeilin settiä (ison soundin ystävä kun olen), niin se oli pakko ostaa, enpä ollut koskaan kuullut vakuuttavampaa basaria, kuin tuo.. ja myös tomit jytisee mahtavasti, esim 18ft pesee mennen tullen monet basarit.. vire pysyy setissä hienosti ja hetkeäkään ei ole vielä kaduttanut lasikuitu kiulujen osto :) settiä saa kyllä tulla polkemaan, jos sattuu kulmille ( vantaa, keimola), kun niitä ei taida pahemmin olla muualla tarjolla... cheers. live die & fast young!!! |
Tindrum 17.03.2008 17:42:53 | |
---|
... Miten kuvailisit tuota settiä? Täytyy kommentoida täältä takavasemmalta, muistisopukoista... Koska rungot ovat ohuet - noin 3-4mm - on ominaisvire matala. Perussaundi on aika "puumainen", mutta niinkuin hyvät puurungot steroideilla. ?!? Kuvittele sitä sun virppaa - ja siirrä ne ominaisuudet kaikkiin rumpuihin. Herkät, äänekkäät, soivat. Kaiken kaikkiaan oikein mehevät pannut. Nyyh nyyh, ikävä... tulkaa papan luo... m©
Öööö, seittemän ja puol neljäsosaa...eiks nii??? |
Pearlist 13.11.2008 21:39:43 | |
---|
Pakko nostaa aihe ylös. Häiritsevää tuo viilujen rakoilu. Ittelleni kun on privileget tulossa. Miten tuo menettely meni Soundstoren kanssa? |
Velli 14.11.2008 18:09:29 | |
---|
Pakko nostaa aihe ylös. Häiritsevää tuo viilujen rakoilu. Ittelleni kun on privileget tulossa. Miten tuo menettely meni Soundstoren kanssa? Jos ei ne ole vielä sulle tulleet, niin kannattaako niitä silloin edes ostaa? |
Pearlist 16.11.2008 13:37:06 | |
---|
Jos ei ne ole vielä sulle tulleet, niin kannattaako niitä silloin edes ostaa? No nämä ostan ihan käytettynä ja tarkistan viilut sun muut. Mutta kiinnostaa vain käykö tällaista usein kyseisten rumpujen kanssa. |
Nolte 16.11.2008 15:21:19 | |
---|
No nämä ostan ihan käytettynä ja tarkistan viilut sun muut. Mutta kiinnostaa vain käykö tällaista usein kyseisten rumpujen kanssa. En tiedä, miten yleisiä ovat nuo laatuongelmat Oderyissa, mutta itse jok.tap. harkitsisin vielä ko. kannujen ostamista. Kuitenkin puhutaan suht isosta summasta rahaa, ja turhasta riskistä. Ostohetkellä ei rummuissa ole välttämättä yhtikäs mitään vikaa, mutta käsittääkseni tuollainen viilujen aukeileminen vai mikä oli voi ilmetä vielä vähän myöhemminkin. Ehkäpä ei niinkään enää sitten monien vuosien päästä. Mene&tiedä. No, mutta ole kumminkin tarkkana homman kanssa. meiän bändin paras rumpali |
Pearlist 17.11.2008 20:01:45 (muokattu 17.11.2008 20:02:03) | |
---|
No, tuli haettua pöntöt ja tarkastuksen jälkeen ei onkelmaa. Mutta kuten sanoit, ongelmia voi vielä hyvinkin ilmetä. Tietoinen riskistä kuitenkin olen eli en voi muita syyttää kun itseäni jos jotain käy. Mutta tyytyväinen olen, näin aluksi. Upeat Rummut! |
Nolte 17.11.2008 20:33:46 | |
---|
No, tuli haettua pöntöt ja tarkastuksen jälkeen ei onkelmaa. Mutta kuten sanoit, ongelmia voi vielä hyvinkin ilmetä. Tietoinen riskistä kuitenkin olen eli en voi muita syyttää kun itseäni jos jotain käy. Mutta tyytyväinen olen, näin aluksi. Upeat Rummut! No niin, eikun onnea uusille! Nyt vain kovaa soittoa, ja viilujen sun muiden miettiminen pois. meiän bändin paras rumpali |
Pearlist 17.11.2008 22:07:46 | |
---|
No niin, eikun onnea uusille! Nyt vain kovaa soittoa, ja viilujen sun muiden miettiminen pois. Kiitos! Ja näin täytyy tehdä. |