Aihe: VHT Sig X
1 2
VFK
13.03.2008 23:52:12 (muokattu 13.03.2008 23:55:29)
Nuppi oli mulle pettymys, koska odotukset olivat todella kovat. Ne joille muut VHT:n mallit eivät ole kovinkaan tuttuja, ihastuvat tohon varmasti. Soundi on hyvä verrattuna useimpiin muihin merkkeihin, muttei lähelläkään Ultralediä tai Pittbull Classicia ja itse diggaan myös Deliverancesta enemmän. Vahvistimesta ei yksinkertaisesti irronnut sellaiset metallisoundit, kuin olisin toivonut.

Vahvistin kuitenkin kuulostaa VHT:lta ja on 3 kanavainen. Huono se ei ole missän tapauksessa, muttei myöskään toivomani menestys. Ultraleadin ja Deliverancen risteytys on oikealla suunnalla luonnehdintana, mutta se oli toinen asia joka hieman vaivasi itseäni. Eli tuntuu siltä, että sillä ei ole omaa, persoonallista soundia, vaan että VHT yrittää miellyttää kaikkia välimallin ratkaisulla, ja isommat merkin fanit saattavat olla aika pettyneitä, ainakin itse olen.

Bodom-soundia siitä ei irtoa, koska siitä uupuu se tietty "onttous", joka Bodomilla on soundissa ja joka on ominaista noille sen ajan etusille. Toisaalta heille ominaista tiukkuutta siitä tuntuisi irtoavan, vaikkei mitään UL:ään verrattavaa.

Mullekin sanottiin hinnaksi tulevan noin 1800 euroa. Jos se on hinta, niin siinä hintaryhmässä(uusista nupeista)se on huippuvalinta. Jos hinta on siellä 2500 yläpuolella, niin en edes vilkaisisi sinne päin.

Edit. Vire oli joo perus-E ja drop-D.
So many assholes... So few bullets.
junnnu
14.03.2008 00:31:43 (muokattu 14.03.2008 00:32:32)
Alle kahteen tonniin sanoivat ainakin musamaailmassa hinnan tulevan.

Kovasti kiinnostais ko. vehje. Kävin pikaisesti koittaas.

Pitänee kesän korvilla käydä tarkemmin testaileen...
777
nikander
14.03.2008 10:12:37
Mua hämmentää tuon Sig X:n edullisuus, jos hinta tosiaan jää alle kahden tonnin, niinkuin musamaailman heppu lupaili. Tästä tulee kuitenkin mieleen epäilys, että onko siinä oikaistu mutkissa jne. jos yksikanavainen deliverance (120w) maksaa saman verran. Vahvistimien hinnoittelu näyttää olevan yhtä loogista kuin lentolippujen...

Itse en ole ikinä Ultra-Leadia kokeillut, mutta Deliverance 60 ja 50CL ovat kovasti lähellä sydäntä.
miksi opetella bendaamaan kun voi käyttää kampea?
Detox
16.03.2008 23:26:45 (muokattu 16.03.2008 23:28:04)

Ne joille muut VHT:n mallit eivät ole kovinkaan tuttuja, ihastuvat tohon varmasti. Soundi on hyvä verrattuna useimpiin muihin merkkeihin, muttei lähelläkään Ultralediä tai Pittbull Classicia ja itse diggaan myös Deliverancesta enemmän

Nuo vanhemmat VHTt ovat kyllä tuttuja mutta tuo Deliverance on jäänut multa kokonaan testaamatta. Pitänee käydä kokeilemassa jahka sattuu silmään. Samalla vois tsekata kunnolla sen Bognerin Überschallin kun sen testisessio jäi alle 10 minuuttiin kaupan sulkeutumisen takia. Ja sen verran oli monimutkainen laite, ettei oikein millään lähtenyt mitään järkevän kuulloista saundia tuosta.
Ja molempia varmaan löytyy musamaailmasta, joten voisin kertaheitolla sivistää itseäni vähän lisää :D
Mesa 4 Life!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)