jukcat 14.03.2008 22:30:11 | |
---|
En löytänyt haulla.. Niin siis olen siirtymässä läppäriin musahommissa ja kiinostaisi tietää onko kellään kokemuksia jos yrittäisi asentaa vista homen rinalle toiseen kiintolevyosioon tai toiselle erilliselle kiintolevylle win XP pro:n, joka hoitelisi pelkästään audio hommia. Onnistuuko tämä ja toimiiko kuten enenkin kuten xp home ja xp pro, jotka mulla pöytäkoneessa toimi valan mainiosti rinnakkain omilla kiintolevyillään. Olisko jopa merkkikohtaisia kokemuksia. Toki tiedän, että apple olis ehkä se fiksuin hankinta - taitaa se garageband riittää kotistudio hommiin vallan mainiosti- lineekö sonarin veroinen kuitenkaan? Kiitos avusta! J Toiset näkee maan ja kokee taivaan. |
LaXu 14.03.2008 22:51:48 | |
---|
Kovin turhalta mielestäni kuulostaa. Jos sulla on vain äänityslaitteille Vista-ajurit niin käytä vaan sitä Vistaa. Itselläni se on toiminut ihan yhtä hyvin kuin XP about missä tahansa käytössä 3D-mallinnuksesta äänittämiseen. |
OH7HHI 15.03.2008 00:49:19 | |
---|
Yritin taannoin asentaa Vistan rinnalle XP pro:n. Tuloksena oli, että vista ei antanut käynnistää xp:n asennusta bootatessa saatikka suoraan asennuslevyltä. Eli ilmeisen vaikealta tuntuu, tai sitten ei vaan taidot riitä. XP home / XP pro - yhdistelmän asennus omalle koneelle onnistui helposti... |
HK 15.03.2008 09:44:24 | |
---|
Peltikorva puupäässä. |
jukcat 15.03.2008 11:29:15 | |
---|
Thank you very much! J Toiset näkee maan ja kokee taivaan. |
Starlia 15.03.2008 17:40:14 | |
---|
Yritin taannoin asentaa Vistan rinnalle XP pro:n.
Tuo menee kikkailuksi, mutta onnistuu. Helpompi tapa on XP.n rinnalle Vista. |
Nestori4 15.03.2008 21:09:57 | |
---|
Mulla on pöytäkoneessa kumpikin. vista teki automaattiseti käynnistykseen valikot mistä voi valita jomman kumman. Suositus on että.pitää asentaa ne eri osiolle tai eri kovikselle. Vista on vähän hitaampi.Ainakin minun koneellani. Asenna ensin XP.Ja toimii. Tää on tätä päivää |
|