Leprosy 15.03.2008 18:43:17 | |
---|
Viimeksi olin kovasti menossa Midnight Party Planet (??) -festareille vai missä helvetissä soittivatkaan Tuskan ja Nummen lisäksi. Mie olin tuolla Midnight Party Planetissa Kouvolassa kyseisenä juhannuksena vuonna 2000. Itse asiassa ne taisi olla miun ekat festarit koskaan. Stone soitti ekojen bändien joukossa muistaakseni tokana päivänä ja yleisöä ei ollut paskaakaan! Fanaattinen eturivistö ja satunnaiset krapulaiset ihmettelijät kauempana ja siinäpä se. Itse en tosiaan silloin ollut vielä muuta Stonea käsiini saanut kuin sen kokoelman eli olin todellinen Stone-nyypiö mutta keikka oli kova. Jätkät pyöritti päätäkin ihan tosissaan eikä soittoaika taikka vähäinen yleisö näyttänyt haittaavan tippaakaan. |
Itse olin myös kyseisillä juhannusfestareilla. Muistoksi jäi ko. keikalta Stoned Again 2000 -paita ja joitain valokuvia, seuraavaksi tulikin nähtyä sitten saman vuoden Tuskassa. Aikaisemmin olisi niin tehnyt mieli lähteä sinne Tavastian reunion keikalle mutta eipä ollu vielä tuossa vaiheessa tarpeeksi ikää, eikä ketään kenen kanssa lähteä. Pakkohan tuonne Kouvolaan oli siis suunnata kun esiintyjälistassa luki Stone. Tuskassa taas tokana päivänä oli positiivinen yllätys kun ilmoitustaululla oli että joku paskabändi on peruuttanut ja Stone tilalla. Mikäs siinä. Nyt sitten taas jostain syystä en osaa oikein erityisemmin innostua tästä Saunan keikasta, mieli tekisi kyllä lähteä mutta ei tunnu niin pakolliselta kun on jo nähnyt. Tuo kahteen ekaan levyyn painottaminen kyllä houkuttelee. Concrete Malformation olisi siisti kuulla livenä. |
-Lassi- 16.03.2008 21:39:39 | |
---|
Tuo kahteen ekaan levyyn painottaminen kyllä houkuttelee. Koko tuotanto olisi siisti kuulla livenä. |
Jannipaali 16.03.2008 21:48:47 | |
---|
Koko tuotanto olisi siisti kuulla livenä Sehän olis vain "vaatimattomat" 3 tuntia ja 12 minuuttia. Painoin varoitusta.
Stone Saunassa! |
-Lassi- 16.03.2008 21:52:49 | |
---|
Sehän olis vain "vaatimattomat" 3 tuntia ja 12 minuuttia. Laskitko demot, singlet, Freen, kokoelman ja DVD:n? :D |
Väinämöinen 16.03.2008 22:30:03 | |
---|
Laskitko demot, singlet, Freen, kokoelman ja DVD:n? :D Olisivat muuten ns. aika kovia jätkiä, jos DVD:n vetäisivät livenä! Haastattelut ja keikat mm. Virossa. |
Jormaz 16.03.2008 22:34:28 | |
---|
Olisivat muuten ns. aika kovia jätkiä, jos DVD:n vetäisivät livenä! Ja kaikilla vaatetus mallia Jiri Jalkanen! No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Painajaismainen 16.03.2008 22:36:52 | |
---|
Olisivat muuten ns. aika kovia jätkiä, jos DVD:n vetäisivät livenä! Haastattelut ja keikat mm. Virossa. Haastattelun Ulrichin kanssa. :) "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen || "Plagiointi on helpoin tapa tehdä jotain uutta." |
-Lassi- 16.03.2008 22:41:49 (muokattu 17.03.2008 00:33:09) | |
---|
Haastattelun Ulrichin kanssa. :) mai inklis is pääd. en osaa saatana enklannin paskakieltä pätkääkään. |
Lag 22.03.2008 19:20:42 | |
---|
Itte vasta tänään hommasin pari levyä kys. bändiltä (Stonen ja No Anesthesian) ja onhan tämä ihan hehkutuksensa ansainnut mun mielestä. Nimikkolevyn The Day of Deathissa on siisti pikkujekku, kun väliin on heitetty pätkä klasarikitaraa, nimittäin M. Carcassin Allegroa. En tiiä miten hyvin jengi tiedostaa ton, mut aattelin vain ilmoittaa ellei toi mikään kaikki-tuon-jo-tietää juttu ollu. |
-Lassi- 22.03.2008 22:08:15 | |
---|
M. Carcassin Allegroa. Olen soittanu. Ja tiedostanu :D Hieno biisi on se. sekä day of death. |
Lag 22.03.2008 22:33:24 | |
---|
Olen soittanu. Ja tiedostanu :D Hieno biisi on se. sekä day of death. Samoin, olen soittanut myös itte, sitä kautta sen huomasinkin. |
S.i.r. 08.04.2008 20:11:28 | |
---|
Sain hetki sitten kaksi toissapäivänä otettua valokuvaa Stonesta. Pakko kai se on vähitellen uskoa, että paluu on oikeasti tulossa. Fotot löytyy tässä vaiheessa Stone-sivuston foorumilta, jos kiinnostaa. http://www.stonetribute.tk |
-Lassi- 08.04.2008 20:47:06 | |
---|
Sain hetki sitten kaksi toissapäivänä otettua valokuvaa Stonesta. Pakko kai se on vähitellen uskoa, että paluu on oikeasti tulossa. Fotot löytyy tässä vaiheessa Stone-sivuston foorumilta, jos kiinnostaa. http://www.stonetribute.tk Kaunista... Pirun kaunista... |
Adrift 08.04.2008 21:43:16 | |
---|
On se siis totta, saamari!! |
Jii 08.04.2008 21:46:29 | |
---|
Eihän tähän voi sanoa mitään järkevää. Ei vaan voi. Birth, copulation and death.
Is this your life? |
S.i.r. 09.04.2008 10:24:18 | |
---|
Eihän tähän voi sanoa mitään järkevää. Ei vaan voi. No ei. Jännä sinänsä, kun kyseessä kuitenkin on vain pari valokuvaa neljänkympin korvilla olevista suomalaismiehistä, mutta melkoisen tunnekuohun aiheuttivat silti. Totta kai ajan kuluminen näkyy kasvoilta, mutta silti se, että legendat ovat jälleen yhdessä, on sellainen asia, että vaikea on keksiä mitään järkevää sanottavaa. |
DethBanger 09.04.2008 10:29:00 | |
---|
Whoa! Masters in flesh. Kai se on pakko vaan hyväksyä että tästä kesästä tulee festarimielessä aivan uskomaton. Ei voi käsittää Stonen comebackia vaikka omin silmin näkis. Hi-hat heilumaan |
Traditional 09.04.2008 20:13:49 | |
---|
Jännä olo tuli kun tajusin että roope on ainut pitkäletti, muut on oikeissa töissä. Musical violence since '05 Kiinnostaisiko Valvetronix? |
Ben_D 09.04.2008 20:16:39 | |
---|
Jännä olo tuli kun tajusin että roope on ainut pitkäletti, muut on oikeissa töissä. On se hurjaa :) http://evincemetal.com/ |