jon lord 15.03.2008 18:31:30 | |
---|
..siin oli sellanen kapia huopa reunas kiine? :D Ha haaaaaa!!!!Kyl mä se verran pianoo tunnen etten mää tommottii irrottele. Olen joskus joutunut soittamaan pianolla jossa ei toimi sustain pedaali. Kyllä se jotenkin menee vaikka vaikeaa onkin. Sitten välillä tulee sellaisia rohjoja vastaan että koskettimet eivät kunnolla reagoi. Pitää vaan soittaa ja soveltaa. Kerran yksissä kotivihkiäisissä pianossa toimi vain reilu oktaavi keskeltä. Siinä sitten soiteltiin kapealla otteella. Muutaman kerran on vastaan tullut sellainen urkuharmoni jossa pari kolme kosketinta painuu klimpissä alas kun yhtä painaa. Vauhdissa olen korjannut yhden soittimen ja toisen kanssa piti painia niin että kahdella sormella nosti aina sen koskettimen ylös joka jäi pohjaan ja soitto soi koko ajan. COVS jäsen N.o 3 |
Ukko 15.03.2008 18:53:14 | |
---|
Kun vielä sai noin 100 nuorelle naiselle esittää PERVO STRIPPARIi showta, niin iltahan oli oikein onnistunut. Piti korjata asia oikeaksi. |
EP 15.03.2008 18:59:02 | |
---|
Piti korjata asia oikeaksi. No voi helekatti.. :D ..maha kipiä! |
Just kotiuduin ylläkseltä. Päätin itse ajaa niin pääsi keikan jälkeen kotiin. Ei ollu Saagassa kauhiasti porukkaa mutta ketkä olivat paikalle eksyneet tuntuivat tykkäävän. Chysleri oli pitkästä aikaa rumpalina. Oli kiva soitella pitkästä aikaa yhdessä. Ammattimies kun hän on isolla Aalla. Kiitos samoin..ja oli oikein hauska ilta. Mukavien kavereitten kans on kiva soitella..:). Nyt Levillä vapaalla ja olutta on. -Ookko soittanu klikin kans?
-HÄ!!!kuka son? |
vanhami 16.03.2008 00:51:42 | |
---|
Viime keikka En muista järjestystä kysymyksiin. Yksin vedin kaksi settiä haitarilla paskaa viiskymppisillä. Ajattelin, että tilanteeseen sopii eka setin alkuun hieman "tadetta" instrumentaalisti ja ehkä ne haluaa laulaa sitte myöhemmin lauluvihkojuttuja. Vitut, halusivat mölytä alusta asti. Vedin mun ja kitaristin mappia läpi jossa osa biiseistä on sellaisia, että vaatii olennaisesti skittaa. Kaikki meni putkeen ja porukka tykkäs kovasti. Toisessa setissä 40 minuutin kohalla loppu akku ja loppu mentiin vihellellen. Sitäkin sattuu |
baron 16.03.2008 01:40:20 (muokattu 16.03.2008 02:20:22) | |
---|
Ai niin täällä on tällainenkin säie. Tän illan keikka oli muuten ihan kiva, mutta jouduin soittelemaan illallismusiikin kiippareille, kun typerässä paikassa ei ollut flyygeliä. Mä tykkään tosta "taustasoittamisesta" koska siinä mun ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja, soitan vain ja ainoastaan omia lempikappaleitani. Ja ensi kertaa elämässäni keikalla Monkin ihanan "'Round Midnight"! Sitten vedettin kolme settiä humppaa. Paras kappale mun mielestä oli "Born To Be Wild" joka ollaan saatu toimimaan ja jossa mä saan/joudun vetämään kiippareilla sen 16 tahdin e-molli pentatonisen soolon. Huonoin kappale??? Ei tällä kertaa sellaista sattunut. Turakaiset tanssi ja kiitteli, jos jotain kritiikkiä niin eivät tienneet että Hermes on originaalisti "Pandora's Box"! Ei, en ole tanssimuusikko! |
EP 16.03.2008 07:12:33 | |
---|
..Turakaiset tanssi ja kiitteli, jos jotain kritiikkiä niin eivät tienneet että Hermes on originaalisti "Pandora's Box"! Toi on kyllä paha! ..meikän lempibiisejä aina, aina! ..onhan se kyllä aika erilainen ku originaali, mut hjuva kuiteskii :) |
half 16.03.2008 11:39:34 | |
---|
Eilen Ravintola, Punkalaitumella Väkeä hyvin, vaikka mainostus oli päässyt unohtumaan. ( Ehkä sen takia juuri ). Vieläkään ei kokolihaa, vaan jauhelihapizzaa. Paljon tuttuja "faneja" yleisössä ja muutenkin makavoo. |
baron 16.03.2008 11:43:48 | |
---|
Eilen Ravintola, Punkalaitumella Väkeä hyvin, vaikka mainostus oli päässyt unohtumaan. ( Ehkä sen takia juuri ). Vieläkään ei kokolihaa, vaan jauhelihapizzaa Ai niin meidän tarjoilu: Illalliseksi pippuripihvi, joka tarjoiltiin kabinettiin. Alkudrinkiksi kuohuviiniä, ruokajuomaksi punkkua, en tullut katsoneeksi merkkejä. Ei, en ole tanssimuusikko! |
Sertzo S 16.03.2008 13:43:16 | |
---|
Muikkuperunalaatikkoa. Vetää kyllä vertoja mille pihville tahansa. |
EP 16.03.2008 13:46:31 | |
---|
Mitä helevettiä? ..syömässäkö te vaan käytte keikoilla? |
baron 16.03.2008 13:51:10 | |
---|
Mitä helevettiä? ..syömässäkö te vaan käytte keikoilla? Mistäs sitä köyhä muusikko muualta ruokaa saisi? Ei, en ole tanssimuusikko! |
IJarro 16.03.2008 14:09:04 | |
---|
Vitsi. Täälähän on oike ammattilaisia. Melkee kaikilla on ollu joku keikka =) Let's do some living after we die... |
EP 16.03.2008 14:13:16 | |
---|
Mistäs sitä köyhä muusikko muualta ruokaa saisi? Joskus on tuntunut, että jotkut lähtee sinne vain sen syömisen takia! ..oonkin joskus sanonut esim. hääjärjestäjille, että emme syö ollenkaan tai vain ehkä iltapalan! :D |
Epämuusikko 16.03.2008 15:14:03 (muokattu 16.03.2008 15:14:29) | |
---|
2 päivää olin Willisiassa tuuraamassa nimimerkki Velliä Deep Purplen, Zepujen ja Whitesnaken sävelin. hyvät safkat siellä on, vaikka kana-pekoni-klubileivästä ja hampurilaisateriasta pitää valita. Ruoka on hyvää. edit: olisi ollut 7 keikkaa tänä viikonloppuna, mutta pelasin korttini väärin. olikin vain 5. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Sertzo S 16.03.2008 15:24:45 | |
---|
Mitä helevettiä? ..syömässäkö te vaan käytte keikoilla? En juurikaan keikoilla käy, mutta syön kyllä ja yleensä hyvin. |
Marshall83 16.03.2008 15:49:51 (muokattu 16.03.2008 21:36:16) | |
---|
Eilen käytiin Lohjalla. Parasta oli että kun meidän solisti kysyi ennen toista settiään että mikä se ton toisen bändin solistin nimi olikaan..kyseessähän EI ollut se ensimmäinen tangokuningas, vaan kuningas vm. -89. Meidän solisti tuumas sitte mikkiin et kiitokset Kari ja Noiser..ei se ihan vahvasti menny. Kyseinen tangokunkku tuumas vaan lavan reunalta aika tylynä et toi ei ollu oikein hyvä juttu. No, muuta mukavaa oli kun sain kolmannen sillivoileivän ilmaiseksi..ja oli ihan mukava soittaakin. Ja toinen bändi veti hyvin, mukava kuunnella! -Asia kunnossa. |
veeka 16.03.2008 16:05:15 | |
---|
2 päivää olin Willisiassa tuuraamassa nimimerkki Velliä Deep Purplen, Zepujen ja Whitesnaken sävelin. hyvät safkat siellä on, vaikka kana-pekoni-klubileivästä ja hampurilaisateriasta pitää valita. Ruoka on hyvää. edit: olisi ollut 7 keikkaa tänä viikonloppuna, mutta pelasin korttini väärin. olikin vain 5. Meinasin tulla paikalle mutta taas kotisohva vei voiton. Siellä on ollut parasta se legendaarinen makkarakastike reippaalla chilillä ryyditettynä. työtä työttömille, viinaa soittajille |
Ukko 16.03.2008 16:12:24 | |
---|
Oli helevetin hyvä keikka. Parketti ei hetkeäkään tyhjänä. Ja Welldrum takasi tanakat kompit. |
Coelhinho21 16.03.2008 18:19:21 | |
---|
..kyseessähän oli se ihan ensimmäinen tangokuningas. Kake on tainnut jättää jo vähemmälle, eli ei tainnut Lohjalla olla. Parempi pitää suunsa kiinni ja vaikuttaa typerältä kuin avata se ja poistaa kaikki epäilykset :-) |