Aihe: Viime keikka.
1 2 3 4 5122 123 124 125 126
EP
15.03.2008 10:17:04
.. Ja sillä oli kyy ottas..

He hehe! ..kaaniisti sanoottu! :D
PasiB
15.03.2008 10:20:55
Sviddu, kun tekee hetkittäin mieli taas pändikeikalle. Taidan olla pahasti sairastumassa, joten äkkiä lääkäriin.

Älä perskeles, heittääkö noin pahasti? Äkkiä tohtoriin tai ottokuuri päälle.
Luin eilen illalla Qsisen opusta Ei kokolihaa soittajille, varmaan jo viidettä kertaa ja niinpä tuo rupesi polttelemaan huttukeikalle pääsy. Monta tapahtumaa tuosta kirjasta sopii omaankin soittouraan. Oli niitä aika paljon hyviäkin reissuja, toki osa täyttä paskaa.
Pitää varmaan lähteä viinakauppaan jalun ostoon, eiköhän tämä tästä hellitä.
Viime lauantain rokkikeikasta jäi ainakin tosi hyvä fiilis, olutta oli sopivasti ja yleisö tykkäsi, eikä sunnuntaina ollut edes kanuuna.
kuunsirppi
15.03.2008 10:27:02
Mä oon pöljä, mulla oli taas kivaa.
You Raise Me Up, voi että voi olla hieno biisi. Ja kaikki muutkin, mä oon niin onnellinen aina Aisan kanssa tehtyjen keikkojen jälkeen.

Vitsit mä haluaisin laulaa tota biisiä, mutta meidän kiipparisti sano, ettei siinä oo mitään ja ei sitä oteta ohjelmistoon :o(
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
EP
15.03.2008 10:42:31 (muokattu 15.03.2008 11:17:03)
Hjaa, ootas.. viime keikka?? Öööh, tuota koskahan se.. :D
Kyllä se oli viime juhannusaatto/-päivä juu, nyt mie muistan!
Oli kiva keikka (ainakin minulla oli kivaa) pitkästä aikaa oli hyvä ystävä Markku xxxx soittamassa koskettimia kanssamme, eli ei aivan pelkän "kurtun" (anteeksi kultsi) varassa ei oltu! :))

Väkeä oli ihan kivasti (aattona) ja saatiin soittaa "talon kamoilla" ja miksaajan kanssa.
Rantakokko ja vanit (naispuoliset) tietenkin kruunasivat ehtoon!
Tauolla eräs pitkätukkainen ("rokkarin" näköinen)kaveri hihkaisi, että: "ompas hyvä basisti!"
..luulen, että hän oli tosissaan :D

Paras biisi oli ehtottomasti Let It Be!
(piano -soundia olisin tosin kaivannut, mutta..) :)

Huonoin biisi oli... Hmm.. en muista!
Voi olla kun on niin pitkä aika jo tuosta vierähtänyt, että shokki mennyt ohitse! :D

Markku! ..jos luet tämän niin eiköhän laiteta tänä vuonna uusiksi! Hohohohooo!
Joo-o ihan tosissaan, alan heti painostamaan paikan järjestäjiä, enkä anna periksi ennenkö luppaavat.. :)
Neljä Ruuvia
15.03.2008 10:43:05
Nyt suhisee suikassa: oLtiin eilen Ro:illä keikalla.Pohjanhovissa oli ihan mulkku tarjoilija mies. Mentiin yhteen baareista tilaamaan drinkkiä kun ei Ala Cartea kuulunut niin se sano ettei voi myydä koska tässä menee koko ajan Ala Carte annoksia. Sanoin sille että ehdit aivan hyvin ,en ole vielä saanut ruokaani. Vittu ja safka makso 28.00 euroo ja aijä katto vaan ihan naamavärkin perusteela kelle voi vittuilla.
ahvenonkala
15.03.2008 14:33:15

Meillä oli kans viime keikka Pohjanhovissa. Eipä ollut oikein ketään. Viis paria pyörähteli lopussakin lattialla. Senhän pääsee tanssijat siis kiertämään sen lavan ja kun ne kaikki hurjat viisi paria tanssi läjässä oli se kuin jostain huonosta sketsistä: tanssijat kiertää lattialla oikealta häviävät vasemmalta lavan taakse ja saliin jää vain omat peilikuvat vastapäisistä ikkunoista. Kohta tanssijat ilmestyvät taas takaa oikealta ja tuntuu niinkuin olisi oikein tanssikeikalla soittamassa, kunnes kaikki taas häviää sinne taakse ja sitä jää yksin oman peilikuvansa kanssa. Siitähän tulis jo Kummelille sketsin poikasta seuraavaan elokuvaan, heti kun parit häviää lavan taakse venähtää soittajien naamat ja alkaa se "vittusaatana". Kun taas ensimmäinen pari näkyy ikkunan heijastuksesta vääntää muusikko väkinäisen hymyn naamalleen. :D
- Alko - Tarvitset vain tekosyyn
Tankero
15.03.2008 14:53:09
Meillä oli kans viime keikka Pohjanhovissa. Eipä ollut oikein ketään. Viis paria pyörähteli lopussakin lattialla. Senhän pääsee tanssijat siis kiertämään sen lavan ja kun ne kaikki hurjat viisi paria tanssi läjässä oli se kuin jostain huonosta sketsistä: tanssijat kiertää lattialla oikealta häviävät vasemmalta lavan taakse ja saliin jää vain omat peilikuvat vastapäisistä ikkunoista. Kohta tanssijat ilmestyvät taas takaa oikealta ja tuntuu niinkuin olisi oikein tanssikeikalla soittamassa, kunnes kaikki taas häviää sinne taakse ja sitä jää yksin oman peilikuvansa kanssa. Siitähän tulis jo Kummelille sketsin poikasta seuraavaan elokuvaan, heti kun parit häviää lavan taakse venähtää soittajien naamat ja alkaa se "vittusaatana". Kun taas ensimmäinen pari näkyy ikkunan heijastuksesta vääntää muusikko väkinäisen hymyn naamalleen. :D

Siinä on tosiaan sketsin aineksia. Vasta topit keräsivät adressia, että tanssit jatkuis Pohjanhovissa. Nehän jatkuu, mutta väki ei käy.
Varmasti, vissiin.
Sertzo S
15.03.2008 15:00:53
Siinä on tosiaan sketsin aineksia. Vasta topit keräsivät adressia, että tanssit jatkuis Pohjanhovissa. Nehän jatkuu, mutta väki ei käy.

Tuommoisella adressilla ei siis ole hevonvitun merkitystä.
arppah8
15.03.2008 15:15:26

Vastako huomaatte, että ww on humppaturon karikatyyri.

Oikeesti se on Frank Zapan monivuotinen stunttikitaristi.

On, Vai?

Virhe!
I rather be a jerk than being hip like you.
WanhaWetäjä
15.03.2008 15:42:00 (muokattu 15.03.2008 17:00:07)

Niinpä! Miksi se sitten pitäis vituttaa? Ei muuta kuin siitä vaan lisää pönttöön, ilon kautta ja hyvällä fiiliksellä... :)

Heh..

Ei mua aina vituta, mulla on tapana v_ ä_ h_ ä_n karrikoida noita juttuja, lähinnä herätelläkseni keskustelua, pitäs laittaa aina hymiöt kehiin, muuten jengi luulee että mä olen aina ihan totisella naamalla noitten juttujen takana.

Soittaminen on pääsääntösesti ihan jees, kaikki muu siihen liittyvä säätäminen ei.
Tuskin monikaan on tästä eri mieltä?
Mulla muuten olikin jo Casio, en vaan muistanut sitä.

Päivitin vähän noita omiakuvia...hieno peli, taidan tehä tolla jonkun kivan skipaleen, siinä on aika nastat kompit!Kai tolla vois mennä johonkin tuulikaappiinkin vetään, HOHO!
yy kaa...mikä laatikko?
half
15.03.2008 16:00:29
Tähän tämmönen jatkuva topicci mihin voi laittaa viime keikasta tarinaa.

Eilen Raumalla
Oliko kivaa vaiko inhoittavaa?

Oli inhottavan kivaa, inspiroiva miljöö. Ks. omat kuvat 7 Meren Baari.
Mikä teki keikasta kivan/inhoittavan?

Vauhti ja vaaralliset tilanteet.
Oliko väkeä?

Tupa täys.

Illan paras biisi?

Kaikki

Illan huonoin biisi?

Ei mikään.
Mahdollinen turakaispiristys loppuun.

Kunhan toisiaan tuuppivat ja riitelivät sikakännissä.
Sertzo S
15.03.2008 16:10:59 (muokattu 15.03.2008 16:11:34)
Heh..

Ei mua aina vituta, mulla on tapana v_ ä_ h_ ä_n karrikoida noita juttuja, lähinnä herätelläkseni keskustelua, pitäs laittaa aina hymiöt kehiin, muuten jengi luulee että mä olen aina ihan totisella naamalla noitten juttujen takana.

Soittamien on pääsääntösesti ihan jees, kaikki muu siihen liittyvä säätäminen ei.
Tuskin monikaan on tästä eri mieltä?
Mulla muuten olikin jo Casio, en vaan muistanut sitä.

Päivitin vähän noita omiakuvia...hieno peli, taidan tehä tolla jonkun kivan skipaleen, siinä on aika nastat kompit!Kai tolla vois mennä johonkin tuulikaappiinkin vetään, HOHO!

Mullapa on Casio SA-20!
Mahtaa kateellisia vituttaa!
jon lord
15.03.2008 18:12:55
Torstaina piti soittaa tunti viihdettä ruokailun aikana. No aloitin ja oli kiva kun sai soittaa ihan oikealla pianolla. No ekan biisin aikana huomasin että C2:sta noin oktaavi ylös koskettimet eivät toimineet kunnolla. Fiilis laski heti. Parin biisin jälkeen ajattelin että ei helkkari pitää tehdä jotain ei tästä näin mitään tule. Käsi vaan sinne koneistoon ja "räpläystä" sokkona. Hokkuspokkus siellä olikin n.20 sentin puukeppi tai joku rima. Pienen ajan sitä sieltä kaivelin ja sainkin pois. Sen jälkeen piano toimi oikein hienosti ja fiilis nousi uudelleen. Taisi siinä vähän yli tunti vierähtää jatsin parissa.
Kun vielä sai noin 100 nuorelle naiselle esittää showta, niin iltahan oli oikein onnistunut.
COVS jäsen N.o 3
baron
15.03.2008 18:14:21

Torstaina piti soittaa tunti viihdettä ruokailun aikana. No aloitin ja oli kiva kun sai soittaa ihan oikealla pianolla. No ekan biisin aikana huomasin että C2:sta noin oktaavi ylös koskettimet eivät toimineet kunnolla. Fiilis laski heti. Parin biisin jälkeen ajattelin että ei helkkari pitää tehdä jotain ei tästä näin mitään tule. Käsi vaan sinne koneistoon ja "räpläystä" sokkona. Hokkuspokkus siellä olikin n.20 sentin puukeppi tai joku rima. Pienen ajan sitä sieltä kaivelin ja sainkin pois. Sen jälkeen piano toimi oikein hienosti ja fiilis nousi uudelleen. Taisi siinä vähän yli tunti vierähtää jatsin parissa.
Kun vielä sai noin 100 nuorelle naiselle esittää showta, niin iltahan oli oikein onnistunut.

Joo, pianossa on paljon turhia osia. Kun ne poistaa, soundi paranee!
Ei, en ole tanssimuusikko!
vesku.ka
15.03.2008 18:15:44
Vitsit mä haluaisin laulaa tota biisiä, mutta meidän kiipparisti sano, ettei siinä oo mitään ja ei sitä oteta ohjelmistoon :o(

Pistä kiipparisti vaihtoon.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
mack the knife
15.03.2008 18:16:19
Torstaina piti soittaa tunti viihdettä ruokailun aikana...

Olen joskus varmaan kirjoittanutkin, mutta mulla oli vastaava tilanne ja sustainpedaali hajalla akustisesta pianosta. Oli aika vittumainen tunti. Mitäs olis sun päässä liikkunut, mulla ei ainakaan niin paljon meinannut löytyä biisejä millään, missä sitä ei tarvis.
Ei oikein Claydermanit irtoa ilman tuota tärkeää poljinta.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
JK
15.03.2008 18:16:27
Loimaalla viime keikka.

Meinas jäädä kokonaan väliin kun pukkas kuumeen edellisenä iltana mulle sekä solistille. ¨

Keikka kuitenkin hoidettiin vaikka seurauksena oli keuhkoputken tulehdus ja viikon sairasloma.

Soitto meni putkeen, mitä nyt viimeistä keikkaa porukassa mukana ollut runpali rupes lätkimään olan takaa viimeisissä seteissä, lavameteli oli melkoinen.

Porukka oli tuhannen kännissä, "toljotushumalaisia" riitti lavan reunalle koko illan ajaksi.

Soiton jälkeen kellariin pariksi tunniksi kyljelleen, yleiset paskahuussit oli oksennettu ja paskanneltu karmeeseen kuntoon, onneksi saunaosastolta löytyi siistikuntoinen huussi.

Ilmeisesti tykkäsivät kun pyysivät uudelleen kesäkuussa.
Maalla on mukavaa!
EP
15.03.2008 18:18:13
..siellä olikin n.20 sentin puukeppi tai joku rima..

..siin oli sellanen kapia huopa reunas kiine? :D
baron
15.03.2008 18:27:42

Taisi siinä vähän yli tunti vierähtää jatsin parissa.

Mulla on kohta sama edessä, vain sillä erolla että niillä nuorilla naisilla on frakkipukuinen kavaljeeri.
Ei, en ole tanssimuusikko!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)