Meisseli 15.03.2008 02:10:25 | |
---|
Tähän tämmönen jatkuva topicci mihin voi laittaa viime keikasta tarinaa. Oliko kivaa vaiko inhoittavaa? Mikä teki keikasta kivan/inhoittavan? Oliko väkeä? Illan paras biisi? Illan huonoin biisi? Mahdollinen turakaispiristys loppuun. "Pane pienemmälle sitä pumputinta!"
www.strangefruit-band.net
www.pippalot.com
www.ketolajawitikainen.com |
paice60 15.03.2008 02:15:58 | |
---|
Tähän tämmönen jatkuva topicci mihin voi laittaa viime keikasta tarinaa. Oliko kivaa vaiko inhoittavaa? Mikä teki keikasta kivan/inhoittavan? Oliko väkeä? Illan paras biisi? Illan huonoin biisi? Mahdollinen turakaispiristys loppuun. Lauantaina (viikko sitten)oltiin Ylläksellä ja porukkaa oli aivan paikka täynnä. Hyvä meininki. Kivaa oli kun oli porukkaa ja tuntuivat tykkäävän. Illan paras biisi on vaikea kun kaikki tuntui kelpaavan eikä oikeastaan mitään huonoa sanottavaa ole. Vittu näitä hommia. |
WanhaWetäjä 15.03.2008 02:46:10 | |
---|
Tähän tämmönen jatkuva topicci mihin voi laittaa viime keikasta tarinaa. Oliko kivaa vaiko inhoittavaa? Mikä teki keikasta kivan/inhoittavan? Akat huusivat ekan biisin jälkeen parin metrin päässä olevasta pöydästä "HILJEMPAA!!"Tämä oli inhottavaa... Erittäin kivaa oli että keikka loppui klo 1.00, ois ollu muuten pual kahteen! Oliko väkeä? Oli n 60 tanssikerholaista ja muita turakaisia noin 20... Illan paras biisi? Viimenen valssi... Illan huonoin biisi? Ensimäinen valssi... Mahdollinen turakaispiristys loppuun. Tanssikerholaisilla ei kaikilla ole aivan kaikki kotona...ihan kuin olisivat karanneet jostain laitoksesta! yy kaa...mikä laatikko? |
mack the knife 15.03.2008 03:30:37 | |
---|
Ei kai se nyt aina voi olla joku asia päin vittua. Älä nyt viitsi. Kuitenkin soitit jonkun asian niin hyvin, että tykkäsit itsekin. Älä nyt aina ole niin paskalla fiiliksellä. COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
baron 15.03.2008 03:35:31 (muokattu 15.03.2008 03:37:20) | |
---|
Ei kai se nyt aina voi olla joku asia päin vittua. Älä nyt viitsi. Kuitenkin soitit jonkun asian niin hyvin, että tykkäsit itsekin. Älä nyt aina ole niin paskalla fiiliksellä. Mä oon nähnyt kerran WW:n keikalla. Yksi piisi oli ilmeisesti hänelle ventovieras, otsa oli rypyssä muutaman tahdin verran kun oli vähän hakusessa. Sitten hän loistavana muusikkona sai ideasta kiinni ja tuli autuas ilme naamalle ja sitten soitti piisin loppuun niinkuin olisi ikänsä sitä soittanut! Ei, en ole tanssimuusikko! |
Mä oon nähnyt kerran WW:n keikalla. Yksi piisi oli ilmeisesti hänelle ventovieras, otsa oli rypyssä muutaman tahdin verran kun oli vähän hakusessa. Sitten hän loistavana muusikkona sai ideasta kiinni ja tuli autuas ilme naamalle ja sitten soitti piisin lopun niinkuin olisi ikänsä sitä soittanut! Niinpä! Miksi se sitten pitäis vituttaa? Ei muuta kuin siitä vaan lisää pönttöön, ilon kautta ja hyvällä fiiliksellä... :) COVS n:o 1.
Bronks 15.03.2008 03:38:36 | |
---|
Älä nyt aina ole niin paskalla fiiliksellä. Viduviduviduvidduolentanssimuusikko, jotta silleen. Viime keikalla tykkäsin erityisesti porukan kiitoksista, vielä sähköpostitse perään kiittelivät. Kai sitten joku oli natsannut. Mutta ei voi olla kumminkaan kivaaniin. |
mack the knife 15.03.2008 03:40:54 | |
---|
Viduviduviduvidduolentanssimuusikko, jotta silleen. Viime keikalla tykkäsin erityisesti porukan kiitoksista, vielä sähköpostitse perään kiittelivät. Kai sitten joku oli natsannut. Mutta ei voi olla kumminkaan kivaaniin. Mä oon pöljä, mulla oli taas kivaa. You Raise Me Up, voi että voi olla hieno biisi. Ja kaikki muutkin, mä oon niin onnellinen aina Aisan kanssa tehtyjen keikkojen jälkeen. COVS n:o 1.
Bronks 15.03.2008 03:44:35 | |
---|
Mä oon pöljä, mulla oli taas kivaa. You Raise Me Up, voi että voi olla hieno biisi. Ja kaikki muutkin, mä oon niin onnellinen aina Aisan kanssa tehtyjen keikkojen jälkeen. Joo mullakin oli kivaa, törkkäsin WW:lle taas ironiaa, mutta kyllä sekin oikiasti tykkäs soittamisesta jälleen kerran, eiks je? |
mack the knife 15.03.2008 03:49:50 | |
---|
Joo mullakin oli kivaa, törkkäsin WW:lle taas ironiaa, mutta kyllä sekin oikiasti tykkäs soittamisesta jälleen kerran, eiks je? Niin mäkin luulen... Oikea soittaja aina kuitenkin tykkää, kuuntelee vaikka omaa soitinta jos ei jaksa koko bändiä. Ja vähän ajan päästä taas nauttii siitä, että on bändissä. COVS n:o 1.
isojussi 15.03.2008 03:52:48 | |
---|
Vastako huomaatte, että ww on humppaturon karikatyyri. Oikeesti se on Frank Zapan monivuotinen stunttikitaristi. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
vesku.ka 15.03.2008 04:00:06 | |
---|
Just kotiuduin ylläkseltä. Päätin itse ajaa niin pääsi keikan jälkeen kotiin. Ei ollu Saagassa kauhiasti porukkaa mutta ketkä olivat paikalle eksyneet tuntuivat tykkäävän. Chysleri oli pitkästä aikaa rumpalina. Oli kiva soitella pitkästä aikaa yhdessä. Ammattimies kun hän on isolla Aalla. Paras biisi oli varmaan karvaiset kamelit...herätti hilpeyttä yleisössä ja basistissa (eli minussa) kuulin biisin eka kertaa. Ohjeet tuli että Ceestä ja siellä on yks Bb ja sitte mennään...ja sitte mentiin. Vittu no nii tikiboksi hajos...taidanpas ottaa lisää viiniä. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
mack the knife 15.03.2008 04:06:31 | |
---|
Vittu no nii tikiboksi hajos...taidanpas ottaa lisää viiniä. Kato nyt kun mulla toimii kuitenkin se kortti, mitä sullekin esittelin. Ihan täysillä ja muistat kyllä tämän vintageläppärin. Ota ihmeessä viiniä. COVS n:o 1.
vesku.ka 15.03.2008 04:10:06 | |
---|
Kato nyt kun mulla toimii kuitenkin se kortti, mitä sullekin esittelin. Ihan täysillä ja muistat kyllä tämän vintageläppärin. Ota ihmeessä viiniä. Joo hyvinkin muistan kun olutta ehti tölkin juoda siinä välissä kun se latasi käyttöjärjestelmää. Tikiboksi suostuu taas näkymään mutta kaukosäädin ei toimi. Viiniä on taas lasissa. Jaksaiskohan peräti aika-ajot katsoa maxilta kun tuli se mtveen paketti laitettua. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
mack the knife 15.03.2008 04:13:28 | |
---|
Joo hyvinkin muistan kun olutta ehti tölkin juoda siinä välissä kun se latasi käyttöjärjestelmää. Tikiboksi suostuu taas näkymään mutta kaukosäädin ei toimi. Viiniä on taas lasissa. Jaksaiskohan peräti aika-ajot katsoa maxilta kun tuli se mtveen paketti laitettua. Voi vittu. Mullahan ei ole tietenkään mahdollista tuo. Pakkohan se on tässä paljastaa, minkä tiedätkin. Siellä Rukalla otin yölllä päissä Pay-TV:n enkä ehtinyt oikeastaan siitä nauttia, rupes nukuttamaan. Heräsin 12.05 ja se oli siinä. COVS n:o 1.
vesku.ka 15.03.2008 04:20:24 (muokattu 15.03.2008 04:21:37) | |
---|
Voi vittu. Mullahan ei ole tietenkään mahdollista tuo. Pakkohan se on tässä paljastaa, minkä tiedätkin. Siellä Rukalla otin yölllä päissä Pay-TV:n enkä ehtinyt oikeastaan siitä nauttia, rupes nukuttamaan. Heräsin 12.05 ja se oli siinä. Joo mie muistan että tuosta oli puhetta...mutta mäessä sentään kävit. Mie en käyny ees siellä. Mulla on poikamiesviikko edessä. Muija lähti edellä jo kotipuoleensa. Mun pitäis mennä perjantaina autolla perässä. Kiva tässä istuskella koneella, kuunnella musaa ja juoda vähän punkkua. Jos ei tule uni niin voi vaikka sitä formulaa katella. Perskule koskahan me saatais taas sovittua joku muutaman päivän yhteinen soitanto johonki päin? Mie en sinne mnetin kesätapahtumankaan pääse ku justiin on iloinen perhetapahtuma laskettu tapahtuvaksi samana päivänä. - Vähän muuten menee jo offtopic mutta haitanneeko tuo. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
mack the knife 15.03.2008 04:31:42 | |
---|
Joo mie muistan että tuosta oli puhetta...mutta mäessä sentään kävit. Mie en käyny ees siellä. Mulla on poikamiesviikko edessä. Muija lähti edellä jo kotipuoleensa. Mun pitäis mennä perjantaina autolla perässä. Kiva tässä istuskella koneella, kuunnella musaa ja juoda vähän punkkua. Jos ei tule uni niin voi vaikka sitä formulaa katella. Perskule koskahan me saatais taas sovittua joku muutaman päivän yhteinen soitanto johonki päin? Mie en sinne mnetin kesätapahtumankaan pääse ku justiin on iloinen perhetapahtuma laskettu tapahtuvaksi samana päivänä. - Vähän muuten menee jo offtopic mutta haitanneeko tuo. Ei haittaa. Kyllä olis mukava vielä kimpassa soittaa, mun mielestä toimi erittäin hyvin. Yritetään järjestää jotain, vaikka samansuuntainen homma. Jos saat neljä tai viis keikkaa putkeen sinne ylös, niin lähden varmasti. COVS n:o 1.
Sandy 15.03.2008 04:45:06 | |
---|
Viime keikaus oli Jyväskylässä ja oli ihan hiton kivaa! Pitkästä aikaa hyvällä porukalla keikalla, kyllä ne ihmiset on kuitennii tärkeitä kenen kanssa sinne lavalle ahtautuu! Ne on ihan tosi tärkeitä! Nyt sen taas huomas.. Paras biisi oli Liisan koira, jostain syystä tykkään tosta ite vaan,, Ja porukkakin tykkäs. InhoIttavin hetki oli, kun joku viäräleuka kulki lavan ohi monta kertaa ja sanoi, että älkää soittako tollasia renkutuksia. Ja sillä oli kyy ottas. Mulla on hikka ny. Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto) |
vesku.ka 15.03.2008 05:26:19 | |
---|
Jos saat neljä tai viis keikkaa putkeen sinne ylös, niin lähden varmasti. Eiköhän tämän saa järjestettyä. Ainakin yritän. No niin puteli meni punkkua. Räikkösen fiatti hyyty. Kovalainen ekan osion nopein. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
Sertzo S 15.03.2008 07:45:07 | |
---|
Sviddu, kun tekee hetkittäin mieli taas pändikeikalle. Taidan olla pahasti sairastumassa, joten äkkiä lääkäriin. |