lotjauuno 13.03.2008 12:13:38 | |
---|
Kuinka usein bändinne tms.on pelastanut tuskanhiessä lilluneen agentin pulasta(unohtunut toimitus,vedätetty hinnoissa ja jäänyt luu käteen,ei bändiä määräaikana..) ja onko ko.korkkiruuvi toteuttanut edes murto-osaa lupaamistaan vastapalveluista? |
jon lord 13.03.2008 12:55:58 | |
---|
80-luvulla tilanteita oli koko ajan. Lopulta en vastannut puhelimeen sunnuntaina ja maanantaina. Ne kun oli niitä pääsääntöisiä vapaapäiviä. Yhteen aikaan tuli luvattua liikaakin ja sittemmin olen kieltäytynyt työtehtävistä jos olen katsonut että tarvitsen vapaapäiviä. Kyllä noita "paikkohommia" olis saanut tehdä koko ajan jos olisi siihen ryhtynyt. COVS jäsen N.o 3 |
vesku.ka 13.03.2008 13:49:44 | |
---|
Pari kertaa on tullut lähdettyä paikolle alle tunnin varotusajalla. Ei taivaaseen hevillä pääse. |
v_m_kangas 13.03.2008 13:51:39 | |
---|
Pari kertaa on tullut lähdettyä paikolle alle tunnin varotusajalla. Nopein lähtö toistaiseksi 15 minuuttia eka soitosta. Valitettavasti monelle agentille tuo tuntuu olevan paremminkin normaalia toimintaa kuin pulasta pelastamista. Humppaa tai soita humppaa |
uruttaja 13.03.2008 21:33:15 | |
---|
Mitä lähempänä agentin soittama keikka on, sitä korkeampi on hinta, ainakin mulla. |
paice60 13.03.2008 22:22:14 | |
---|
Mitä lähempänä agentin soittama keikka on, sitä korkeampi on hinta, ainakin mulla. Näin pitää juuri toimia. Vittu näitä hommia. |
rintapek 14.03.2008 00:24:50 | |
---|
Nopein lähtö toistaiseksi 15 minuuttia eka soitosta. Mun bändi ei tuommoiseen pysty. Jos tilaus ei tule hyvissä ajoin, niin emme saa edes kamoja ulos kämpältä. No, eipä ole agenttia eikä aktiivista keikkamyyntiä. Mutta vartin varoajalla bändini hinta olisi jokseenkin tähtitieteellinen. Ennemmin kandeis kysyä Rollareita. One kind of music only - the good kind |
v_m_kangas 14.03.2008 08:41:28 | |
---|
Mun bändi ei tuommoiseen pysty. Jos tilaus ei tule hyvissä ajoin, niin emme saa edes kamoja ulos kämpältä. Ei meidänkään bändi lähtenyt noin joutuin, mutta minä itse lähdin ja loppu porukka oli toisesta bändistä jo matkalla. Humppaa tai soita humppaa |
Timi 14.03.2008 21:39:10 | |
---|
Oli Agentti tai Kolleega.Jos tarvitaan niin lähdetään.Kunhan kengät saadaan jalkaan.Muutamia toimistojen juttuja ollaan paikkailtu vuosien varrella.Kyllä suhteet pitää aina säilyttää. Kylmän viileesti! |
WanhaWetäjä 14.03.2008 22:11:05 | |
---|
Oli Agentti tai Kolleega.Jos tarvitaan niin lähdetään.Kunhan kengät saadaan jalkaan.Muutamia toimistojen juttuja ollaan paikkailtu vuosien varrella.Kyllä suhteet pitää aina säilyttää. Ei stana!Nyyh!Hienoa, kaunista...ja perään kiitoskortti agentille ja kukat ja viskipullo?? Jos on vapaapäivä, se ON myös vapaapäivä!Mikä witun velvollisuus kenenkään on lähtee paikkaan jotain stanan juoppoa...hoitakoot ite mokansa, prkl!Näitähän nää paikot yleensä on..en mä suostu lähteen tollasilla vartin, en edes päivän varotusajoilla, mulla on muutakin elämää kun keikkailu! Eri asia on tietenkin teillä wannabeilla, kun on muutenkin vähän keikkaa, ja keikkailu on witun kivaa, mutta kun ammatikseen vetää niin VÄHÄN eri asia! Ja perään se helevetin iso HOHO ettei tarvi taas herneitä vedellä! SOVITUT keikat tehdään, siitä lähdetään! yy kaa...mikä laatikko? |
Timi 14.03.2008 22:49:07 | |
---|
Ei stana!Nyyh!Hienoa, kaunista...ja perään kiitoskortti agentille ja kukat ja viskipullo?? Jos on vapaapäivä, se ON myös vapaapäivä!Mikä witun velvollisuus kenenkään on lähtee paikkaan jotain stanan juoppoa...hoitakoot ite mokansa, prkl!Näitähän nää paikot yleensä on..en mä suostu lähteen tollasilla vartin, en edes päivän varotusajoilla, mulla on muutakin elämää kun keikkailu! Eri asia on tietenkin teillä wannabeilla, kun on muutenkin vähän keikkaa, ja keikkailu on witun kivaa, mutta kun ammatikseen vetää niin VÄHÄN eri asia! Ja perään se helevetin iso HOHO ettei tarvi taas herneitä vedellä! SOVITUT keikat tehdään, siitä lähdetään! Tästä se lähtee.Odottelen lisää kommentteja? Kylmän viileesti! |
paice60 14.03.2008 23:07:00 | |
---|
Tästä se lähtee.Odottelen lisää kommentteja? Näköjään WW:llä on taas tänään viskipäivä kolalla. Vittu näitä hommia. |
Epämuusikko 14.03.2008 23:27:15 | |
---|
Tästä se lähtee.Odottelen lisää kommentteja? 99% allekirjoitan. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
rintapek 14.03.2008 23:32:05 (muokattu 14.03.2008 23:32:22) | |
---|
Ei stana!Nyyh!Hienoa, kaunista...ja perään kiitoskortti agentille ja kukat ja viskipullo?? WW hei, mikä sinua nyppii? Luulisi vähemmälläkin vaahtoamisella käyvän ilmi, että sinä olet ammattilainen ja vaikkapa meikäläinen on sitten harrastelija. Ko en minä tuota wannabehommaa oikein ole valmis allekirjoittamaan. Uso tai älä, mutta ihan harrastelupohjaltakin on tarpeeksi keikkaa takana, ettei viittis pelleillä. Ehkä sinulla on niitä vuodessa enemmän, kuin meikällä kymmenessä... mutta mikä hemmetti tuossa nyt oikein nyppii? One kind of music only - the good kind |
paice60 14.03.2008 23:36:57 | |
---|
WW hei, mikä sinua nyppii? Luulisi vähemmälläkin vaahtoamisella käyvän ilmi, että sinä olet ammattilainen ja vaikkapa meikäläinen on sitten harrastelija. Ko en minä tuota wannabehommaa oikein ole valmis allekirjoittamaan. Uso tai älä, mutta ihan harrastelupohjaltakin on tarpeeksi keikkaa takana, ettei viittis pelleillä. Ehkä sinulla on niitä vuodessa enemmän, kuin meikällä kymmenessä... mutta mikä hemmetti tuossa nyt oikein nyppii? Niinkuin sanoin , WW:llä on viskipäivä kolalla. Vittu näitä hommia. |
WanhaWetäjä 15.03.2008 01:14:35 | |
---|
WW hei, mikä sinua nyppii? Luulisi vähemmälläkin vaahtoamisella käyvän ilmi, että sinä olet ammattilainen ja vaikkapa meikäläinen on sitten harrastelija. Ko en minä tuota wannabehommaa oikein ole valmis allekirjoittamaan. Uso tai älä, mutta ihan harrastelupohjaltakin on tarpeeksi keikkaa takana, ettei viittis pelleillä. Ehkä sinulla on niitä vuodessa enemmän, kuin meikällä kymmenessä... mutta mikä hemmetti tuossa nyt oikein nyppii? Ei mua mikään nypi! Nuoleskelu ei vaan ole mun alaani, ja mulla on siviliielämä etusijalla sillon kun oon vapaalla! Usko pois, en mä ole ainoa joka näin ajattelee!En mä ymmärrrä tollasta rinta kaarella"aina valmis kun kutsutaan"-osastoa lainkaan. Toisilla on vaan niin witunmoinen palo päästä keikoille, mulla ei! yy kaa...mikä laatikko? |
paice60 15.03.2008 01:24:15 | |
---|
Ei mua mikään nypi! Nuoleskelu ei vaan ole mun alaani, ja mulla on siviliielämä etusijalla sillon kun oon vapaalla! Usko pois, en mä ole ainoa joka näin ajattelee!En mä ymmärrrä tollasta rinta kaarella"aina valmis kun kutsutaan"-osastoa lainkaan. Toisilla on vaan niin witunmoinen palo päästä keikoille, mulla ei! En minäkään lähde jos ei todellakaan ole pakko. Kyllä mä kotona viihdyn oikein mainiosti. Tottakai jos on tosi paha paikka ja kaveri tarttee tuuraajaa, asiaa voi miettiä uudestaan mutta ihan äkkiä ei vapaalta lähdetä. Vittu näitä hommia. |
lalovone 15.03.2008 01:30:34 | |
---|
turauskeikka on turauskeikka, silloin mennään vaan jos itelle sopii! karviaismarja on karvanen marja |
paice60 15.03.2008 01:32:13 | |
---|
turauskeikka on turauskeikka, silloin mennään vaan jos itelle sopii! Äläpäs juo enempää, alkaa ajatus jo hieman harhailla. Vittu näitä hommia. |
"aina valmis kun kutsutaan"-osastoa lainkaan. Toisilla on vaan niin witunmoinen palo päästä keikoille, mulla ei! Kyllä mä lähtisin jos joku kutsuisi. Toi WW, joka aina leveilee että se on niin hirveän hyvä soittaja ja käyttää mua vertauskohteena, että hakkaa mut mennen tullen niin eihän mulla siihen mitään sanomista oo. Aika pilipali olisi, jos 30 vuotta alaa tahkonneena ja kouluja käyneenä ei mulle aloittelijalle pärjäisi. Jos pojalla olisi oikeesti itsevarmuutta, sanoisi että jonkun juniorin, esim Marzi Nymanin hakkaisi mennen tullen. Mutta kuiteskin: Kun huomenna meen soittelemaan frakkipukuiselle jengille Presidenttisaliin, niin mahtaisko WW kaikesta taidostaan huolimatta pärjätä mua paremmin? Jos luulet, voin joskus järkätä sut mua tuuraamaan. Ja liksa varmasti minimiä parempi. Ei, en ole tanssimuusikko! |