mack the knife 14.03.2008 11:34:39 | |
---|
Niin no joo, se että saa ottaa, joo joo, kun kotona ei voi, kun on niin wittumainen muija???Onnex mulla ei ole sentään noin huonosti asiat..
Ei kai se nyt niin ole, että jos jää yöksi, niin se on heti korkki auki. Voi helvetti. Se oli mulla tuossa idea, että jos nukkuu keikan jälkeen paikan päällä ja ajelee aamupäivästä kotiin, niin pysyy kotona hereillä. Mulla menee seuraava päivä nukkumiseksi, jos olen yöllä ajanut ja mitä laatuaikaa se sitten on perheelle. Ymmärränhän mä sen, jos on noita pieniä kakaroita, siihen aikaan ajoin kyllä. Heinolassa esim. viittä iltaa viikossa ja joka yö kotiin, aamulla alkoi heti lastenhoito. Illaksi keikalle ja taas yöllä kotiin jne. Mutta mitä tästä jauhaa, mun soittokavereista aika suuri osa on yöajonsa ajanut ja nukkuu keikkakaupungissa niin kuin minäkin. Päissään tai selvin päin. COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
uruttaja 14.03.2008 11:49:08 | |
---|
Pitää paikkansa! Aina kun olen ollut Turussa keikalla, olen majoittunut Hamburger Börsiin. Olen pistänyt sen ehdoksi keikan tilaajalle! (Yhden kerran käynyt Turussa keikalla:-) Tuo nyt on ihan piis of keik. Sun pitää katella joku kalliimpi tai parempi paikka kun seuraavan kerran menet Turkuun keikalle. Ne on hyvillään ku Börs kelpaa. Turun viimeisin tanssikapakka Elli ja Gunnar majoitti bändinsä vuosia Hamburger Börsiin. Oman osuuteni tästä ihanuudesta olen kyllä nautiskellut. |
uruttaja 14.03.2008 11:50:54 (muokattu 14.03.2008 11:51:36) | |
---|
Ei kai se nyt niin ole, että jos jää yöksi, niin se on heti korkki auki. Voi helvetti. Se oli mulla tuossa idea, että jos nukkuu keikan jälkeen paikan päällä ja ajelee aamupäivästä kotiin, niin pysyy kotona hereillä. Mulla menee seuraava päivä nukkumiseksi, jos olen yöllä ajanut ja mitä laatuaikaa se sitten on perheelle. Ymmärränhän mä sen, jos on noita pieniä kakaroita, siihen aikaan ajoin kyllä. Heinolassa esim. viittä iltaa viikossa ja joka yö kotiin, aamulla alkoi heti lastenhoito. Illaksi keikalle ja taas yöllä kotiin jne. Mutta mitä tästä jauhaa, mun soittokavereista aika suuri osa on yöajonsa ajanut ja nukkuu keikkakaupungissa niin kuin minäkin. Päissään tai selvin päin. Mieluummin päivännäön aikaan, vanhemmuuten todettu turvallisemmaksi vaihtoehdoksi. Kuten tiedätte niin meiltä on aina pitkä matka, lähti sitten mihin tahansa. Sprintterin pilttuuseenkin melkein 200 kilsaa, joten saa siinä ajella omallakin autolla. Mutta on se mukavaa. |
IJarro 14.03.2008 12:57:39 | |
---|
Tärkein (niin kuin tosin muissakin ammateissa) on, et saa tehdä mitä haluaa ja mistä nauttii. Kaikki ei tietenkään nauti, mut harva näillä liksoilla rahan takia hommia tekee... Toinen on työkaverit. Ei taaskaan kaikki, mut keskimäärin muusikot on mitä mainiointa porukkaa. Let's do some living after we die... |
Tankero 14.03.2008 14:17:51 | |
---|
Montas yötä olet tänä vuonna ollut hotellissa? Jokiyhtiössä ollessa meni usein yli puolet vuodesta. Varmasti, vissiin. |
Tankero 14.03.2008 14:20:44 | |
---|
Pasi. Männä kerralla oli kaksi. ne penteleet karkas kun piti lähteä. Niitä vartti siinä huhuiltiin. Sieltä ne sitten vipelsi mestoille ja päästiin lähtemään. Olisko nuo huomenna siellä, kun mennään. Varmasti, vissiin. |
isojussi 14.03.2008 14:31:00 | |
---|
Mä kyllä ihan tykkään ajella yöllä - kiiru ei parane olla ja hyvä ajokeli on plussaa. Mukulien kanssa jaksaa touhuta vähän vähemmän nukkuneenakin. On vaan jotenkin mahtavaa nousta sunnuntaiaamupalalle perheen kanssa. Tai viikolla heräillä katteleen Sydämen asialla. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Meisseli 14.03.2008 19:38:22 | |
---|
Huomenna taas Rukalle. Siellä on aina kivvaa! Ylistys. Toivottavasti valittaminen loppui tästä ketjusta. "Pane pienemmälle sitä pumputinta!"
www.strangefruit-band.net
www.pippalot.com
www.ketolajawitikainen.com |
jon lord 14.03.2008 20:07:57 | |
---|
On tullut käytyä muuallakin kuin lähikaupassa. Lisäksi on joutunut / saanut nähdä paljon ihmisiä ja on oppinut tulemaan toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Paljon myös ihan oikeita muusikkokavereita on tullut ammatin kautta. COVS jäsen N.o 3 |
ville viaton 14.03.2008 20:11:53 | |
---|
Pysyy kroppa timmissä kunnossa kun saa roudailla. Rock'n'roll is never die. |
J.Hollström 14.03.2008 20:17:18 | |
---|
Ei tää nyt oikeen vielä vakuuta. Kai siitä saa edes helvetisti hilloa? Niin ettei paskalle taivu? Vois miettii vaikka jos vaihtas alaa... Vitsi vitsi. Oon oikeesti kateellinen niille jotka saa tehdä musahommaa elääkseen. Varsinkin niille jotka saa soittaa sitä omaa juttuaan ja saa siitä vielä elannon. Point-to-point ripuliranne |
paice60 14.03.2008 21:31:03 | |
---|
Ei ole mitään järkeä jäädä yöksi jos se tarkoittaa sitä, että otetaan kopsua. Mutta on järkeä jos laitetaan nukkumaan ja lähdetään heti aamusta liikkeelle. Eikös se loppujen lopuksi ole sama missä nukkuu? Paljon turvallisempaa on ajella lyhytkin matka levänneillä silmillä ja mahdollisesti päivänvalossa. Nuorempana sitä jaksoi ajaa pitempiäkin matkoja keikan jälkeen. Nykyään ei enää oikein jaksa. Kyllä kotoa on pääsääntöisesti mukavampi herätä kuin jostain muualta. Ajelee rauhallisesti, niin pääsee kotiin. Vittu näitä hommia. |
Sertzo S 14.03.2008 21:59:02 (muokattu 14.03.2008 22:01:22) | |
---|
Kyllä kotoa on pääsääntöisesti mukavampi herätä kuin jostain muualta. Ajelee rauhallisesti, niin pääsee kotiin. Näin on! Vaikka on sitä herätty jonkun toisenkin kotoa syystä tai toisesta. |
jon lord 14.03.2008 22:02:21 | |
---|
Näin on! Vaikka on sitä herätty jonkun toisenkin kotoa syystä tai toisesta. Ja useammankin kerran....nuorena. Kyllä minäkin tykkään ajaa kotiin. Mutta jotkut ajaa jotkut ei, mitä sitten, jokainen tekee omalla tavallaan. COVS jäsen N.o 3 |
Sertzo S 14.03.2008 22:09:03 (muokattu 14.03.2008 22:09:26) | |
---|
Tuo "ajelu" voi olla myös synonyymi vaikkapa sille lisääntymistoiminnalle. Olen kuullut joidenkin käyttävän puhekielessä. |
paice60 14.03.2008 22:12:38 | |
---|
Näin on! Vaikka on sitä herätty jonkun toisenkin kotoa syystä tai toisesta. Senkin pukki. Vittu näitä hommia. |
paice60 14.03.2008 22:13:00 | |
---|
Ja useammankin kerran....nuorena. Kyllä minäkin tykkään ajaa kotiin. Mutta jotkut ajaa jotkut ei, mitä sitten, jokainen tekee omalla tavallaan. Ja siinä toinen pukki. Vittu näitä hommia. |
Sertzo S 14.03.2008 22:17:38 | |
---|
.Mutta jotkut ajaa jotkut ei, mitä sitten, jokainen tekee omalla tavallaan. Niin tekee, miten makaa eli niin tai näin, kun "ajelee", mutta "loppukiri " takaapäin. |
pekkajau 14.03.2008 23:08:43 | |
---|
Mä kyllä ihan tykkään ajella yöllä - kiiru ei parane olla ja hyvä ajokeli on plussaa. Mukulien kanssa jaksaa touhuta vähän vähemmän nukkuneenakin. On vaan jotenkin mahtavaa nousta sunnuntaiaamupalalle perheen kanssa. Tai viikolla heräillä katteleen Sydämen asialla. Nyt tuli + Jussille. Minä olen "hauska"! |
Mä kyllä ihan tykkään ajella yöllä - kiiru ei parane olla ja hyvä ajokeli on plussaa. Mukulien kanssa jaksaa touhuta vähän vähemmän nukkuneenakin. On vaan jotenkin mahtavaa nousta sunnuntaiaamupalalle perheen kanssa. Tai viikolla heräillä katteleen Sydämen asialla. Oletko huomannut että Serranon perhe tulee viikonloppuisin uusintana? Vittu näitä hommia. |