Tolvanen 06.03.2008 09:56:22 (muokattu 06.03.2008 09:56:45) | |
---|
tulipas KoRn mieleen tosta Dysfunctional Hours tsibaleesta..ei lupaile omalle fanitukselle hyvää mutta tsiigataan nyt kunhan kuulee koko levyn yhellä soitolla eikä juutuubista.. Toi kyseinen biisi ei ole muuten In Flamesia vaikka Friden siinä öliseekin. Taisi olla joku "Nuclear Blast Allstar" cd tai joku mistä toi löytyy. EP:n biisit taisi olla nimeltään Mirrors Of Truth, Eraser, Tilt sekä Abnegation. Edit:Ägägägä |
Kreivi_Krappula 06.03.2008 13:45:06 | |
---|
Flames on perkele paras, vaikka uuden ja vanhan tuotannon tyylissä onkin valovuosien ero. Mutta onpahan joka mielen tilaan Flamesia tarjolla. Ja onhan Flames sentään ainoa bändi jonka keikalla oon itkeny onnesta. Nainen on kuin hattara: päältä kaunis, sisältä tahmea. |
rocky0 06.03.2008 15:57:49 | |
---|
Itekkin fanitan aika tasaisesti uutta sekä vanhaa tuotantoa. En jaksa turhaan marista, että uudet biisit ois kaupallisempaa, mutta en kyllä sitä kielläkkään. Ite saan yhtälailla kiksejä Whorcalesta kuin Come Claritysta ja uutta levyä odotan innolla! |
W-Man 11.03.2008 15:46:45 | |
---|
Likaisen aktin näytän, väkivalloin minä tarpeesi täytän. jos tahdot, tahdot erilaisen rakkauden todistajaa.. |
Tolvanen 11.03.2008 20:32:03 | |
---|
|
pehko 11.03.2008 22:22:26 | |
---|
"From this far away, it kind of looks like rain." |
Simo78 12.03.2008 10:35:35 | |
---|
Hyvä toi uusi ep. Pitkästä aikaa jaksoin kuunnella "uutta" hevanderia=). Tällä hetkellä olen nimittäin vähän kyllästynyt kyseisen genren, vaikkakin kovasti pitämän, tarjonnasta, uusi hyviä bändejä ei ole mulle tullut eteen! No joo In Flames ei nyt mitään pyörää uudestaan ole keksinyt, mutta toimii!! |
rocky0 12.03.2008 19:52:31 | |
---|
8. The Chosen Pessimist 00:08:13 Kahdeksan minuuttinen biisi Flamesilta? Tän haluun kyllä kuulla Aika karseat vokaalit kyseisessä biisissä, mutta muuten ihan jees. Kattele youtubesta, sieltä löytyy. |
Nyt päätin antaa tällekin bändille tasan viimeisen mahdollisuuden yllättää, ja odotukset eivät todellakaan olleet korkealla. Samaa umpitylsää kuraahan tuo The Mirror's Truth taas on mitä In Flames on suoltanut viimeisten muutaman levyn aikana. Taitaa Reroute to Remain olla viimeinen edes vähän kuuntelukelpoinen levy tältä bändiltä, tosin sekin on aika paska. Toisaalta Whoracle ja varsinkin Jester Race on kyllä aivan loistavia levyjä. Jälkimmäinen on edelleen lempilevylistalla melko korkealla, vaikka musiikkimaku onkin muuttunut jonkun verran vuosien varrella. Life is a clay urn on the mantle. |
Tolvanen 27.03.2008 19:54:38 (muokattu 27.03.2008 19:56:51) | |
---|
http://www.myspace.com/inflames Noniin sieltä pystyy nyt käydä esikuuntelemassa koko levyn. Omat ajatukset: No jaa... Aika perus nykyflamesia kaiketi. Ei sinänsä mitään huonoa, mutta ei oikeestaan mitään yllättäviäkään juttuja =/ Varmaan tulee levy kuitenkin ostettua ja pyöriteltyä soittemissessa se kuukausi tai pari, niinkuin Come Claritynkin kanssa. Edit: Kylläpä sieltä yksi yllättävä kappale löytyikin, nimittäin tämä kahdeksan minuutin ralli The Chosen Pessimist. Ihan jännä kokeilu kyllä. |
Akiman 27.03.2008 20:09:18 | |
---|
:: KORROOSIO.FI :: Haastatteluissa: KIUAS, ALGHAZANTH, KYPCK, DREAM THEATER ja MYGRAIN :: |
ManuMäkinen 27.03.2008 20:23:52 | |
---|
Aika karseat vokaalit kyseisessä biisissä, mutta muuten ihan jees. Kattele youtubesta, sieltä löytyy. Pah, IMO parhaita koko levyltä. Tai in flamesin historiasta. Ennen herran puhtaat on kuin hänellä olisi nauhotusstudio vessassa jossa se painaa reciä aina kun ei meinaa jööti tulla. Sellaista ihme voihkintaa. Tämä taas kuulosti enemmän laulamiselta sekä persoonalliselta, vähän musea äänensävyssä. http://www.mikseri.net/artists/?id=69846
^pskoja pianokokeiluja. mutta käykää ja kommentoikaa ihmeessä^ |
Werde 27.03.2008 21:30:56 (muokattu 27.03.2008 21:31:25) | |
---|
Aivan järkyttävää tuubaa on kyllä tämä tuorein. Miten noin tasapaksuja biisejä pystyy loihtimaan noin monta samalle levylle? Luulisi että sinne joku koukku eksyisi edes vahingossa, mutta ei. Vihaan sanaa EMO, mutta nyt tekisi mieli käyttää sitä ensimmäisen kerran.. säästetään se kuitenkin vielä. Heittämällä Flamesin huonoin levy, kaikki aiemmat on kolisseet hyvin.. osa paremmin ja osa huonommin mutta kaikkia on silti kuunnellut ilomielin. Dead men tell no tales. |
Perro Stupido 27.03.2008 21:52:22 | |
---|
Ja onhan Flames sentään ainoa bändi jonka keikalla oon itkeny onnesta. Et oo tosissas? :------D 010011000100111101001100 |
Marshallga 28.03.2008 15:31:39 | |
---|
Kuulinpa eilen pari biisiä uusimmalta lätyltä. Voe kehno miten huonoa menoa. |
MrQ 28.03.2008 15:35:23 | |
---|
hei nyt voi lopettaa keskustelun sillä ainoa oikea mielipidehän asiasta toki on se että kulta-aika oli jester racesta claymaniin ja kaikki sen jälkeiset levyt ovat koko ajan pahempaa paskaa. Virallinen parhausjärjestys on vaikea kuin mikä mutta sanoisin että 1: colony 2: clayman ja whoracle 4: jester race 5: reroute 6: lunar strain 7: se ihavvitupaska mikä tuli rerouten jälkeen 8: se senjäkeen vielä huonompi 9: herrajumala eikai ne ole tuosta huonompaa enää voineet tehdä? |
Tolvanen 28.03.2008 21:54:47 | |
---|
hei nyt voi lopettaa keskustelun sillä ainoa oikea mielipidehän asiasta toki on se että kulta-aika oli jester racesta claymaniin ja kaikki sen jälkeiset levyt ovat koko ajan pahempaa paskaa. Tää kyllä on itteänikin vaivannut jo pitempään... Mitähän tossa sit ylipäätänsä tapahtu? Nyt kun kuuntelee vaikka Claymania tuon Sense of Purposen jälkeen, niin en kyllä heti menisi edes sanomaan samaksi bändiksi. Sanoivat vaihtaneensa tyyliä, koska näiden uudempien biisien pitäisi toimia paremmin livenä, mutta jotenkin tuntuu noita videoita katsoessa, että kyllä se yleisö aina herää vasta silloin, kun sieltä pörähtää se tuttu Artifacts, Colony, Clayman jnejne... No mutta tuskinpa In Flames välittää paskan vertaa mitä mieltä minä tai kukaan muukaan on. Pitää vaan olla onnellinen niistä helmistä mitä he alkutaipaleellaan parsivat kokoon, ne kiekot on pyöriny jo pitkään soittimessa ja varmasti tulee vielä tulevaisuudessakin pyörimään. |
Lego 29.03.2008 01:03:36 | |
---|
No mut hei, Markun sana on se oikea joten turha tästä on edes keskustella. Oha c varma. |
MrQ 29.03.2008 03:09:06 | |
---|
mä olen ollut kyllä koko päivän vähän hämilläni tuosta levystä. kuuntelin sen läpi etsien jotain mikä muistuttaisi vanhasta hyvästä, ja löytyihän sitä vaikka ja kuinka. Tutut riffit ja neljältä uusimmalta pliisut kertsit jne, vähemmän hyppyheviä. Mutta koko hommasta paistoi läpi täysi tunteen puute. Aivan kuin kaikki hauska tästä hommasta oisi loppunut jo aikaa sitten. Minä olen vahvasti sitä mieltä että niinkuin vaikka metallicakin, tämä pändi on aurinkopaikkansa ansainnut. Vaikka vetäisi kuinka popiksi tai laimeaksi, mä en ikinä tule unohtamaan sitä impaktia mikä tällä pumpulla on ollut muhun ja etenkin miten ne hyvä piisit on niin tuoreita tänä päivänäkin ja miten vitun kivaa mulla on ollut niiden keikoilla. Vitun kova homma jos noi voi vaan vetää mitä vaan paskaa ja myydä miljooniakiljoonia. Se että se ei oo mun tee kuppi ei tee siitä paskaa. Mutta, vittu jumalauta että mä olen surullinen ettei tämä yhtye tarjoa mulle sitä energiaa ja voimaa ja luomisen vimmaa ja julistusta mitä aikanaan. Silti, tää tulee aina olemaan mun maailmassa top kympissä. Neljä liki täydellistä levyä on enemmän kuin suurin osa minkään musiikin edes edelläkävijöistä tulee koskaan saavuttamaan. Onneksi mä voin levätä suht varman konsensuksen takana: tokkopa hevimaailmassa on yhtään ihmistä joka ei suoralta kädeltä tunnustaisi narrirotu-savimies välin plattojen vaikutusta ja merkitystä melodödölle ja metallille ylipäätään. Jos on niin ei voi todeta muuta kuin EVY. |
Landola59 29.03.2008 08:14:24 | |
---|
No mut hei, Markun sana on se oikea joten turha tästä on edes keskustella. Oha c varma. Absoluuttinen totuus on vihdoinkin löytynyt... Ihan jeesh plätty, perusuutta in flamesiä. Sarkasmi on uutta niille jotka eivät siitä ennen ole kuulleet. |