Kailis 12.03.2008 18:14:40 | |
---|
Jotkut ovat toisaalta jääneet jo ennen syntymäänsä paitsi muutamista tärkeistä ominaisuuksista. Ja tätä sä mietit näin kauan? |
Kailis 12.03.2008 18:17:16 | |
---|
Selailin ketjua läpi ja tein havainnon (jälleen) että varsinkin nuoremmilla jampoilla on järjestään virvelinkalvot aika toivottamassa kunnossa, mutta tomikalvot saattaa silti hohdella uutuuttaan - kyllä niitä virvelinkalvojakin kantsii joskus vaihtaa... ;) No onhan snareissa hieman kireämpi vire joten ei niinkään haittaa. Joskus heitän käytetyn kuoppaisen 14" tomikalvon snareen, korkeampi vire ja avot, hyvin pelittää. |
Nolte 12.03.2008 19:07:35 | |
---|
Lue Iegor Reznikoffia. Muuta en voi kertoa, sillä se sotisi hippokrateen valaani vastaan. Mikä setti Reznikoffilla on? nxvbvkjhuerghbxn3579328!!! |
miän vain 12.03.2008 19:34:35 | |
---|
Mikä setti Reznikoffilla on? Kumut ja Supra. |
Jaska 12.03.2008 21:03:19 | |
---|
Mikä setti Reznikoffilla on? Seuraavaksi haluat varmaan yhden Riisen... koffeistani. |
hollmi-5 12.03.2008 21:06:20 (muokattu 12.03.2008 21:06:53) | |
---|
Seuraavaksi haluat varmaan yhden Riisen... koffeistani. Et kai sää ny viikolla Koffeja siellä? Saattaa pärähtää ilmoille harmoninen laulu. Ja aamulla pärähtää muuten vain. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Jaska 12.03.2008 21:35:48 | |
---|
Et kai sää ny viikolla Koffeja siellä? Saattaa pärähtää ilmoille harmoninen laulu. Ja aamulla pärähtää muuten vain. Voi veljet, mulla kun on tuo keliakia niin jää kaljan juonti vähemmälle. Mutta varmana huomenna pärähtäisi jos sitä alkaisin nyt litkimään. Laulusta tuli mieleen heikki kinnunen http://www.youtube.com/watch?v=4xCfjTjleOo |
hansakemanelius 12.03.2008 21:52:22 (muokattu 12.03.2008 22:00:02) | |
---|
edit. Tuli matkakuumeessa sekoiltua, poistin mokailut kun Paas tuossa seuraavassa kommentissa nuorempana miehenä oli valppaana.... Joo nej .... |
Paas 12.03.2008 21:53:33 | |
---|
Mutta eräästä aiemmasta vastauksestasi sain käsityksen että jokin juoma kuitenkin maistuu: Taisi olla Kailiksen kirjoitus tuo. |
Linnunlaulupuu 12.03.2008 22:01:33 | |
---|
Taisi olla Kailiksen kirjoitus tuo. Eikös se puhunutkaan suullisista iloista? Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
Kailis 13.03.2008 12:03:33 | |
---|
Taisi olla Kailiksen kirjoitus tuo. Seis! Mistä mua nyt syytetään? Ihan sama, minä se kuitenkin olin... |
hansakemanelius 13.03.2008 15:21:53 | |
---|
Seis! Mistä mua nyt syytetään? Ihan sama, minä se kuitenkin olin... No itse asiassa "iso veli" tuossa vain tarkasteli mihin aikoihin sitä ollaan aamuisin tultu kotiin ja missä kunnossa........ja minkälaista tekstiä silloin syntyy...... Ei mitään syytöksiä, vain toteamuksia. Joo nej .... |
Epämuusikko 13.03.2008 16:26:10 | |
---|
No itse asiassa "iso veli" tuossa vain tarkasteli mihin aikoihin sitä ollaan aamuisin tultu kotiin ja missä kunnossa........ja minkälaista tekstiä silloin syntyy...... Ei mitään syytöksiä, vain toteamuksia. En itsekään syytä mistään. Laitoin vaan yhden varoituksen tuossa pari päivää sitten. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Kailis 13.03.2008 20:53:40 | |
---|
En itsekään syytä mistään. Laitoin vaan yhden varoituksen tuossa pari päivää sitten. Ihan mielenkiinnosta jotta tietää missä ihmisten raja kulkee; mistä kirjoituksesta? |
Matjardo 13.03.2008 23:14:31 | |
---|
Two beers or not two beers? |
BanZai88 14.03.2008 00:18:56 | |
---|
Vaihtu asettelu, niin tietty pitää ottaa uusia kuvia :). Pellit vielä vähän hakevat paikkaansa, mutta pönttöjen puolesta vois sanoa, että tämä asettelu toimii meikällä pirun hyvin! Kylläpä nuo rummut mullekkin kelpais oikein mainiosti. Hyvälle näyttää tomien asettelu. Itse vaihtasin tuon oikean puoleisen China/stack hässäkän ja Crashin paikkoja keskenään, mutta näähän on näitä omia makuasioita. Tuo "rumpupenkki" on kyllä ihan hauskan näköinen. Saatta soittajan perse olla tosin toista mieltä tuosta hauskuudesta pitemmän treenisession jälkeen, vai? :) |
Epämuusikko 14.03.2008 08:52:16 | |
---|
Ihan mielenkiinnosta jotta tietää missä ihmisten raja kulkee; mistä kirjoituksesta? Alkoi vaan olla kosolti oletettua kännirölöä teikän toimesta, tein sen mitä aina teen. Ei mitään hlökohtaista eikä varsinkaan kateutta Bradyn settiä kohtaan....... ...... ..... "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Kailis 14.03.2008 09:56:27 (muokattu 14.03.2008 10:11:32) | |
---|
Alkoi vaan olla kosolti oletettua kännirölöä teikän toimesta, tein sen mitä aina teen. Ei mitään hlökohtaista eikä varsinkaan kateutta Bradyn settiä kohtaan....... ...... ..... No yksi syy miksi siirryin rumpu.netistä pääsääntöisesti tänne on se että täällä toleranssi on korkeampi. Kyllä täällä asiahommatkin on saanut hoidettua, mutta musta se rölöily on just suola muusikoiden.netissä. Itse en ole varoitusnappia vielä painanut. Teen sen heti kun mennään yleisten moraliteettien ulkopuolelle. Rasismi, pedofilia, pelottelu ym. Mua lähinnä toisten humalatoilailukirjoitukset huvittaa, ja niistä on kiva kuittailla. Mutta kukin tyylilleen uskollisena... " Sonor Phonic Metallic Copper 22" bd, 13, 14, 15 ja 16" tt sekä 16" ft: http://muusikoiden.net/dyn/users/38149.jpg En edes viitsi kysyä mutta KYSYN ETTÄ MITEN V.....A tuollaista settiä soitetaan että se on edes jotenkin...ai niin missä 18" tomi? Täysin rampa setti." Tästäkö sä kimpaannuit? Täähän oli seitsemän aikaan aamulla kirjoitettu??? Ja käsitän jos varoitusnappia painaa ihminen joka ei ole syyllistynyt koskaan samaan, mutta sultakin ihan pienellä selaamisella löytyy kolmelta aamulla kirjoitettuja einiinasia viestejä. |
fifehole 14.03.2008 11:09:57 | |
---|
http://muusikoiden.net/dyn/users/38149.jpg Tästäkö sä kimpaannuit? Täähän oli seitsemän aikaan aamulla kirjoitettu??? Ja käsitän jos varoitusnappia painaa ihminen joka ei ole syyllistynyt koskaan samaan, mutta sultakin ihan pienellä selaamisella löytyy kolmelta aamulla kirjoitettuja einiinasia viestejä. Ai, onko tästä ollut kinaa. No sitten ei varmaan kannattaisi sanoa, luulin että rummut oli siirretty imuroinnin ajaksi nurkaan? Ompas herkkää? Piece! Head for an eye |
No yksi syy miksi siirryin rumpu.netistä pääsääntöisesti tänne on se että täällä toleranssi on korkeampi. Kyllä täällä asiahommatkin on saanut hoidettua, mutta musta se rölöily on just suola muusikoiden.netissä. Itse en ole varoitusnappia vielä painanut. Teen sen heti kun mennään yleisten moraliteettien ulkopuolelle. Rasismi, pedofilia, pelottelu ym. Mua lähinnä toisten humalatoilailukirjoitukset huvittaa, ja niistä on kiva kuittailla. Mutta kukin tyylilleen uskollisena... " Sonor Phonic Metallic Copper 22" bd, 13, 14, 15 ja 16" tt sekä 16" ft: http://muusikoiden.net/dyn/users/38149.jpg En edes viitsi kysyä mutta KYSYN ETTÄ MITEN V.....A tuollaista settiä soitetaan että se on edes jotenkin...ai niin missä 18" tomi? Täysin rampa setti." Tästäkö sä kimpaannuit? Täähän oli seitsemän aikaan aamulla kirjoitettu??? Ja käsitän jos varoitusnappia painaa ihminen joka ei ole syyllistynyt koskaan samaan, mutta sultakin ihan pienellä selaamisella löytyy kolmelta aamulla kirjoitettuja einiinasia viestejä. Tuskin tuosta settikuvan kommentista kukaan varoitusta painaa? Minä en ainakaan tekisi niin. Soundit, piuhat ja kajarit. |