Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rocktown (Hki)
1 2 3 4
Nelikielipiru
28.02.2008 16:27:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paukkuu nyt aika ohi aiheen, mutta sen verran hyvin, että pakko jatkaa...
 
Helppoa hyvän hevin tekeminen ei ole. No mutta, mitäs mieltä nykyhevin omaperäisyydestä? Ainakaan itse en löydä näistä uusista yrittäjistä sitä tarvittavaa omaperäisyyttä. Tosta osaamisen määrästä olen kyllä "riittävän määrän kieliä"-pirun kanssa samaa mieltä. Meneekö sitten kaikki aika opetellessa muiden tekemiä juttuja, ettei sitä omaa saada riittävästi mukaan. Etenkin trash-osasto on aika puuduttavan samanlaista musaa täynnä, ihan siis isompienkin bändien osalta. Itse olen vähentänyt selvästi hevilevyjen ostoa ja keskittynyt "huolestuttavan" poppiin materiaaliin...

 
Heheh, ehkä paras väännös nikistä.. Kiits.
 
Offaillaan nyt sitten kunnolla ja odotellaan banaaneita. Kyllähän porukka kokoajan yrittää jotain "uutta" keksiä mutta sitä on vaan niin törkeen vaikee saada aikaseksi koska "kaikki" on tehty niin moneen kertaan ja se jokin uusi hukkuu informaatio tulvaan jos joku sellaisen saa tehtyä. Ja koko genrehän on todella vaikea sen suhteen että mikä uudistus hyväksytään ja mikä ei. Mutta onneksi isot raivaa ja venyttelee aitoja joka taas antaa uusia näkökulmia ja ns. mahdollisuuksia, esmes. LOG, mastodon ja mitä kaikkea muita näitä on. Suomessakin on paljon hyvin pikku ja hieman isompia pumppuja jotka lähestyy genreä aavistuksen uudella tavalla, kilpailu kun vaan on niin törkeen kovaa niin monesti jäädään jalkoihin koska ei olla tuttua ja turvallista.
 
Oma aikansahan siihen aina menee että saat nuo "toisen maneerit" pois omasta soitosta, varmaankin ymmärrät mitä tarkoitan. Rässi osastosta oon hyvin samaa mieltä.
 
Mutta jätetään ketju nyt rauhaan näistä jutuista.
 
Luulin joskus että soolojen soittamiseen tarvitaan soolokitara.
ahjteam
08.03.2008 19:55:18
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan tämä osasyy kyllä! Mites sitten näiden nuorisotapahtumien laita? Vielä mun nuoruudessa nuokkarikeikat veti yleisöä riippumatta bändeistä ja nykyään yleisömäärät naurettavia. Onko netti vienyt kokonaan kiinnostuksen nuokkari tapahtumilta? Noihan on juurikin niitä tapahtumia, mitä seuraavatkin isot nimet tarvitsevat. Mä olen muutenkin huolissani Suomen musatilanteesta, kun ei uusia hyviä bändejä tunnu tulevan juuri lainkaan. Esim. n. 5-10 vuotta(him, rasmus, disco ensemble, diablo jne.) sitten tuntui joka nurkassa olevan toinen toistaan potentiaalisempaa yrittäjää, kun taasen nykyään ei juuri lainkaan. Tai sitten mä en vaan ole enää mukana "kuvioissa"=)
 
Ihan yhtä kuralla ne nuta-keikat oli silloinkin, olin katsomassa 07.09.2001 Disco Ensembleä ja Nicolea Lauttasaaren nuorisotalolla ja siellä oli niiden lisäksi vielä 3 muuta bädiä, paikalla oli 3 maksanutta katsojaa joista olin kolmannes.
 
miffe
10.03.2008 00:29:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luulis tosiaan, että Ajattara vetäis enemmän porukkaa!
 
Joo, ei luulis - ei ainakaan enää.
 
turkulainen
Bonham
10.03.2008 09:44:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, ei luulis - ei ainakaan enää.
 
Älä ny, maine vaan kasvaa...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
miffe
10.03.2008 20:20:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Älä ny, maine vaan kasvaa...
 
Ei kai me ny samalle keikalle sitten oltu eksytty?
 
turkulainen
Bonham
11.03.2008 12:23:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kai me ny samalle keikalle sitten oltu eksytty?
 
Emmää tuollasissa käy, mutta tuttavat käy...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
ahjteam
12.03.2008 07:22:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne huomenna torstaina pällistelemään bändejä mikserin takaa, kysymykset tiskiin jos on jäänyt jotain epäselvää niin yritän vastailla parhaani mukaan sitten perjantaina.
 
faffbey
12.03.2008 10:08:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne huomenna torstaina pällistelemään bändejä mikserin takaa, kysymykset tiskiin jos on jäänyt jotain epäselvää niin yritän vastailla parhaani mukaan sitten perjantaina.
 
Onko Maike ottanut lisää tatskoja?
 
ahjteam
12.03.2008 23:06:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko Maike ottanut lisää tatskoja?
 
kysy ite. maike miuku rocktown.fi
 
ahjteam
14.03.2008 02:36:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänne huomenna torstaina pällistelemään bändejä mikserin takaa, kysymykset tiskiin jos on jäänyt jotain epäselvää niin yritän vastailla parhaani mukaan sitten perjantaina.
 
Eli jotain infoa mitä jotakuta saattaa kiinnostaa, mutta osan ehkä jo tiesittekin. Kyseessä oli kolmen bändin ilta, aikataulut saatavat olla eri kahden ja yhden bändin illoissa
 
- Roudaus ja soundcheck oli sovittu klo 17-21, ensimmäisen bändin piti aloittaa klo 22 mutta venytti aloitusta sinne 22.25 tienoille ja vika bändi lopetti aika tarkkaan klo 1
- Yleisöstä katsottuna lavan oikealla puolella yksi voimavirtatöpseli, en huomannut katsoa mitä kokoa. Karman lakien mukaan tietenkin juuri sitä mitä sinulla ei ole juuri silloin mukana.
- lava on muodoltaan neliö josta on leikattu etukulma pois, kokoa noin 4x4m, korotus siinä 20cm tuntumilla, ilmatilaa lavalla veikkaisin 2.8m.
- Stagella on ylös taakse trussiin kiinnitettynä ledipar-kannuja noin 10 kappaletta joita ei pystynyt ohjaamaan mistään, vaan välkkyivät "automaagisesti". Veikkaisin että jos niille tunkisi DMX:ää perseeseen niin ohjaus toimisi
- Baari henkilökunnalle ja varsinkin pokeille todella suuri plussa! Eivät tulleet sanomaan mistään vaikka ensimmäinen bändi soitti omasta mielestäni aivan vitun lujaa. Ainoa mistä henkilökunta tuli "keskeyttämään" oli kun poke tuli sanomaan että takit ja muu sälä pitää viedä bäkkärille kun aikoivat avata ovet, sanoi hyvin asiallisesti eikä alaspäin katsoen asenteellisesti mutta kuitenkin napakasti.
- Ei ruokailua, itse kun olin vesilinjalla ja en kaljaa juo muutenkaan niin ei se minua kiinnostakaan, mutta pojat olivat ilmeisesti ilmaiseksi sitä saaneet
- Backstagella pöytä ja kolmella seinällä olevilla sohvilla istumapaikat noin 12 hengelle. backstagelle pääse ainoastaan lavan kautta
- Paikassa ehkä makeimmat pisuaarit ikinä
 
Toivottavasti näistä infoista oli jollekin teille jotain apuja.
 
oodee1
17.03.2008 15:36:47 (muokattu 17.03.2008 15:50:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Allekirjoitan myös ylläseisovan.
Me olimme siis kahden bändin voimin 5.3.
Rocktownin systeemi on mun mielestä todella hyvä, ehkä johtuen jopa siitä että oma keikka onnistui paremmin kuin hyvin.
Oli ihan eri tavalla motivaatiota mainostaa keikkaa ja järjestää muutenkin asiat kun annetaan vain tila haltuun...
 
Lopputuloksena maksettiin lipputuloista Pa/miksaaja, polttoaineet ja roudausvaiva. Saatiin paikalle 50 sisäänmaksanutta. Ja soitettiinkin vielä hyvin=)
 
Asiat siis selkeitä. Kaikki sovitut asiat pitivät...jne.
 
Ja ihan edelliselle sivulle viitaten, meillä oli siis RCFn 18" alapäät, 12"yläpäät. Basari, tomit, basso ja kitaroita snadisti PA:ssa, niin ja laulu. Soundi oli vähintäänkin "iso" ja hyvä...=)
 
www.coldmeatsociety.com
d-iivil
19.03.2008 08:48:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Me ajateltiin tänään lähteä hakemaan voittoa pienellä aktiivi-pa:lla. Kokoonpano tosin koostuu tänään poikkeuksellisesti vain pianosta, akustisesta kitarasta ja laulusta.
Jesmies
24.04.2008 13:52:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään olis keikka kyseisessä mestassa, tuli mukavalla kahden päivän varotusajalla tuo, jonkun verran saatiin sentään julisteita värkättyä eilen. Pitää toivoa että edes jonkun verran populaa paikalla, vaikka torstai onkin :) ilmottelen huomenissa minkälaista oli.
 
Se mikä ei tapa - sattuu vitusti.
Jesmies
29.04.2008 07:17:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ollut näköjään ilmoitellut. Makee mesta, tarjosivat juomat, yleisö laskettavissa yhden käden sormella, öriöriöri.
 
Se mikä ei tapa - sattuu vitusti.
hjukke
26.07.2008 16:23:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Puitteet on kunnossa. Tila hyvä, henkilökunta harvinaisen asiallista.
Ens kerralla enemmän jengiä, helle varmaan verotti osaltaan.
 
Kaikki rannekellotornin mukana
hjukke
07.10.2008 15:12:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollain jotain puhelinnumeroita tuonne kun eivät sähköposteihin vastaa eikä saitilta löydy?
Geezler
08.10.2008 10:00:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jollain jotain puhelinnumeroita tuonne kun eivät sähköposteihin vastaa eikä saitilta löydy?
 
Keikat buukkaa nykyään Maike, kokeile laittaa sähköpostisi hänelle suoraan:
http://www.rocktown.fi/helsinki/staff_maike.php
 
Paikka on muuten nykyään auki vain pe ja la. Lipunmyynti pitää hoitaa ite ja lipputulot saa bändi/bändit jakaa keskenään.
 
By the way, oltiin viime lauantaina (4.10.) tuolla keikalla, lippuja myytiin 10 kpl...
 
hjukke
08.10.2008 11:53:44
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Keikat buukkaa nykyään Maike, kokeile laittaa sähköpostisi hänelle suoraan:
http://www.rocktown.fi/helsinki/staff_maike.php
 
Paikka on muuten nykyään auki vain pe ja la. Lipunmyynti pitää hoitaa ite ja lipputulot saa bändi/bändit jakaa keskenään.
 
By the way, oltiin viime lauantaina (4.10.) tuolla keikalla, lippuja myytiin 10 kpl...

Ai nyt syksymmälläkin on vaikeuksia saada jengiä... pahus, miellyttävä paikka sinänsä ja vielä kevättalvesta porukkaa riitti jonoksi asti..
wilzhu
22.12.2008 02:32:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko se nyt niin, että tuo paikka suljettiin lauantaina? Sivujen mukaan viimeinen päivä on "20.12.2009 lauantaina". Varsin ristiriitainen tieto, koska viikonpäivä täsmää viime lauantaihin, mutta päivämäärä olisi ensi vuodelle. Ja tuskin ne vuotta etukäteen noita ilmottaisi.
 
Kaverin kanssa satuttiin ihan sattumalta käymään lauantaina siellä. Bisse maksoi 2,5€ ja jekkubattery 3€! Ihan hävyttömän halpaa ja muutenkin tosi jees mesta, vaikka aijemmin olen aina karsastanut sitä. Jotenkin pintaliitomestan oloinen, kun ulkoa päin katselee. Harmi jos suljettiin, tuosta olisi voinut muodostua kantis.
 
hjukke
22.12.2008 15:27:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulemieni huhujen mukaan tosiaan suljettiin. Harmi.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «