Tsephyr 12.03.2008 14:44:26 | |
---|
Oisin ostattelemassa moista 4x10 kaappia. Elementit on alumiiniset "bugerat" niin mietityttää onko nuo oikeasti niin heikkoja että kalvot lentelee samantien normi reenis soitossa? Kellään kokemusta saundista? Uutenahan samaan hintaan saa esim. hartke 410 TP, Hartke VX 410, Gallien Krueger 410GLX eli liekköhän tuo sen haikompi/huonosoundisempi kuin nuo muutkaan. |
tmmy 12.03.2008 18:43:16 (muokattu 12.03.2008 18:44:47) | |
---|
mulla oli tuollainen ba410. ei ollut mitn onkelmia niin kauan kuin omistin eli 2 ja puoli vuotta. moni tuomitsee usein kirjan kansien perusteella, mutta tuossa ei ollut mitään muuta vikaa kuin roudausepäystävällisyys. perussaundi irtosi, ei vähempää eikä enempää. edit: lukihäirä parantaa voidaan www.monovisio.com |
AcLAc 13.03.2008 19:09:11 | |
---|
Mulla oli tuollanen BA210 ja sen soundi oli niin ponneton, että fiilikset katoaa. Eipä sillä oikeen mitään tehnyt. Minä kuljen, Herra ohjaa! |
Itsellä on moinen ollut varmaan parisen vuotta Hughes&Kettner-kombon lisäkaappina. Vahvarissa siis tehoa 400W, ihan hyvin on ainakin tähän asti kestänyt. Eikä valittamista ole soundissakaan ollut, ainakaan hinnan huomioon ottaen. Tosin kyseessä on ainoa kaappi mitä olen itse omistanut, joten kunnon vertailukohtiakaan ei ole... Suurin miinus on tosiaan roudattavuus, painoahan on se 45kg. Hyvät kahvat kyllä löytyy. Hartken kaapeista sen verran, että koulussa on Hartken läjä, siis nuppi sekä 2x10" ja 1x15" kaapit, ja ainakin isommasta kaapista on elementti mennyt tässä vajaan vuoden aikana ainakin kolme kertaa. Ja mitenkään hulluna niitä ei luukuteta, tai ainakaan en ole koskaan itse päässyt luukutusta todistamaan. Saattaisin muuten olla kiinnostunut myymään oman behkuni pois, on jäämässä piakkoin tarpeettomaksi joka tapauksessa. Pistä vaikka pikaviestiä jos kiinnostaa. "Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!" |
T.Nick 17.03.2008 14:53:23 | |
---|
Oisin ostattelemassa moista 4x10 kaappia. Elementit on alumiiniset "bugerat" niin mietityttää onko nuo oikeasti niin heikkoja että kalvot lentelee samantien normi reenis soitossa? Kellään kokemusta saundista? Uutenahan samaan hintaan saa esim. hartke 410 TP, Hartke VX 410, Gallien Krueger 410GLX eli liekköhän tuo sen haikompi/huonosoundisempi kuin nuo muutkaan. Mulla oli tollanen ja vuoden takuun aikana kävin kolme kertaa vaihdattamassa elementtejä. Vaihdoin sitten BB-malliin, eikä oo ollu enää mitään ongelmia. Sit kannattaa siitä etugrillistä repiä ne kaikki läpyskät pois, kun nekin saattaa ruveta rämisemään :D Tosimies ei välitä |
Basistin aivot 25.03.2008 16:33:40 | |
---|
Sit kannattaa siitä etugrillistä repiä ne kaikki läpyskät pois, kun nekin saattaa ruveta rämisemään :D Todellakin kannattaa, itelläki meni hetki pähkäillesä oman BA810 kanssa että mikä perkele o ku rämisee nii saatanasti. Kyl tosta 410 saa iha mukiinmenevän mökän irti, kyl sillä kelpaa keikoilla paukuttaa jos semmoseen ajattelit. Osta pois jos siltä tuntuu. Vaikka nyt kun ajattelen ni noi behringerin kaapit on aikas yksilöitä kyl, toiset huutaa ja pitää mekkalaa, toiset pelaa mukana niinku pitääki. -Lars. Ekspertti osaa jostain kaiken, suuri filosofi kaikesta jotain. |