KoskPaavo 14.03.2008 01:39:24 (muokattu 14.03.2008 01:39:54) | |
---|
Mulla oli siviiliduunin aikana noin 30 duunihotellivuorokautta vuodessa. Eihän se tietysti mitään muusikkoon verrattuna ole. Karuja paikkoja ylipäätään, hyvän kirjan tai vaihtoehtoisesti hyvän humalan kanssa noissa saattoi olla. Aktiivivuosina tuli 150- 200 yötä vuodessa, Gideonin kirjakin on tuttu. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
Mulla oli siviiliduunin aikana noin 30 duunihotellivuorokautta vuodessa. Eihän se tietysti mitään muusikkoon verrattuna ole. Joo, ei varmaankaan. En ole koskaan laskenut. Kolmen päivän keikka on kolmen päivän keikka. Parin viikon rupeama on parin viikon rupeama. Yhteenlaskettuna löytyy kenties joitain kymmeniä hotelliöitä/vuosi, mutta en ole koskaan tullut laskeneeksi. Vähemmilläkin numeroilla tietää, mitä hotellikuolema tarkoittaa, jos siitä oli kyse. One kind of music only - the good kind |
isojussi 14.03.2008 01:47:18 | |
---|
Älkää nyt perkele valittako joka asiasta. Pitää ajaa ja roudata ja jäädä yöksi eikä saa jäädä yöksi ja yhyhyy. Mitä sitte. Menkää kaikki itkijät Jaaran Amin bändiin, sitä vituttaa aina. HOHO - sinä oot Mäkki hyvä ihminen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
rintapek 14.03.2008 02:05:12 | |
---|
Vähemmilläkin numeroilla tietää, mitä hotellikuolema tarkoittaa, jos siitä oli kyse. Korkahtipa mieleeni semmoinenkin ajanjakso, ko minä ja basistimme törmättiin toisiimme useammin Zaventemin B- terminaalin baarissa kuin treenikämpällä. Kuin nuo belgit ovatkin osanneet laittaa baarin just siihen Finskin koneiden nurkalle...? One kind of music only - the good kind |
WanhaWetäjä 14.03.2008 02:27:47 | |
---|
Älkää nyt perkele valittako joka asiasta. Pitää ajaa ja roudata ja jäädä yöksi eikä saa jäädä yöksi ja yhyhyy. Mitä sitte. Menkää kaikki itkijät Jaaran Amin bändiin, sitä vituttaa aina. Jotkut tekee keikkaa siksi että se on kivaa ja että saa ottaa ja olla himasta veke, jotkut työkseen, mä en halua olla hotelleissa yhtään ylimäärästä yötä, jos mitenkään voit tätä ymmärtää??Mulla on kouluikäsiä muksuja, vaimo 3-vuorotyössä, joskus mun on jopa pakko ajaa kauempaakin himaan että saan laitettua juniorin eskariin, ettei tarvi värvätä ulkopuolista ihmistä sitä tekeen!Got it? Jos himaan on matkaa 170km, keikka loppuu yheltä ja on neljä kuskia..mitä witun järkeä on jäädä yöksi????Niin no joo, se että saa ottaa, joo joo, kun kotona ei voi, kun on niin wittumainen muija???Onnex mulla ei ole sentään noin huonosti asiat.. Mulle riittää tollaset combot, enivei! yy kaa...mikä laatikko? |
Fuzzy Boner 14.03.2008 02:32:16 | |
---|
Jotkut tekee keikkaa siksi että se on kivaa ja että saa ottaa ja olla himasta veke, jotkut työkseen, mä en halua olla hotelleissa yhtään ylimäärästä yötä, jos mitenkään voit tätä ymmärtää??Mulla on kouluikäsiä muksuja, vaimo 3-vuorotyössä, joskus mun on jopa pakko ajaa kauempaakin himaan että saan laitettua juniorin eskariin, ettei tarvi värvätä ulkopuolista ihmistä sitä tekeen!Got it? Jos himaan on matkaa 170km, keikka loppuu yheltä ja on neljä kuskia..mitä witun järkeä on jäädä yöksi????Niin no joo, se että saa ottaa, joo joo, kun kotona ei voi, kun on niin wittumainen muija???Onnex mulla ei ole sentään noin huonosti asiat.. Mulle riittää tollaset combot, enivei! YMMÄRRÄN pointin. Välillä pitää saada nollata, mutta monesti puuratteiilen iteki himaan. Perhe on perhe eikä sekään ikuisuuttaa kestä. nimittäin se lasten pienuus yms. Tarttuu vaan hetkeen. Hoitaa hommat ja välillä ku ellun kanat mut mielummin Ellun Isi. Eiks je. |
isojussi 14.03.2008 02:33:05 (muokattu 14.03.2008 02:38:56) | |
---|
Kyllä mä ainakin WW hyvä ymmärsin ton pointin ja komppaan sua siinä täysillä, mut tää ny vaan on väärä ketju. Usot sie? E: Ja kun korttinsa pelaa fiksus, saa otta napsua kotonakin ja välistä oikein iltalomaakin. Ja oon mä ajanu Kokkolastakin kotiin. Tosin oli heti aamusta täällä nurkilla keikka, mutta hieno oli vetää elokuisena kuutamoyönä 66:ta kaikessa rauhassa... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
rintapek 14.03.2008 02:48:37 | |
---|
Kyllä mä ainakin WW hyvä ymmärsin ton pointin ja komppaan sua siinä täysillä,.. Sama täällä. Kotoa ko joutuu olla pois liikaakin, niin kyllä meikä harrastehommista yrittää olla kotona ennen aamulehteä. Useimmiten siinä onnistunkin. One kind of music only - the good kind |
WanhaWetäjä 14.03.2008 02:51:24 (muokattu 14.03.2008 03:18:30) | |
---|
Kyllä mä ainakin WW hyvä ymmärsin ton pointin ja komppaan sua siinä täysillä, mut tää ny vaan on väärä ketju. Usot sie? En mä voi alkaa kritiikittömästi ylistämään omaa ammattiani vaikka se monella tapaa on helpompaa ja vapaampaa kuin se 8-16 virkamiesosasto...ei se ole realismia, ei mitenkään!Ei ainakaan mulle. Mutta lupaan jättää tämän topicin tästä eteenpäin niille joille se kuuluu!Keitä he sitten ovatkaan... EDIT kenties muusikoille, joilla on omakohtaista kokemusta muusikon työstä ammattina, jotta voivat sitä ylistää?Olenko ymmärtänyt oikein? yy kaa...mikä laatikko? |
isojussi 14.03.2008 03:21:36 | |
---|
En mä voi alkaa kritiikittömästi ylistämään omaa Se kai oli tällä erää meininki? EDIT kenties muusikoille, joilla on omakohtaista kokemusta muusikon työstä ammattina, jotta voivat sitä ylistää?Olenko ymmärtänyt oikein? Niin - sitäkin kai voi tehdä niin monella viisiin? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lennu 14.03.2008 08:23:23 | |
---|
Olis kyllä siistiä asustella hotelleissa, kuuluuks aamiainen siihen kans? Mulle prinssinakkeja ja munakasta. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
v_m_kangas 14.03.2008 08:53:46 (muokattu 14.03.2008 08:54:28) | |
---|
Jos himaan on matkaa 170km, keikka loppuu yheltä ja on neljä kuskia..mitä witun järkeä on jäädä yöksi???? Ei ole mitään järkeä jäädä yöksi jos se tarkoittaa sitä, että otetaan kopsua. Mutta on järkeä jos laitetaan nukkumaan ja lähdetään heti aamusta liikkeelle. Eikös se loppujen lopuksi ole sama missä nukkuu? Paljon turvallisempaa on ajella lyhytkin matka levänneillä silmillä ja mahdollisesti päivänvalossa. Nuorempana sitä jaksoi ajaa pitempiäkin matkoja keikan jälkeen. Nykyään ei enää oikein jaksa. Humppaa tai soita humppaa |
häläppääjä 14.03.2008 09:13:57 | |
---|
Ei ole mitään järkeä jäädä yöksi jos se tarkoittaa sitä, että otetaan kopsua. Nuorempana sitä jaksoi ajaa pitempiäkin matkoja keikan jälkeen. Nykyään ei enää oikein jaksa. Ei siis pienintäkkään järkiä, mutta ylivoiman eesä on ollu pakko joskus antautua kopsuhommiin.Esim. jostaki Turusta on ainuana seleväpäisenä meleko homma ajella tänne meikäläisen nurkille, joten sama ruveta ottaan itekki. Eipä taho jaksaa ajella..en tiiä, viimme vuosina oppinu ilimeisesti liika hyvälle, ja toisaalta kakarat opettaneet herrään aamulla aikonaan.Tosin-kumpi on helepompaa: ajella väsyneenä keikan jäläkeen vai aamulla kohomelosa..heh,heh... Sama |
Epämuusikko 14.03.2008 09:16:37 | |
---|
Mulle jäi se roudauskoira vielä hiukan epäselväksi. Pasi. Männä kerralla oli kaksi. ne penteleet karkas kun piti lähteä. Niitä vartti siinä huhuiltiin. Sieltä ne sitten vipelsi mestoille ja päästiin lähtemään. "Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir.
Bustard #1 |
Lennu 14.03.2008 09:34:19 | |
---|
Esim. jossain Turussa ei kyllä voi olla selvinpäin. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
häläppääjä 14.03.2008 09:53:05 | |
---|
Esim. jossain Turussa ei kyllä voi olla selvinpäin. Niinhän ne isot pojat sannoo... Sama |
jjussila 14.03.2008 10:27:09 | |
---|
Esim. jossain Turussa ei kyllä voi olla selvinpäin. On sekin ihme tapahtunut, tosin olet pitkälti oikiassa.... ..ei helev...olisko noin?..... |
baron 14.03.2008 10:32:16 | |
---|
Esim. jossain Turussa ei kyllä voi olla selvinpäin. Pitää paikkansa! Aina kun olen ollut Turussa keikalla, olen majoittunut Hamburger Börsiin. Olen pistänyt sen ehdoksi keikan tilaajalle! (Yhden kerran käynyt Turussa keikalla:-) Ei, en ole tanssimuusikko! |
Bronks 14.03.2008 10:47:24 | |
---|
Esim. jossain Turussa ei kyllä voi olla selvinpäin. Se on se suuren maailman tuntu ku tempasee mukaansa;) |
KoskPaavo 14.03.2008 11:28:28 | |
---|
Se on se suuren maailman tuntu ku tempasee mukaansa;) Sieltähän se lähti se kansainvälinen suuri harmonikkaristeilykin männä viikonloppuna. Voi sitä autojen ja laivojen määrää...ihan olkituppo putos suusta hämmästellessä. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |