Aihe: Soittokaverit piilossa
1
Mare552
13.03.2008 05:46:12
Nyt laitoin toisen kerran Wantedin tohon nikkini alle.

En tiedä meneekö se tuonne muihinkin hakuihin.

Viimeksi kun laitoin niin tuli parissa kuukaudessa yksi yhteydenotto, ja sekin 80 kilsan päässä ois ollut.

Luulisi että soittajia joilta puuttuu soittokaveria tai kavereita ois vaikka miten paljon täällä Riihimäki Hyvinkää akselillakin.

Ehkä rajoittaa kun oon jo viiskymppinen ja vasta kolmen vuoden soittokokemus eikä bänditaustaa, mutta kyllä silti intoa riittäisi jonkin tason kimppasoittoon ja ainahan sitä oppisi vanhakin uutta..

Onkohan olemassa jotain toista foorumia tähän soittajien etsimiseen?
Ai tähänks riville?
Starlia
13.03.2008 05:48:17
Pari ilmoa mulla ollut kanssa. Ketään koskaan kiinnostanut. Kannattaa olla paska :-|

Jos Lahdessa päin joku kaipaa soitto/ryyppykaveria tai muuten vain jotain (hevi)musaprojektia vääntämään, niin saapi olla yhteydessä..
passe
13.03.2008 09:53:51
Onkohan olemassa jotain toista foorumia tähän soittajien etsimiseen?

Good ol` viidakkorumpu lienee edelleen paras ja tehokkain tapa hankkia soittokavereita. Tutuntuttuja ja kaverin kavereita...

Toinen on tietysti, että jossei vuori tule Mohammedin luo, niin mohammedin on mentävä vuoren luo. Ennakkoluulottomasti vain vastailemaan muiden wanted-juttuihin.
Sometimes more is more
InYourFace90
13.03.2008 18:29:37
Luin: Soittokaverit pilvessä
:---------)

Kitaristeja vaan sattuu olemaan liikaa muihin soittajiin nähden.
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Timo JM
13.03.2008 19:22:39

Kitaristeja vaan sattuu olemaan liikaa muihin soittajiin nähden.

Näin on. Kosketinsoittajille löytyy aina hommia.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
Starlia
13.03.2008 19:27:05
Tusinakitaristeja vaan sattuu olemaan liikaa muihin soittajiin nähden.

Oikeasti. Kaikkiin soittimiin löytyy niitä armottoman huonoja paskoja enemmän kuin tarpeeksi. Hyviä muusikkoja on vaikea löytää. Vaikkei kavereita ollakaan niin kyllä silti voi yhteistyötä tehdä. Ei bändikaverit ole niitä joiden kanssa jaetaan kaikki kaljojen ja naisten kanssa.
Mare552
13.03.2008 22:25:55
Tusina

Oikeasti. Kaikkiin soittimiin löytyy niitä armottoman huonoja paskoja enemmän kuin tarpeeksi. Hyviä muusikkoja on vaikea löytää. Vaikkei kavereita ollakaan niin kyllä silti voi yhteistyötä tehdä. Ei bändikaverit ole niitä joiden kanssa jaetaan kaikki kaljojen ja naisten kanssa.

No minä juuri oon sellainen huono sun määritelmän mukaan, eli varmaan semmonen "huono paska".....

Ei olisi studiomuusikoksi.

Eli ois kiva soitella jonkun toisen "paskasoittajan" kanssa, kun ei tässä keikalle ihan heti olla menossa.

Mutta eipä niitä vähemmän soittaneitakaan ole juuri näkynyt.

Eli tuttavapiirissä kyllä jokunen, mutta on tuota välimatkaa.

Ja eihän siinä toki mitään naisia tarvis jakaa ja kaljaa kitata, eikä muutenkaan sen paremmin ystäviä olla.

Mutta tokihan toimeen pitäisi tulla. Minä kyllä ite tuun hyvin toimeen ihmisten kanssa jos ne vaan on "vittuilunkestäviä", eli tarkoittaa että huumorin varjolla voi asiat puhua paremmin selväksi, eikä tarvi ajatella mitä uskaltaa sanoa ja mitä ei....

Eli jos yhessä jotain tekee, pitää voida puhua suoraan mitä ajattelee, tietenkin toista loukkaamatta ja haukkumatta paskasoittajaksi.

Ihan niinkuin työkavereidenkin kanssa, yleensä tulee hyvin tomeen ja toisten kansssa vielä peremmin, mutta vähemmän silti muuten pidetään yhteyttä.

Tuo "soittokaveri" on vaan niin kätevä sana.

Eli missä ne paskat soittajat sitten soittelee?

Ja mun soittaminen perustuu siihen että se tuntuu mielekkäältä ja antoisalta, ei missään nimessä ryppyotseilta kiukuttelulta.
Ai tähänks riville?
superfly
13.03.2008 22:39:24
Oikeasti. Kaikkiin soittimiin löytyy niitä armottoman huonoja paskoja enemmän kuin tarpeeksi. Hyviä muusikkoja on vaikea löytää.

Harvemmin muusikoiden.netin wantedissa huippumuusikoita kuitenkaan edes haetaan.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
Mare552
14.03.2008 17:27:17
Harvemmin muusikoiden.netin wantedissa huippumuusikoita kuitenkaan edes haetaan.

Ainakin mun mielestä on musiikissa kaksi tärkeää asiaa mikä tekee siitä musiikkia.

Toinen on se että musiikki on teknisesti oikeaoppista.

Toinen on se että musiikissa on tulkinnan särmää.

Liian tarkka ja puhdas, steriili musiikki ei kuulosta minusta hyvältä, vaan haisee ennemminkin sairaalan definsioaineelta ja on tylsää.

Jo kahdestaan jammaillessa saa hyvät fiilikset, vaikka virheitä toki tuleekin, jos soitto menee muuten yksiin kaverin kanssa rytmisesti.

Eli minulle on fiilis tekniikkaa tärkeämpää.

Tokihan tekniikkaakin kannattaa aina koetta parantaa, mutta ei hampaat irvessä.

Yksin eikä jonkun rytmikoneen kanssa samaan fiilikseen oikein pääse.

Eli lähinnä tuollaisia jammailevia papparaisia, toki mieluusti "mummojakin" luulisi jossain lymyilevän.

Toki myös pelkästään laulaminenkin kiinnostaisi, vaihtelua karaokeen verrattuna sekin.
Ai tähänks riville?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)