Aihe: Ylistä muusikon ammattia!
1 2 3 4 5 6 7 8
baron
11.03.2008 23:47:46

Yrittäjäkurssilla ensin ihmettelivät, kun mulla oli myös yläraja myyntitavoitteissa.

Tarkoittivat, että sun pitää laajentaa yritystäsi, palkata lisää duunareita!
Ei, en ole tanssimuusikko!
isojussi
11.03.2008 23:51:21
Tarkoittivat, että sun pitää laajentaa yritystäsi, palkata lisää duunareita!

Eikäkö mä oon "elämäntapayrittäjä".

Tarkoitus ei oo tappaa itteensä työllä, vaan kunhan on kivaa ja pysyy leivässä.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
Meisseli
11.03.2008 23:52:04

Kukas se sano että "Pääasia että on kivaa, eikä pelota." ?
"Pane pienemmälle sitä pumputinta!" www.strangefruit-band.net www.pippalot.com www.ketolajawitikainen.com
isojussi
12.03.2008 00:02:11
Spede ainaskin sano, että "Työn pittää olla kivvaa ja siittä pittää tulla rahhaa - ahhhh"
Meisseli
12.03.2008 00:27:58

Kuulostaa järkevältä :)
"Pane pienemmälle sitä pumputinta!" www.strangefruit-band.net www.pippalot.com www.ketolajawitikainen.com
Rokkimamma75
12.03.2008 13:04:50
Tämmöistä narsistista ja huomionkipeää sielua hivelee olla huomion keskipisteenä, jota lavalla ollessa saa olla ihan luvan kanssa, ilman että joku ajattelee "v*ttu kun tuoki tossa on kokoajan suuna päänä" sillä siitähän hommassa maksetaan. On myös hieno tunne kun jonkun balladin jälkeen näkee jonkun (yleensä naisen) pyyhkivän silmäkulmaansa liikutuksesta, on siis aiheuttanut omalla tulkinnallaan toiselle vahvan tunnereaktion tai saanut kerrottua tarinan. Tai kun vastaavasti koko ravintolallinen heiluttaa käsiään, hyppii tasajalkaa tai huutaa täysillä koska SINÄ olet käskenyt, silloin tuntee oikeasti osaavansa jotain - nämä ovat niitä parhaita puolia minusta.

Muita hyviä puolia on tietysti jo aiemmin mainitut luontaisedut hotelliaamiaisina ja kylpyläpäivinä, mutta myös matkan varrella eri puolille maata saadut ystävät (suurin osa hlökuntaa) joiden kanssa ollaan edelleen tekemisissä vaikka edellisestä keikasta kyseiseen paikkaan voi olla yli 10 vuotta.
Viinaa voi olla ilman hauskaakin.
WanhaWetäjä
12.03.2008 15:16:05 (muokattu 12.03.2008 15:17:34)

Tämmöistä narsistista ja huomionkipeää sielua hivelee olla huomion keskipisteenä, jota lavalla ollessa saa olla ihan luvan kanssa, ilman että joku ajattelee "v*ttu kun tuoki tossa on kokoajan suuna päänä"

(Nais)solistit ovat usein narsisteja pahimmasta päästä, soittajat harvemmin.

On myös hieno tunne kun jonkun balladin jälkeen näkee jonkun (yleensä naisen) pyyhkivän silmäkulmaansa liikutuksesta on siis aiheuttanut omalla tulkinnallaan toiselle vahvan tunnereaktion tai saanut kerrottua tarinan

Joo...kerran yks mummo suorastaan ulvoi kun vedettiin "Villiruusu" pois kuleksimasta, HOHO!Yleensä yleisön kommentit ja reaktiot ovat kuitenkin pohjalta "soittakaa Paranoid"..

Tai kun vastaavasti koko ravintolallinen heiluttaa käsiään, hyppii tasajalkaa tai huutaa täysillä koska SINÄ olet käskenyt, silloin tuntee oikeasti osaavansa jotain - nämä ovat niitä parhaita puolia minusta.

La keikalla muutama sata känniääliöö hyppi ja huusi kun soitettin "Charlie Brown"tyyliin "kyllä sen tunnisti kertosäkeestä"...ei voi vieläkään käsittää ihmisten epämusikaalisuutta, vaikka 30 vuotta sitä on tullut todistettua!No säähän vedät kuin "vitni juuston"ja mitä vaan ja kaikki taittuu...

Muita hyviä puolia on tietysti jo aiemmin mainitut luontaisedut hotelliaamiaisina ja kylpyläpäivinä, mutta myös matkan varrella eri puolille
maata saadut ystävät (suurin osa hlökuntaa) joiden kanssa ollaan edelleen tekemisissä vaikka edellisestä keikasta kyseiseen paikkaan voi olla yli 10 vuotta.

Joo, jonkun mielestä on kivaa kun saa asua hotelleissa, käydä aamupalalla ja seurustella henkilökunnan kaa.Mutta kun tuon kuvion on nähnyt n 30 vuotta niin eiköhän se riitä että keikka soitetaan asiallisesti pois, käyttäydytään muutenkin asiallisesti, nopea roudaus, ja vähän äkkiä helvettiin sieltä!Mikään ei oo niin rasittavaa kun jäädä notkuun johonkin keikkapaikalle...

Tänään keikalle on matkaa vajaat 200km, herrat haluaa jäädä yöksi!!!Ja bändissä on 4 kuskia??!!Ja keikka loppuu 01.30, tai jopa tuntia aiemmin, jos ei oo väkeä!Tsiisus...kun en voi tota keikkaa enää peruakkaan niin eikun omilla kyydeillä ja kilsat verotukseen!

On tää niin mahtavaa!Ylistän!Mutta en mä ton enempää voi ylistää, kas kun mä olen sellanen perusrealistinen kyynikko/pessimisti!

HOHO!
yy kaa...mikä laatikko?
isojussi
12.03.2008 16:05:36
Tänään keikalle on matkaa vajaat 200km, herrat haluaa jäädä yöksi!!!Ja bändissä on 4 kuskia??!!Ja keikka loppuu 01.30, tai jopa tuntia aiemmin, jos ei oo väkeä!Tsiisus...kun en voi tota keikkaa enää peruakkaan niin eikun omilla kyydeillä ja kilsat verotukseen!...

No huh-huh. Otan osaa.

Mutta muuten ei WW... tällä kertaa voisit kunnioittaa säkeen avaajaa, näyttää, että oot pohjimmiltas hyvä ihminen ja editoida kirjoituksesi.
Rokkimamma75
12.03.2008 16:30:53 (muokattu 12.03.2008 16:31:25)
(Nais)solistit ovat usein narsisteja pahimmasta päästä, soittajat harvemmin.

Nii muttaku mä oonki pasisti.

Joo...kerran yks mummo suorastaan ulvoi kun vedettiin "Villiruusu" pois kuleksimasta, HOHO!Yleensä yleisön kommentit ja reaktiot ovat kuitenkin pohjalta "soittakaa Paranoid"..

Hoho, en kuule epäile!

La keikalla muutama sata känniääliöö hyppi ja huusi kun soitettin "Charlie Brown"tyyliin "kyllä sen tunnisti kertosäkeestä"...ei voi vieläkään käsittää ihmisten epämusikaalisuutta, vaikka 30 vuotta sitä on tullut todistettua!No säähän vedät kuin "vitni juuston"ja mitä vaan ja kaikki taittuu...

Totta vitussa, kuin vitni tai coverdeil tai kuka tahansa, ja kaiken pitää taittua, siitähän sitä maksetaan vai?

Joo, jonkun mielestä on kivaa kun saa asua hotelleissa, käydä aamupalalla ja seurustella henkilökunnan kaa.Mutta kun tuon kuvion on nähnyt n 30 vuotta niin eiköhän se riitä että keikka soitetaan asiallisesti pois, käyttäydytään muutenkin asiallisesti, nopea roudaus, ja vähän äkkiä helvettiin sieltä!Mikään ei oo niin rasittavaa kun jäädä notkuun johonkin keikkapaikalle...

Hanipöö, kato ku ennen vanhaan meillä tuolla Lapissa vedettii samaa hotellia kuukauden päivät ni väkisinkin tulee tutuksi henkilökunnan kanssa vähän epäsosiaalisempiki tyyppi. Nykyään on toinen juttu ku on heitto sinne ja toine tänne, eipä siel viittis notkua - onneks ei tarvikaan.

Tänään keikalle on matkaa vajaat 200km, herrat haluaa jäädä yöksi!!!Ja bändissä on 4 kuskia??!!Ja keikka loppuu 01.30, tai jopa tuntia aiemmin, jos ei oo väkeä!Tsiisus...kun en voi tota keikkaa enää peruakkaan niin eikun omilla kyydeillä ja kilsat verotukseen!

On tää niin mahtavaa!Ylistän!Mutta en mä ton enempää voi ylistää, kas kun mä olen sellanen perusrealistinen kyynikko/pessimisti!

HOHO!

Ja silti sä raahaudut keikalle, onko syynä se ettei muuta osaa...? ;)
Viinaa voi olla ilman hauskaakin.
baron
12.03.2008 23:51:30

Ja silti sä raahaudut keikalle, onko syynä se ettei muuta osaa...? ;)

Mä oon hirveän kateellinen muusikoille, mäkin haluaisin muusikoksi, kun vähän kokemusta keikkailusta on ja oon kuullut/lukenut kuinka kivaa se oikeilla muusikoilla on.
Mä osaan kaikenlaista, jopa tuottavaa duunia, mutta mikään ei kiehdo niin paljon kuin keikkailu: Olla ihailevan huomion kohteena stagella!
Fuzzy Boner
13.03.2008 00:04:40
Tää on ihan paras ammatti. En tosin suosittele kellekään.
baron
13.03.2008 00:09:01

Tuo oli paras suositus!
Se on niin hyvä, että ette halua muita sekaan:-)
paice60
13.03.2008 00:11:22

Masokisteille ja hulluille eli mulle.
Vittu näitä hommia.
Epämuusikko
13.03.2008 08:46:30
Saa roudata eksoottisissa paikoissa.
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
R.Syke
13.03.2008 11:05:47 (muokattu 13.03.2008 11:06:34)
'Muusikko' oli palkattu kaupungin ns. töihin. Saapui muniaan hieroen joskus yhentoista maissa, haki lapion vajasta, katseli epäilevänä levitettäviä hiekkakasoja, pisti tupakiksi, tumppasi, löi lapion maahan ja lähti ruokatunnille.

Palasi vähän ennen kahvituntia, otti lapion, syljeskeli, pisti tupakaksi, löi lapion maahan ja lähti kahvitunnille: 'Mä meen sitten kahvilta suoraan kotio, mullon illalla keikka.

Ei toi musta oo mitenkään rasittavaa olla oikeissakin töissä. Järjestely- ja asennekysymys täysin.
ville viaton
13.03.2008 11:38:26

Ai niinku; "Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon!"
Rock'n'roll is never die.
half
13.03.2008 11:41:32 (muokattu 13.03.2008 11:41:52)

Ei kukaan suosittele, sillä man have to do, what man have to do.
paice60
13.03.2008 11:42:23
Ei kukaan suosittele, sillä man have to do, mhat man have to do.

Se kuuluu että mans gotta do what a mans gotta do.
Vittu näitä hommia.
jjussila
13.03.2008 12:04:21
Se kuuluu että mans gotta do what a mans gotta do.

Oot sie ihan varma: a man got to do what a man got to do....there might be a mistake, but who cares...
..ei helev...olisko noin?.....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)