Aihe: Langaton mikkijärjestelmä
1
Konsu
10.03.2008 22:26:01
Miten tämä "langaton järjestelmä" toimii ja onko mahdollista rakentaa semmoinen itse DIY -tyyliin =)
Murgo
11.03.2008 06:29:45

Radiolähetin mikissä/kitarassa, vastaanotin toisessa päässä. Tästä on ollut keskustelua ennenkin ja yleensä kai päädytty toteamaan ettei itse tekeminen luultavasti kannata, ei tule todennäköisesti parempaa tai oleellisesti halvempaa kuin mitä kaupasta saa valmiina. Tietysti ihan johonkin kotikäyttöön voisi kokeilla vaikka sellaista MP3-soittimelle autokäyttöön tarkoitettua lähetintä ja vastaanottimena tavallinen radio.
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
kondensaattori
11.03.2008 13:51:10
Mulle tuli mahtava idea. Nimiittäin radiolähetin instrumenttiin sisäänrakennetuksi ja putkiradiolla soittelemaan. Olisi niin seksikästä kun kitarasta/bassosta ei roikkuisi mitään ylimääräistä kun lähetin on sisäänrakennettu.
Murgo
11.03.2008 18:29:36

Mulle tuli mahtava idea. Nimiittäin radiolähetin instrumenttiin sisäänrakennetuksi ja putkiradiolla soittelemaan. Olisi niin seksikästä kun kitarasta/bassosta ei roikkuisi mitään ylimääräistä kun lähetin on sisäänrakennettu.

Ei huono, putkiradiolla voisi soundikin olla ihan siedettävä. Pitäisi vaan keksiä joku keino lisätä radion gainia että saisi säröille...
Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)