Aihe: Kirkan muistokonsertti
1 2 3 4
isojussi
12.03.2008 13:21:54
Joo, sanat hänkin luki paperista takellellen...

Kyl mä sit oikke näjin.

ihan niinku se olis ekaa kertaa nähny sen lapun.

Oikeesti nolo veto.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
pekkajau
12.03.2008 21:54:21
Joo, sanat hänkin luki paperista takellellen...

Kassulla oli kai aika kova tunnelataus mukana. Minä en olisi sitä pystynyt laulamaan. Kassu pystyi.
Minä olen "hauska"!
isojussi
12.03.2008 22:04:43
Kassulla oli kai aika kova tunnelataus mukana. Minä en olisi sitä pystynyt laulamaan. Kassu pystyi.

Tätä mäkin mietin - mut ei se kyllä selitä sitä lapusta tankkaamista.
Riksteri
12.03.2008 22:14:08
Tätä mäkin mietin - mut ei se kyllä selitä sitä lapusta tankkaamista.

Tuo rahoilla perustettava lasten musiikkikoulu on niin jalo ajatus, että tarkoitus pyhittää keinot. Ehkä kaikilla esiintymään lupautuneilla ei ole ollut mahdollisuutta riittävästi treenata kun on pitänyt huolehtia leipätöistä samaan aikaan.
jon lord
12.03.2008 22:36:05
Tuo rahoilla perustettava lasten musiikkikoulu on niin jalo ajatus, että tarkoitus pyhittää keinot. Ehkä kaikilla esiintymään lupautuneilla ei ole ollut mahdollisuutta riittävästi treenata kun on pitänyt huolehtia leipätöistä samaan aikaan.

Anteeksi vaan , mutta ammattilainen ei koskaan tai ei saisi koskaan mennä lavalle sillä tekosyyllä ettei ole kerinnyt treenaamaan. Tosi ammattilainen kieltäytyisi silloin esiintymisestä. Hän tekee vaikka yöt töitä sen eteen että sanat tms. on kaalissa. Jos näin ei ole silloin on muut intressit kyseessä ja se ei taas ole ammattimaista. Pro ei tule lavalle ja sano heti ekana anteeksi mutta en ole kerinnyt treenaamaan ja voi olla vähän hutera veto sen takia.
COVS jäsen N.o 3
isojussi
12.03.2008 22:38:56 (muokattu 12.03.2008 22:39:59)
Kenenkähän tekemän biisin Kassu veti?

Ja ihan oikeesti hei - jos ei YHTÄÄN oo kattonu.

E: Siis viis minsaa olis riittäny.

E2: Loortille lussaa
pekkajau
12.03.2008 22:47:26
Katselin tuossa päivänä muutamana George Harrisonin muistokonsertin videolta... ja olihan se ihan eri planeetalta!
Minä olen "hauska"!
paice60
12.03.2008 22:48:19
Kenenkähän tekemän biisin Kassu veti?

Ja ihan oikeesti hei - jos ei YHTÄÄN oo kattonu.

E: Siis viis minsaa olis riittäny.

E2: Loortille lussaa

Miksi pitäisi antaa Loortille lunssa vai luinko väärin?
Vittu näitä hommia.
Anonymous-jazz
12.03.2008 23:38:13

Viinalla ja sen aiheuttamilla ongelmillakin pestään joskus kädet, luotetaan, että kyllä kansa antaa anteeksi. Ainoa lääke on kuitenkin se, että lopetetaan ongelmakäyttö ja sen myötä mongertaminen suorissa tv-lähetyksissä.

Eikö olekin helppoa?

Puhut kyllä täysin asiaa mutta tuon toteuttamiseksi pitäisi jalu kieltää koko Suomesta.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
baron
12.03.2008 23:41:57

Tosi ammattilainen kieltäytyisi silloin esiintymisestä. Hän tekee vaikka yöt töitä sen eteen että sanat tms. on kaalissa. Jos näin ei ole silloin on muut intressit kyseessä ja se ei taas ole ammattimaista. Pro ei tule lavalle ja sano heti ekana anteeksi mutta en ole kerinnyt treenaamaan ja voi olla vähän hutera veto sen takia.

Mä yritän väittää, että harrastelija vielä tiukemmin tota noudattaa!
Ei, en ole tanssimuusikko!
lotjauuno
13.03.2008 01:44:09
Ei palkkaa,ei treeniä......
lotjauuno
13.03.2008 01:54:42 (muokattu 13.03.2008 01:57:34)
Ammattimuusikolla ei ole aikaa harjoitella konserttiin,koska tekee leipätyötään ?????

Onhan se tietysti vähän niiku kansanedustajilla,kun ei kerkee kokouksiin,kun on muita hommia........
Riksteri
13.03.2008 08:17:07
Ammattimuusikolla ei ole aikaa harjoitella konserttiin,koska tekee leipätyötään ?????

Onhan se tietysti vähän niiku kansanedustajilla,kun ei kerkee kokouksiin,kun on muita hommia........

Oletan esiintyjien toimineen ilman palkkiota, hyväntekeväisyydestä. Ei lahjahevosta voi suuhun katsoa.
KoskPaavo
13.03.2008 09:08:51
Oletan esiintyjien toimineen ilman palkkiota, hyväntekeväisyydestä. Ei lahjahevosta voi suuhun katsoa.

Eiköhän tuossa(kin) tilaisuudessa suurella osalla "esiintyjistä" ollut päällimmäisenä motiivina mediajulkisuuden saaminen, tilaisuus on käytettävä hyväksi aina kun sen saa.
Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen Octoperfest orkesteri (erään suom. orkesterin kotisivulta)
Fuzzy Boner
13.03.2008 09:25:37 (muokattu 13.03.2008 09:26:18)

Hyväntekeväisyyskonserteissa bändille maksetaan kuitenkin aina. (Sama juttu ku vaikka paitamyyjille ja areenan siivoojille yms. Välttämättömät kulut) Bändi tekee paljon hommia eikä mainosta itseään. Laulajat onkin sitten eri asia.

Uskon olevani oikeassa, vastaavia konsertteja on tullu tehtyä vuosien varrella.
isojussi
13.03.2008 10:10:47 (muokattu 13.03.2008 10:15:08)
Hyväntekeväisyyskonserteissa bändille maksetaan kuitenkin aina. (Sama juttu ku vaikka paitamyyjille ja areenan siivoojille yms. Välttämättömät kulut)

Pääosin tietty näin. Pienemmässä mittakaavassa / paikkakunnilla / amatööribändejä käytettäessä tilanne voi sit olla toinen, mutta noissa areena- ja tv-jutuissahan se menee noin.

Bändi tekee paljon hommia eikä mainosta itseään. Laulajat onkin sitten eri asia.

Tässähän se pointti juuri onkin - ihmettelenkin, että kuka haluu itelleen sellaista mainosta, ettei oo ees lukenu lappua läpi?

Haluan vielä painottaa, että arvostan Kassua kovasti muusikkona ja olinkin ihan ihmeissäni siitä vedosta.
Fuzzy Boner
13.03.2008 10:13:34
Tässähän pointti juuri - ihmettelenkin, että kuka haluu itelleen sellaista mainosta, ettei oo ees lukenu lappua läpi?

Niin... Noh. Mä teen paljon laulajien kanssa konsertteja, niin usein ne lukee sanoja nuottitelineeltä. Ei siinä mitään pahaa oo. Monet vanhemman polven laulajat ei muista vaan. Ymmärrettävää
baron
13.03.2008 10:20:25

En mä sitä haekaan. Ei niitä niin vaan ulkoo opi. Mä oon juuri alkanu treenata kesäks 20 biisin konserttia eikä ne perkele mee niin vaan tosta noin kaaliin.

Mun pianomaikka on käskenyt mun opetella läksykappaleet ulkoa ja eihän se niin hankalaa olekaan, en oo vaan aikaisemmin tullut tehneeksi.
Ei, en ole tanssimuusikko!
isojussi
13.03.2008 10:24:45 (muokattu 13.03.2008 10:27:03)
Mun pianomaikka on käskenyt mun opetella läksykappaleet ulkoa ja eihän se niin hankalaa olekaan, en oo vaan aikaisemmin tullut tehneeksi.

Enempikin siitä kii, että uskoo osaavansa. Tosin viikon treeni on ihan eri juttu, kun ehtiä tsekata kerran...

E: Mutta kylmä totuus on, että vasta kun osaa biisin ulkoo, siitä saa kaiken irti. No tai joo - vetipä Loiri viimeks kun sen näin lapuista(kin) erinomaisesti.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)