Aihe: Älyttömät prosessit..
1 2 3
mos6581
09.03.2008 20:18:29
Siis turvallisemman kuin virustorjunta- ja spywareohjelmilla suojattu kone?

Turvallisemman, koska suuri osa pöpöjen hyödyntämistä tietoturva-aukoista on karsittu esim. nlitellä pois jo asennusmedialta ja sitä myöten jätetty kokonaan asentamatta. Pöpö on täten koneelle tullessaan usein vaaraton.
Täysverisessä tuunaamattomassa windowsissa, jossa sulla on netbiossit ja vastaavat käsittämättömyydet päällä defaulttina ovat tietoturvaohjelmienkin jälkeen suuremmassa riskissä koska ainahan on se pienenpieni mahdollisuus että se sun taustalla pyörivä tietoturvasoftas kaatuu tai pöpö sen ohittaa ja täten pääsee mellastamaan koneelle.
Mielummin henkilökohtasesti otan selvää näistä mahollisista aukoista joita roskat voivat hyödyntää ja pyrin eliminoimaan ne muulla tavalla kun taustalla 24/7 raksuttavilla resursseja vievillä tietoturvaohjelmilla.
Mutta kaikilla ei oo kiinnostusta vetää propelihattua päähänsä ja ei se mua haittane.
mhelin
09.03.2008 22:01:30
Ei ne taustaprosessit tehoja syö elleivät ole aktiivisia (eli niitä voi olla vaikka sata odottamassa suoritusta). Task Manageristahan näkee kuinka paljon prossutehoja mikäkin prosessi vie. Kaverin läppäristä oli tipahtanut DMA-moodi päältä eikä äänitys tahtonut oikein onnistua. Taustaprosesseja oli jotain 70-80 (ja on edelleen).
BotneLapio
10.03.2008 01:40:26
Ei ne taustaprosessit tehoja syö elleivät ole aktiivisia

Ei, mutta muistia syö.
...koska prosessi on paljon mielenkiintoisempi kuin itse valmis fixaatio. -Jukka Numento
samic
13.03.2008 08:57:38

mulla on täällä kotona mbox mini ja se ei toiminu 512meka muitistilla kunnolla,sit ku laitto kikan ni alko pyörii vasta...kokeiles laittaa muistia lisssää.
http://www.sn-audio.com
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)