paice60 12.03.2008 22:45:41 | |
---|
Paice soittaa kyllä ihan kaikkea, eniten tietysti suutaan. Sillä on vaan vähän kieroontunut huumorintaju jota kaikki ei tajua. Täh! Nyt en tajunnut. Soitan mä puhelintakin ja joskus ovikelloa. Vittu näitä hommia. |
baron 12.03.2008 23:44:32 | |
---|
Kaikkea vedetään mistä liksa saadaan. NO, ehkä joku räppi ei ole mun juttu mutta jos siitä maksetaan niin mikä ettei. Toi vikakysymys olikin vähän sellanen huuli. Ainoa mistä mä oon kieltäytynyt on bändikaraoke. Kaikki muut keikat, mitä on tarjottu, oon ottanut vastaan, olettaen että Kehä III sisäpuolella ja liksasta päästy yksimielisyyteen. Ei, en ole tanssimuusikko! |
paice60 12.03.2008 23:47:02 | |
---|
Ainoa mistä mä oon kieltäytynyt on bändikaraoke. Kaikki muut keikat, mitä on tarjottu, oon ottanut vastaan, olettaen että Kehä III sisäpuolella ja liksasta päästy yksimielisyyteen. Totakin on joskus soitettu, aika rasittavaa mutta hauskaa. Aikansa. Vittu näitä hommia. |
rintapek 13.03.2008 02:28:14 | |
---|
Ainoa mistä mä oon kieltäytynyt on bändikaraoke. . Miksi ihmeessä? Oletan, että livebändikaraoke. Jos vermeet antavat myöten ja bändi osaa, niin parinkymmenen biisin lista mistä säestää halukkaita ja rahat pois. Ei se ole mistään pois. Se on yksi myyntiartikkeli lisää. Ihan kehäkolmen sisäpuolellakin. One kind of music only - the good kind |
Sertzo S 13.03.2008 07:28:14 (muokattu 13.03.2008 07:28:37) | |
---|
Totakin on joskus soitettu, aika rasittavaa mutta hauskaa. Aikansa. Niin just aikansa, eikä kovinkaan kauaa tai juurikaan, kun kaikenkaiset umpitollot pyrkivät osoittaan erinomaisuuttaan solisteina. Lopputilejä jaettiin orksterille, kun kieltäydyttiin säestämästä. |
baron 13.03.2008 08:41:02 | |
---|
Miksi ihmeessä? Oletan, että livebändikaraoke. Jos vermeet antavat myöten ja bändi osaa, niin parinkymmenen biisin lista mistä säestää halukkaita ja rahat pois. Ei se ole mistään pois. Se on yksi myyntiartikkeli lisää. Ihan kehäkolmen sisäpuolellakin. Oon kerran kokeillut. Ongelmana että eivät pysyneet rytmissä, rakenteessa, eivät oikein missään ja kun kuitenkin pitäisi säestää. Osa bändistä lähti aikaisemmin kuin muut laulajan mukaan ja sitten kaikki olivat eksyksissä. Jostain syystä eniten kiinnostaa niitä, jotka vähiten osaavat laulaa. Tarjottiin jopa vakkarikeikkaa kehä III sisäpuolella, mutta! Mun puolesta tehkööt ne jotka haluavat, mutta mulla on kuiteskin joku raja esiintymishalulle ja se on tässä. Ei, en ole tanssimuusikko! |
Nyt on tulossa tuo Rock Band -niminen peli, jossa voi ohjatusti harrastaa bändikaraokea. Saattaa hyvinkin olla, että siinä on ratkaisu monen pienen paikan orkesteriksi, saavat asiakkaat itse opetella soittamaan. |
v_m_kangas 13.03.2008 09:02:17 | |
---|
Miksi ihmeessä? Oletan, että livebändikaraoke. Jos vermeet antavat myöten ja bändi osaa, niin parinkymmenen biisin lista mistä säestää halukkaita ja rahat pois. Ei se ole mistään pois. Se on yksi myyntiartikkeli lisää. Ihan kehäkolmen sisäpuolellakin. Kai nyt humppabändi parikymmentä biisiä osaa? Samaa mieltä kuin Baron tässä asiassa. Jotkut säestettävät pystöt on jo tarpeeksi livekaraoketa. Paljon mukavampi vetää kun pystöllä taittuu. Humppaa tai soita humppaa |
KoskPaavo 13.03.2008 09:02:33 | |
---|
Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
Riksteri 13.03.2008 09:23:32 | |
---|
|
R.Syke 13.03.2008 10:50:19 (muokattu 13.03.2008 10:50:28) | |
---|
Sä oot Lapis humpansoiton Uralin Perhonen. Ei tuo Lapis kyllä paha oo, kun vilkasee skittavermeitä. Prh* |
KoskPaavo 13.03.2008 10:57:03 | |
---|
Asiakkaat saavat itse esittää vaikka Paranoidin ja laulaa tai soittaa halumaansa instrumenttia: http://www.youtube.com/watch?v=uYbj5oR4VFA No johan on.. kohta on sähkörumpusetit ja vehkeet joka kuppilan nurkassa Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
Riksteri 13.03.2008 11:08:47 | |
---|
No johan on.. kohta on sähkörumpusetit ja vehkeet joka kuppilan nurkassa Vaikuttaa taloudellisestikin hyvin mielekkäältä ratkaisulta. Ei tarvi maksaa bändille edes kaljarahoja, vaan soittajat saavat itse maksaa ne tarvittavat rohkaisuryypyt ennen esiintymistä. Levy-yhtiöt voisivat lisensioida suosituimpia Suomalaisia tanssikappaleita tuohon vielä lisäksi, esim. Iskelmän Top Ten ja nämä ulkomaille myydyt vanhat suomi-iskelmät. |
half 13.03.2008 11:20:29 | |
---|
Ans kattoo ny. Ns. lähiöravintoloilta yritetään saada kaikin keinoin jatkoaika pois eli aikaisemmin kiinni. Tämä tarkoittaa keikkapaikkojen määrän romahdusta tai kasvun räjähdystä, mikäli jatkoajan saa tarjoamalla ohjelmaa. Karaoke ei kriteerejä ainakaan toistaiseksi täytä. |
KoskPaavo 13.03.2008 11:24:22 | |
---|
Suomeen pitäis olla humppabändiversio, humppa- valssi- tango- osiot. Haitari pitäis olla, ongelma onkin se että se "Satumaa"- tangon intro pitäis osata soittaa sillä haitarilla. Nuoremmille tuo Paranoidversio menee läpi Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
Lyyki 13.03.2008 11:27:44 | |
---|
Asiakkaat saavat itse esittää vaikka Paranoidin ja laulaa tai soittaa halumaansa instrumenttia: http://www.youtube.com/watch?v=uYbj5oR4VFA Toi on kyl saa....nan hauskaa. En oo tota Rock Band juttua kokeillu mutta menee hankintaan. Onhan ne kivoja kotioloissa mutta baarissa, hmmmm... Toisaalta vois korvata karaoken. Tuohon kun sais vielä biisit Kotiviini, Pojat ja Aikuinen nainen niin vot... |
paice60 13.03.2008 11:34:05 | |
---|
No johan on.. kohta on sähkörumpusetit ja vehkeet joka kuppilan nurkassa Mitäs vikaa sähkörummuissa on, HÄH? Vittu näitä hommia. |
KoskPaavo 13.03.2008 11:34:23 | |
---|
Toi on kyl saa....nan hauskaa. En oo tota Rock Band juttua kokeillu mutta menee hankintaan. Onhan ne kivoja kotioloissa mutta baarissa, hmmmm... Toisaalta vois korvata karaoken. Tuohon kun sais vielä biisit Kotiviini, Pojat ja Aikuinen nainen niin vot... Usko huviksesi että se korvaakin sen , ja Paratiisi ym Santanan jutut tulee noihin.Sitten löytyy niitä soolonvääntäjiä Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
R.Syke 13.03.2008 11:35:50 (muokattu 13.03.2008 11:36:16) | |
---|
Mitäs vikaa sähkörummuissa on, HÄH? Niissä palaa herkästi proput. Pitää olla oma aggressiograatti. |
KoskPaavo 13.03.2008 11:37:32 | |
---|
Mitäs vikaa sähkörummuissa on, HÄH? Ei mitään, Ketronissakin on ne , ja kuulostavat hyviltä. Siinä on lattarikompeissa "Live Drum" osiossa liveloopeja. Siis kahdeksan miehen perkussiosektiot jotka vetää vaikka kahtasataa jos mä painan plus- nappulaa. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri