opaa 11.03.2008 19:51:28 | |
---|
Löysin nurkista joskus kesällä ostamani metrin piuhan ja neljä plugia ja tarkoitus olisi siis saada kaksi toimivaa lyhyttä plugipiuhaa. Plugeissa on idioottivarma ja nopea systeemi, jolla ne saa kytkettyä piuhaan ilman juottamista. Tää systeemi ei vaan aukea mulle, ja ohjeetkin on hukkunut ajan saatossa, joten auttakee? Ilmeisesti piuha olisi tarkoitus jotenkin sopivasti kuorittuna ujuttaa plugin sisälle ja kiristää ruuvi kyljestä. Ääntä ei vaan lähde, vaikka oon yrittäny näperrellä. |
oiva tumpeloinen 11.03.2008 19:54:17 | |
---|
Sulla on ilmeisesti George L:n plugeja ja piuhaa? Niitä piuhoja ei kuorita ollenkaan. Ne leikataan päästä tasaiseksi, työnnetään plugin pohjaan ja ruuvataan ruuvi kiinni. |
koponen 11.03.2008 21:26:59 (muokattu 11.03.2008 21:27:16) | |
---|
Planet Waves on sitten se toinen vaihtoehto näissä ei juotettavaissa piuhoista. If it says Marshall on the front, you're good to go |
Dr. Muff 11.03.2008 21:44:29 | |
---|
Planet Waves on sitten se toinen vaihtoehto näissä ei juotettavaissa piuhoista. Ja Bill Lawrence kolmas. Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Mursuviiksi 11.03.2008 22:42:02 | |
---|
Ja Bill Lawrence kolmas. ...Lava Cable neljäs. I like an escalator, man, 'cause an escalator can never break. It can only become stairs. There would never be an "Escalator Temporarily Out of Order" sign, only "Escalator Temporarily Stairs. Sorry for the Convenience."
- Mitch Hedberg (R.I.P.) |
Arthur 12.03.2008 10:47:13 | |
---|
Löysin nurkista joskus kesällä ostamani metrin piuhan ja neljä plugia ja tarkoitus olisi siis saada kaksi toimivaa lyhyttä plugipiuhaa. Plugeissa on idioottivarma ja nopea systeemi, jolla ne saa kytkettyä piuhaan ilman juottamista. Tää systeemi ei vaan aukea mulle, ja ohjeetkin on hukkunut ajan saatossa, joten auttakee? Ilmeisesti piuha olisi tarkoitus jotenkin sopivasti kuorittuna ujuttaa plugin sisälle ja kiristää ruuvi kyljestä. Ääntä ei vaan lähde, vaikka oon yrittäny näperrellä. http://www.custom-sounds.com/epages … 6274159fa3d3d06d7+FI/products/15300 |
opaa 12.03.2008 18:30:21 | |
---|
|
koponen 12.03.2008 18:32:21 | |
---|
No tämähän se. Sain toimimaan, vaan en juuri tykkää. Mistä kannattaisi ostaa laadukasta piuhaa ja plugeja, jotka voi sitten juottaa kiinni? Laatu tarkoittaa mulle samaa kuin kestävyys ja kyky säilyttää signaali. Perushyvä ratkaisu on Taskerin mikkipiuha ja Neutrikin plugit. If it says Marshall on the front, you're good to go |
0101978 12.03.2008 21:31:38 | |
---|
No tämähän se. Sain toimimaan, vaan en juuri tykkää. Mistä kannattaisi ostaa laadukasta piuhaa ja plugeja, jotka voi sitten juottaa kiinni? Laatu tarkoittaa mulle samaa kuin kestävyys ja kyky säilyttää signaali. Kyllähän noi GL-piuhat on aika laadukkaita. Ja ainakin itellä kestänyt pedalboardin välipiuhoina sellaisen 10-vuotta ilman mitään ongelmia. Les Paulin varastaminen vituttaa niin että vieterit lentelee päästä! |
Dr. Muff 12.03.2008 21:57:44 | |
---|
No tämähän se. Sain toimimaan, vaan en juuri tykkää. Mistä kannattaisi ostaa laadukasta piuhaa ja plugeja, jotka voi sitten juottaa kiinni? Laatu tarkoittaa mulle samaa kuin kestävyys ja kyky säilyttää signaali. Bill Lawrence Sokeiden valtakunnassa yksisilmäinen on kuningas |
Perushyvä ratkaisu on Taskerin mikkipiuha ja Neutrikin plugit. Cordialin perus mikkikaapeli on ainakin minun mielestäni parempaa tavaraa kuin taskerin vastaava. Cordial on helpompi kuoria siististi katkomatta säikeitä, molemmat on varmaan aivan yhtä kestäviä sitten käytössä... But what would Musamies do? |
Captain Farrell 13.03.2008 06:29:37 | |
---|
No tämähän se. Sain toimimaan, vaan en juuri tykkää. Mistä kannattaisi ostaa laadukasta piuhaa ja plugeja, jotka voi sitten juottaa kiinni? Laatu tarkoittaa mulle samaa kuin kestävyys ja kyky säilyttää signaali. Miksi et tykkää? Itsellä ollut GeorgeL:ää laudassa jo useamman vuoden - ei koskaan mitään ongelmia. Badger and Bunny have got a secret hiding place in the forest. |
opaa 13.03.2008 10:28:47 (muokattu 13.03.2008 10:30:09) | |
---|
Miksi et tykkää? Itsellä ollut GeorgeL:ää laudassa jo useamman vuoden - ei koskaan mitään ongelmia. En tiedä laitoinko liitokset jotenkin huonosti kiinni, mutta vertasin vajaan metrin GL pätkää mun kolmen metrin kitarapiuhaan suoraan vahvistimeen ja kyllä se vähän sieppasi yläpäätä lyhyydestään huolimatta. Aika vähän, mutta heräsi vähän epämiellyttävä mielikuva :) Ja kun tuo on niin ohut ja heiveröisen näköinen.. Voihan se olla että olen vähän ennakkoluuloinen. Kyllä silti jämerä Cordial houkkuttelee. |
Andy J. 13.03.2008 14:28:06 | |
---|
En tiedä laitoinko liitokset jotenkin huonosti kiinni, mutta vertasin vajaan metrin GL pätkää mun kolmen metrin kitarapiuhaan suoraan vahvistimeen ja kyllä se vähän sieppasi yläpäätä lyhyydestään huolimatta. Aika vähän, mutta heräsi vähän epämiellyttävä mielikuva :) Aika hassua, yleensä GL:ää moititaan nimenomaan yläpääKOROSTUKSESTA, joka oikeasti jothuu siitä, että se leikkaa sitä yläpäätä useimpia muita piuhoja vähemmän... Juotettavista piuhoista annan ääneni Sommer Spiritille; kohtuuhintainen ja hyväsoundinen. Tähän Neutrikia päiksi ja avot! |
Jucciz 13.03.2008 15:39:39 | |
---|
Kumma homma, jos George L tuntuu hukkaavan yläpäätä. Mun testaamista piuhoista ne pitää soundin ehdottomasti kirkkaimpana. |
Twinkle 13.03.2008 15:58:51 | |
---|
En tiedä laitoinko liitokset jotenkin huonosti kiinni, mutta vertasin vajaan metrin GL pätkää mun kolmen metrin kitarapiuhaan suoraan vahvistimeen ja kyllä se vähän sieppasi yläpäätä lyhyydestään huolimatta. Minulla taas se induktoi kuuluvasti kaikkea ulkopuolista melua itteensä, esimerkiksi verkkohurinalle se oli altis. En tiedä mikä siinä oli, mutta jokin ongelma selvästi niiden liittimien ja piuhan kanssa. Noissa GL:ssä on kyllä mukavan pienet liittimet noissa kulmaplugeissa, että paljon muuttuvaan sovellukseen laittaisin noita tai vastaavia. Instrumenttipiuhana pidän kuitenkin Cordialia. Omasta mielestäni se on kestävimmän oloinen ja muutenkin hyvälaatuinen eikä suhteessa pahan hintainen. |
PekKampela 13.03.2008 17:57:26 | |
---|
Planet Waves on sitten se toinen vaihtoehto näissä ei juotettavaissa piuhoista. Minkälaisia kokemuksia näistä? Hot linen lyhyitä johtoja olen pedaalien välissä käyttänyt. Niissä kun ei kulmaplugeja ole, vievät turhan paljon tilaa. Digiajassa. |
koponen 13.03.2008 20:37:55 | |
---|
Minkälaisia kokemuksia näistä? Hot linen lyhyitä johtoja olen pedaalien välissä käyttänyt. Niissä kun ei kulmaplugeja ole, vievät turhan paljon tilaa. Planet Waves on hyväsoundista ja laadukasta kaapelia + hyvät liittimet, joskin vähän jäykkää omaan makuun. Hotline on taitaa olla hintakunkku, mutta se lyhyin kulma/kulma (30cm) on ihan liian pitkä pedalboardiin ja lyhyempäähän ei tosiaan saa kun suorilla. If it says Marshall on the front, you're good to go |
HeavyMachinery 14.03.2008 09:24:01 | |
---|
Kumma homma, jos George L tuntuu hukkaavan yläpäätä. Mun testaamista piuhoista ne pitää soundin ehdottomasti kirkkaimpana. Joo itse oon tehnyt räkin piuhoituksen GL:llä juurikin sen takia että se pitää yläpään parhaimmassa kunnossa.... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |