lotjauuno 11.03.2008 02:03:05 (muokattu 11.03.2008 03:11:05) | |
---|
Anteeksi mutta jos mä joskus joudun ABC:n avajaisiin soittamaan, se on uran loppu. Niin on joka ikinen kitara Keltaisessa pörssissä. Toisaalta kun ajattelee niin onhan se hienoa ja mukavaa ja kultturellia että siellä on musiikkia mutta eikö joku DJ olisi hoitanut homman kotiin? Tikkuviina on toki pehmittänyt pääni mutta ei helv*tti... Ymmärettävä kommentti.Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan.....Jokainen (olettamus) tämänkin palstan soittajista on vannonut tekevänsä niin ja näin.Vannoit realisoivasi kamasi,älä myy.En tunne miestä,mutta suurin osa muusikoista kävelee suurimman osan kuukautta.Ja vauhti kiihtyy. .Kilpailu kovenee.keikkapaikat vähenee.Myös musa-aikakaudet vaihtelee..Kymmenen vuoden päästä jengi voi käydä virtuaali-rafloissa makaamalla himassa antennit päässä tms..Tietysti jos olet sosiaalipummi luonteeltas,niin voithan aina roikkua toisten kustannuksella,mutta mielummin huoltsikan avajaisissa ja paalut taskuun,kun joku helvetin luuseri paskahousu-vätys...Studiohan on se vaihtoehto,johon ympätään pirusti paalua,ja tuotto on makromaalista,Jos teet hitin(vrt.lottovoitto)...bueno...jos et,niin ABC:llä tavataan |
Lapis 11.03.2008 08:32:14 | |
---|
Ymmärettävä kommentti.Mutta koskaan ei pidä sanoa ei koskaan........bueno...jos et,niin ABC:llä tavataan Puhut paljon mutta asiaa! How do we know he's not Mel Tormé? |
KoskPaavo 11.03.2008 08:37:26 | |
---|
Kyllä, lotjauuno on ymmärrettävistä syistä johtuen oikeassa.Rahakeikkaakin voi nykypäivänä tehdä ihan yllättävissä paikossa Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |
isojussi 11.03.2008 09:49:50 | |
---|
...Ei sillä oikein ABC:lle mennä.... Selitätkö vielä tyhmälle, miksi? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lapis 11.03.2008 11:47:59 | |
---|
Selitätkö vielä tyhmälle, miksi? Ei mahdu rumpukorokkeineen ja kitarakaappiläjineen. Vaikka! How do we know he's not Mel Tormé? |
isojussi 11.03.2008 23:28:11 (muokattu 11.03.2008 23:33:26) | |
---|
Ei mahdu rumpukorokkeineen ja kitarakaappiläjineen. Vaikka! Nooo... ymmärrän, mutta kun treenaatte aikanne ja teette enemmän keikkaa, opitte vetämään uskottavasti myös pienemmällä ja vaatimattomalla kalustolla. E: Esimerkki siitä, ettei vetoesoila homma oo paikasta kiinni: http://www.youtube.com/watch?v=VSvc79_o1dU Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
isojussi 11.03.2008 23:30:00 | |
---|
Täähän muuten yllättäin kääntyi alkuperäiseen teemaan: Tosi vetomies hoitaa homman vähemmälläkin roinalla. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lapis 12.03.2008 11:01:02 | |
---|
Nooo... ymmärrän, mutta kun treenaatte aikanne ja teette enemmän keikkaa, opitte vetämään uskottavasti myös pienemmällä ja vaatimattomalla kalustolla. E: Esimerkki siitä, ettei vetoesoila homma oo paikasta kiinni: http://www.youtube.com/watch?v=VSvc79_o1dU :) On tässä tehty jo jonkin verran keikkaa ja treenattukin. Ja luulen kyllä että vedetään uskottavasti vaikka millä kamoilla mutta nyt ei huvita lähteä ns. "pikkukamoilla". Kuljetaan nyt tätä tietä ja katotaan kuinka äijien käy. How do we know he's not Mel Tormé? |
vesku.ka 12.03.2008 11:11:06 (muokattu 12.03.2008 11:11:21) | |
---|
Ohjelmatsto:n kautta keikoille mentäessä voi todeta että saman rahan siitä saa pienemmälläkin kalustolla. Yleensä nuo ravintelit on sen kokoisia että niihin riittää pienemmikin kalusto. Vittu noilla ravintelipäälliköillä yms ohjelmavastaavilla kiinnosta kuinka hyvin alapäät jytisee tai paljonko kamoista on mahollista saada ääntä pihalle. Asiakkaat on pääsääntöisesti ainakin näillä korkeuksilla pääsääntöisesti +50 vuotta niin ei se niitäkään kiinnosta. Mut mä oonki vaan tämmönen sivutoiminen tanssimuusikko, joka ei enää jaksa roudata 18tuumasia subbasia joka paikkaan. (WW-lle rojaltit tuosta nimikkeestä) Ei taivaaseen hevillä pääse. |
isojussi 12.03.2008 13:31:32 | |
---|
...On tässä tehty...Ja luulen kyllä että...mutta nyt ei huvita... HOHO - eissssssssss...... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lapis 12.03.2008 18:08:55 | |
---|
HOHO - eissssssssss...... HOHO ittelles! Jos me tehdään päätös että meillä nyt on tälläinen konsepti niin meillä nyt on. Kukin saa mennä vaikka pajupillinsä kanssa mihin huvittaa mutta ei sille tarvii HOHOtella. Eissssssssssss........ How do we know he's not Mel Tormé? |
isojussi 12.03.2008 21:49:53 | |
---|
Sä oot Lapis humpansoiton Uralin Perhonen. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Lapis 12.03.2008 22:23:31 | |
---|
Sä oot Lapis humpansoiton Uralin Perhonen. Sinänsä hauskaa koska en soita humppaa! How do we know he's not Mel Tormé? |
paice60 12.03.2008 22:30:00 | |
---|
Sinänsä hauskaa koska en soita humppaa! Mikäs humpassa on vikana? Vittu näitä hommia. |
Lapis 12.03.2008 22:32:07 | |
---|
Niin ja pannaan nyt jo isojussi piste tälle väittelylle, eikös! Peräännyn takavasemmalle. How do we know he's not Mel Tormé? |
Lapis 12.03.2008 22:32:36 (muokattu 12.03.2008 22:33:51) | |
---|
Mikäs humpassa on vikana? Kuka on sanonut jotain viasta? Ei mitään mutta ei oo mun juttu! No mitäs sä ET soita? How do we know he's not Mel Tormé? |
paice60 12.03.2008 22:36:18 | |
---|
Kuka on sanonut jotain viasta? Ei mitään mutta ei oo mun juttu! No mitäs sä ET soita? Kaikkea vedetään mistä liksa saadaan. NO, ehkä joku räppi ei ole mun juttu mutta jos siitä maksetaan niin mikä ettei. Toi vikakysymys olikin vähän sellanen huuli. Vittu näitä hommia. |
jon lord 12.03.2008 22:38:21 | |
---|
Kuka on sanonut jotain viasta? Ei mitään mutta ei oo mun juttu! No mitäs sä ET soita? Paice soittaa kyllä ihan kaikkea, eniten tietysti suutaan. Sillä on vaan vähän kieroontunut huumorintaju jota kaikki ei tajua. COVS jäsen N.o 3 |
Kaikkea vedetään mistä liksa saadaan. NO, ehkä joku räppi ei ole mun juttu mutta jos siitä maksetaan niin mikä ettei. Toi vikakysymys olikin vähän sellanen huuli. No joo. Ehkä sitten jonain kauniina päivänä kun jättäydyn täysin musiikin armoille, mäkin teen niin. Mutta nyt kun on vielä päivätöissä, voi vähän muka valita??? How do we know he's not Mel Tormé? |
paice60 12.03.2008 22:44:48 | |
---|
No joo. Ehkä sitten jonain kauniina päivänä kun jättäydyn täysin musiikin armoille, mäkin teen niin. Mutta nyt kun on vielä päivätöissä, voi vähän muka valita??? Hei kaikkihan me tehdään asiat niinkuin halutaan tahi osataan ,toivottavasti. Suon sinulle mielelläni vapauden valita keikkasi,asiahan ei loppujen lopuksi minulle kuulu. Tämän foorumin ideahan on ymmärtääkseni tuoda erilaisia mielipiteitä ja ajatuksia esiin. Jokainen mielipide on oikein, ainakin kirjoittajansa mielestä ,näillä mennään. Vittu näitä hommia. |