Aihe: Uutta bassojen kimppatilausta Koreasta, anyone..
1 2 3 4 57 8 9 10 11 12 13 14 15 16
hollmi-5
11.03.2008 22:41:23
Lainaan kolleegaani ja kurssikaveriani: "Minä maksan! Minulla on rahaa! Olen luokanopettaja!"

Ei näillä opettajan liksoilla hirveästi leveillä, mutta kaikkea kivaa harrastusvälineiksikin on saanut hankittua, kun opettaa rummunsoittoa ja käy keikoilla päivätyön lisäksi ;-)

Siksikin köyhän kannattaa ostaa niin hyvä ja kallis soitin, kuin suinkin on mahdollista. Loppupelissä se tulee halvimmaksi. Tuttu rumpali osti 70-luvulla uudet Rogersit ja peltisetiksi Paisten 602-satsin. Hänellä on ne vieläkin. Pari tuttua vanhempaa basistia soittavat edelleen sillä 60 tai 70 -luvun Fenderillänsä, joka on ollut hallussa jo vuosikymmenet.
Soundit, piuhat ja kajarit.
efunkelist
12.03.2008 00:02:17

Mä soitan todnäk tolla mun merkittömällä korealaisella bassolla lopun ikääni. Jossain vaiheessa se sitten tarvii uudet nauhat mutta niin tarttis gibbonikin. Olen pahoillani mutta sain tällä kertaa halvalla hyvää ja olen siitä todella iloinen. Enpä näillä tuloilla voisi koskaan nauttiakaan merkkibassosta (kun on elätettäviä ym).

Saahan muuten Suomestakin hyvää halvalla! Nimittäin sosiaalitukea, terveydenhuoltoa ja koulutusta ym.

Jees jees, se vain maksetaan epäsuorasti. Sama homma näissä soittimissa sitten kai... Kuluttaja voi ohjata kehityksen suuntaa KUN ON VARAA VALITA ja mulla nyt vaan ei kertakaikkiaan ole varaa valita kalliin ja halvan basson välillä. Ehkä tuohon valinnanvapauteen voisi joku muu taho vaikuttaa: palkanmaksaja tai soitinkauppias. No soitinkauppias ei voine, täytyyhän hänenkin elää, mutta se järjestelmä...
"Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008)
blessed
12.03.2008 08:34:30