AZa 07.03.2008 13:49:03 | |
---|
Tuota on jo ooteltu, meni heti ennakkotilaukseen. Alkaa jo kaikki levyt löytymään pikkuhiljaa. |
Disposal 07.03.2008 14:09:32 (muokattu 07.03.2008 14:16:51) | |
---|
Khyllä, piti pistää tilaukseen. Ei mikään kauheen paha investointi kyllä ja eikä noi postimaksutkaan nyt aivan päätä huimaa. Piti tilata vähän muutakin sieltä samalla :) ps. Tuleeeko tossa joku "confirm order" tai jotain lopuksi kun on päässyt siihen kohtaan missä tsekataan tiedot ja tarjotaan sitä vakuutusta sille tilaukselle? ps.2 Iski joku PT villitys nyt, eilen kaappasin paikallisesta levyjen erikoisliikkestä Nil Recurring ja nyt noi tuolta, hehe. Keinonen on nöitä |
möyssy 07.03.2008 14:37:32 (muokattu 07.03.2008 14:37:54) | |
---|
Tuli kuunneltua taas Deadwingiä ja on on tää ihan vitun kova. Vittu. Too much, or too sexy? |
Lähti LBS tilaukseen... Huomionarvoinen seikka tässä uusintajulkaisussa on se, että tämä uus paketti tulee sisältämään myös alkuperäisen stereomiksauksen. Stupid Dream'hän sisälti ainoastaan uuden miksin. Pääsee uudemmatkin fanit kuulemaan levyn myös alkuperäisessä asussaan. Stupid Dream'illä uusi miksaus oli hieman lämpimämpi alkuperäiseen verrattuna, joka oli varsin kylmä ja steriili. Tilaukseen lähti myös We Lost the Skyline -marmorivinyyli. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
pardy 11.03.2008 23:22:24 | |
---|
Tilaukseen lähti myös We Lost the Skyline -marmorivinyyli. Mistäs moisia saa? |
SuvantoJ- 12.03.2008 08:46:14 | |
---|
M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Muovinen 12.03.2008 09:51:49 | |
---|
Kuuntelin tuota Fear of a Blank Planetia ja eräs seikka rupesi kovasti häiritsemään. Deadwingin avausbiisissä oli jo sama vaiva, kuin nyt melkein koko FOABP levyssä, eli taustalla jatkuvasti pulputteleva sekvensseri (vai mikälie). PT on jo muutenkin niin kliinistä meininkiä ja tuo tasaisen tappava tikitys ja pulputus vie vielä siitä viimeisenkin elon. Tämän bändin temput loppu näköjään aika äkkiä kesken... |
atha 12.03.2008 15:00:42 | |
---|
cd-wow.comista irtoaa näköjään lightbulb sun reissue 8,99 punnalla toimitettuna, eli about 12 eurolla. Piti pistää tilaukseen. |
SuvantoJ- 12.03.2008 18:52:35 | |
---|
Tuli muuten silloin kuukausi sitten kolmen tilatun We Lost the Skylinen sijaan Burningshediltä neljä kappaletta noita ja rehellisyyspuuskassa lähetin asiasta mailia lafkalle. Kiittivät rehellisyydestä ja käskivät pitää neljännenkin, pitänee varmaan pitää muoveihin ja myydä riistohintaan kymmenen vuoden päästä :) M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Kulkunen 12.03.2008 19:19:58 | |
---|
Tuli muuten silloin kuukausi sitten kolmen tilatun We Lost the Skylinen sijaan Burningshediltä neljä kappaletta noita ja rehellisyyspuuskassa lähetin asiasta mailia lafkalle. Kiittivät rehellisyydestä ja käskivät pitää neljännenkin, pitänee varmaan pitää muoveihin ja myydä riistohintaan kymmenen vuoden päästä :) CD vai vinyyli? Myytkö CD:n? Hvilipruni viää lrynä lahkeessa. -Juzzu |
SuvantoJ- 12.03.2008 19:50:05 | |
---|
CD vai vinyyli? Myytkö CD:n? Pistin pikaviestiä. M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
V Aalto 12.03.2008 20:30:57 | |
---|
Kuuntelin tuota Fear of a Blank Planetia ja eräs seikka rupesi kovasti häiritsemään. Deadwingin avausbiisissä oli jo sama vaiva, kuin nyt melkein koko FOABP levyssä, eli taustalla jatkuvasti pulputteleva sekvensseri (vai mikälie). PT on jo muutenkin niin kliinistä meininkiä ja tuo tasaisen tappava tikitys ja pulputus vie vielä siitä viimeisenkin elon. Tämän bändin temput loppu näköjään aika äkkiä kesken... Heheh, Deadwing on mun mielestä Porcun parhaimmistoa eikä vähiten juuri sen sekvensseripulputuksen takia. Mä olen alusta asti pitänyt siitä, se tavallaan yhtenäistää sitä biisiä ja lisäksi kuulostaa mun korvaan tosi hyvältä. Mut en oikein tajua, miten koko FoaBP kärsii tuosta? Ainoa biisi, jossa mun kuullakseni on vähän samanlainen juttu käytössä on Sleep Together ja siinäkin se toimii musta melko hyvin mm. kivojen rytmivaihdosten ansiosta, vaikkei biisi olekaan yhtä hyvä kuin Deadwing. |
SuvantoJ- 12.03.2008 21:20:10 | |
---|
Lisätäkyä Lightbulb Sunin ennakkotilaamiseen: Update: For a limited time all copies that are ordered from the PT store will receive a bonus CD containing two rarities from the Lightbulb Sun era. "Novak" is an instrumental which was originally issued on the B-side of the 7 inch single of Shesmovedon, but which has never been released on CD before. "Buying New Soul (original instrumental track)" is the backing track as it was cut live in the studio by the band - at 14.27 it runs almost 4 minutes longer than the finished version since a whole section was removed before being overdubbed with vocals for release on the Recordings CD. Note that all orders already placed will automatically have this CD added to their order. The CD is not available to purchase separately and is only included with orders including the pre-order of the 2 disc reissue of Lightbulb Sun. M.A.C.H.O. # 3 - "En ole ämätööri" |
Tohtori Tonus 12.03.2008 21:22:56 (muokattu 12.03.2008 21:29:25) | |
---|
Ainoa biisi, jossa mun kuullakseni on vähän samanlainen juttu käytössä on Sleep Together Missä kohtaa sitä tässä tulee? En mä ainakaan kuule siinä mitään pulputusta tms. Tai sitten tarkoitan väärää asiaa tai en muuten vain osaa tai jotain siitä väliltä. Anesthetizen keskellä tulevassa Maailman Tyylikkäimmässä Osassa (6:37) tulee ainakin jotain konenaputusta, ja siinä se sopii kitarakomppauksen kanssa niin hyvin yhteen ettei mitään järkeä. My Ashesin lopussa kuuluu myös jotain, ja siinä sen turhuus vähän häiritsee. Ei sitä nyt olisi mitään puolta minuuttia sinne tarvinnut ängetä. Hyvissä ajoin olen minäkin liikkeellä, mutta pakko sanoa jotta eisssääh se Sleep Togetherin loppufilli :D Kuolin kun kuuntelin levyä ensimmäistä kertaa. Kuulokkeilla ja miehekkäällä volyymilla myöhään yöllä (=todella väsyneenä) levyn kuunneltuani leijailin jossain unen ja valveen sekaisessa transsiomaisessa tilassa mahtavien, ultimaattisia kylmiä väreitä nostattaneiden orkestraatioiden lopulta vaimennettua, ja sitten PÄK-PRRBUM. E: Ja sanottakoon vielä tähän loppuun - niin paljon kuin se kaikkia kiinnostaakin - että kyllä se Gavin Harrison vaan on mies paikallaan. Varmaan kovin rumpalismies erään nimeltämainitsemattoman kuubalaissyntyisen metallilegendan ohella. Tai jälkeen :) |
V Aalto 12.03.2008 21:29:14 | |
---|
Missä kohtaa sitä tässä tulee? En mä ainakaan kuule siinä mitään pulputusta tms. Tai sitten tarkoitan väärää asiaa tai en muuten vain osaa tai jotain siitä väliltä. Heh no siis biisihän alkaa sillä synabassosekvenssillä, joka jatkuu kutakuinkin koko biisin läpi taustalla pienin variaatioin, sitä mä meinasin. Soundiltaan se ei tietenkään ole kovin samanlainen kuin Deadwingin "pulputus" mut ideatasolla ne ovat aika samankaltaisia. |
Tohtori Tonus 12.03.2008 21:33:41 | |
---|
Heh no siis biisihän alkaa sillä synabassosekvenssillä, joka jatkuu kutakuinkin koko biisin läpi taustalla pienin variaatioin, sitä mä meinasin. Soundiltaan se ei tietenkään ole kovin samanlainen kuin Deadwingin "pulputus" mut ideatasolla ne ovat aika samankaltaisia. Ahaa joo, itsehän etsiskelin sieltä korva kädessä sellaista "napu-napu-napu-napu"-efektiä. Se mistä sä puhuit on mun korvissa "vaan joku syntikka", ja jätin sen ilman erityisempää huomiota. Pahoitteluni. |
Ali 12.03.2008 22:52:18 | |
---|
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Ali 12.03.2008 22:52:56 | |
---|
Lisätäkyä Lightbulb Sunin ennakkotilaamiseen: Jeespoks. Novak löytyy, kun omistan ton seiskatuumasen, mutta BNS-instrumentaalia en ole koskaan kuullutkaan. "Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista |
Muovinen 13.03.2008 17:07:18 | |
---|
Ahaa joo, itsehän etsiskelin sieltä korva kädessä sellaista "napu-napu-napu-napu"-efektiä. Se mistä sä puhuit on mun korvissa "vaan joku syntikka", ja jätin sen ilman erityisempää huomiota. Pahoitteluni. Joo, mäkin tarkotin kaikkia niitä erinäisiä tasaisia ääniä siellä taustalla, jotka jauhaa siellä ihan turhaan. Eli se soundi vaihtelee sellasesta haikkaa muistuttavasta sellaseen eri säveliä pulputtelevaan syntikkaan. Mua se vaan ärsyttää niin paljon että järki pois. |
Spawn 13.03.2008 18:51:39 | |
---|
Tänään pamahti We Lost The Skyline laatikosta ja aikamoiseksi kuriositeettilevyksi se vähän jää. Selkeästi faneille ja kyllähän tämä tietty maistuu. Nyt vain odotellaan, että Lightbulb Sunkin laatikkoon ilmestyy sitten aikanaan. "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |