Aihe: Viikset!!
1 2 3 4 5 6 7 810 11 12 13 14
Henko
10.03.2008 17:12:01

No ni, luonne kesti, ja pääsin kerrankin amisvaiheen yli:

www.myspace.com/henkka1
Tämä hissi menee vain alaspäin.
päänahka
10.03.2008 21:58:41
No ni, luonne kesti, ja pääsin kerrankin amisvaiheen yli:

www.myspace.com/henkka1

Piti katsoa lähempää että oliko se Matti Näsä.
Up and down, that's how energy stays alive.
Milkop
10.03.2008 22:38:18

Piti katsoa lähempää että oliko se Matti Näsä.

Itse katoin että onko se ite Ronssoni noussut haudasta.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
Kuvataide
foetor ex ore
16.04.2008 17:18:41
Mitä mieltä porukka on tekoviiksien käyttämisestä jos viikset eivät luonnostaan (ainakaan vielä) saavuta riittävää tuuheutta.
Nimim. "Pitäähän ne peruukkejakin"
Manaatti
17.04.2008 15:31:53
Mitä mieltä porukka on tekoviiksien käyttämisestä jos viikset eivät luonnostaan (ainakaan vielä) saavuta riittävää tuuheutta.

: -- D

Itselläni ovat nysät alkaneet tummentua. Kohta amisvaiheeseen!
I consider myself a road man for the lords of karma.
RocknRoll
17.04.2008 19:38:21
Kyllä! Minullakin on viisten kasvatus alkanut!
Henko
21.04.2008 22:07:31

Kyllä se viiksettömyyden voittaa. Voi maalatakin joskus. Tosin itse en allekirjoita ranskalaistyyppisiä taidemaalariviiksiä.
kassper
22.04.2008 17:33:42

Kesäviikset on varmasti tulossa. Ilosaarirockiin vähän ajattelin ajoittaa. Partaa en kyllä aja pois enkä pulisonkeja ja viiksetkin tullessaan saavat melko vapaasti rehottaa. Mitä nyt sen verran leikkaa, etteivät suuhun mene.

Mulla oli viime vuoden miitissä viikset. Kasvattelin niitä kovasti siinä alkukesästä asti ja oli ajoittain aika hajottavaa, kun olin sairaalalla sivarissa ja aamulla peilista töhötti karmeat amispensselit. Yritä siinä sitten esittää tunnollista työntekijää... Onneksi pääsin sen vaiheen yli. Kaverit, jotka oli lupautunu mukaan kasvatusrupeamaan, feidas jo alkumetreillä, mutta itse taistelin ylpeänä loppuun asti.

No helvetti, lähempä ettimään kuvia ja kirjottamaan aiheesta sankarihevibiisin ---->
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs
Lord of the strings
15.06.2008 03:42:55
Tässä parin kaverin kanssa tällainen kesäviiksi -haaste. Kuka ajaa ensin kustantaa muille 12-päkit kaljaa. Sekin motivoi kun kuulin eräältä kauniimman sukupuolen edustajalta olevani tästä porukasta ainoa jolle viikset sopivat. Kertoimet kovenee.

Kuvia ehkä tulossa.
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
Henko
15.06.2008 15:23:26

Lape
16.06.2008 19:44:13

Tässä parin kaverin kanssa tällainen kesäviiksi -haaste. Kuka ajaa ensin kustantaa muille 12-päkit kaljaa. Sekin motivoi kun kuulin eräältä kauniimman sukupuolen edustajalta olevani tästä porukasta ainoa jolle viikset sopivat. Kertoimet kovenee.

Kuvia ehkä tulossa.

Itsekin tällaisen haluaisin pitää, mutta kaverit eivät suostu:(
Vastustan viiksiä, mutta silti on kumma halu kasvattaa viikset. Tuollainen kisa olisi hyvä syy kasvattaa menettämättä uskottavuutta.
Kuvia kuvia sitten vaan.
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
Henko
16.06.2008 21:36:06

hyvä syy kasvattaa menettämättä uskottavuutta.

Päin vastoin kuin väitetään, viiksien kasvattaminen LISÄÄ uskottavuutta.
Lape
16.06.2008 22:49:49

Päin vastoin kuin väitetään, viiksien kasvattaminen LISÄÄ uskottavuutta.

Nojoo, tuo lähinnä riippuu ihmisestä ja allekirjoittaneella se nimenomaan vähentää:D
"You tried your best, and you failed miserably. The lesson is, never try." "No matter what you do there's always someone who's better" - Homer Simpson
pehko
17.06.2008 21:21:45

viikset = parhautta.
"From this far away, it kind of looks like rain."
Lord of the strings
05.07.2008 20:56:24 (muokattu 06.07.2008 03:37:14)
Kesäviikset piti kasvattaa. Samalla voitin 12 olutta itselleni! Omassa kuvassa näkyy. Näyttävät kyllä helvetin vaaleilta tuossa kuvassa. No aiva vitu sama. Moustache!

Edit. ei enää :(
"Who are you? How did you get in?" "Well I'm the locksmith and I'm the locksmith" || kalamies#53 >)))>
foetor ex ore
05.07.2008 21:01:23
Kesäviikset piti kasvattaa. Samalla voitin 12 olutta itselleni! Omassa kuvassa näkyy. Näyttävät kyllä helvetin vaaleilta tuossa kuvassa. No aiva vitu sama. Moustache!

Onneksi olkoon! MullAkin on nyt viikset..
KädetönRumpali
05.07.2008 21:21:56
Keväällä yksi kaveri haastoi viiksien kasvatukseen, mutta luisti itse jutusta melkein heti (tyttöystävä ei suostunut!). Olen aina ollut periaatteessa viiksiä vastaan, ne kun yleensä näyttävät typeriltä, mutta haasteen nojalla olisin sen riskin ottanut. Ei sitten.

Toisaalta kun tähän asti on koko naamakarvojen puskemisen ajan vedellyt viikset pois heti alkuunsa, niin tavallaan olisi mielenkiintoa nähdä kuinka tyhmältä näyttäisin niiden kanssa. On vaan tuo kasvu sen verran hidasta kuitenkin, että menisi turhan pitkä aika julkista häpeää sen amisvaiheen kanssa.
S.M.A.K.
SirElwood
05.07.2008 22:11:31

Avatarin viiksiin on kuitenkin vielä vähän matkaa.
DVD-SOITIN
07.07.2008 19:09:57
Viikset ovat hienointa maailmassa. Minun suurin unelmani on saada Nifelheim-tyyliset mursuviikset tähän tapaan: http://svt.se/content/1/c6/22/95/54/brodernadubbel1.jpg

Ongelma on siinä että minulle EIVÄT VIIKSET KASVA, ankarasta yrittämisestä huolimatta. Kasvu jämähtää amisvaiheeseen, ja sitä ei kauaa kestä terve mies. Perkele!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)