Aihe: The Smashing Pumpkins
1 2 3 4 573 74 75 76 77162 163 164 165 166
Mesikehrääjä
06.03.2008 00:20:47
En tajua, miksi ihmiset itkevät, kun orkesterissa on vaihtunut kitaristi ja basisti. Käsittääkseni Billy Corgan on kuitenkin tehnyt lähes kaikki Pumpkinsin biisit. Korjatkaa toki, jos olen väärässä. Jos bändin keulakuva on lisäksi myös bändin biisintekijä, niin eikö se ole hyvin pitkälti sama, ketkä siellä taustalla rynkyttää komppia. Niin...ja keikka oli mielestäni hyvä. Suurin miinus oli kyllä käsittämättömän paska yleisö. En ole edes tiennyt, että rock-konsertissa voi kentällä olla noin paska meininki.
masterhat
06.03.2008 07:55:30 (muokattu 06.03.2008 07:55:56)
mä en ainakaan itke. Basisti on vitun kuuma
Snails against humanity
Juhani
06.03.2008 11:40:20

Jes YouTube on täynnä keikkavideoita jäähallilta! Ihan mahtavaa meen fiilistelemään keikkapätkiä.

Kiitos Nokia? :D Permanto ei heilunut kun kaikilla oli luuri kädessä?

Ei vaan, kiitos ihmiset jotka noita kuvasi. On selvää, että tätä bändiä rakastaa ja moni.
KillingMachine
06.03.2008 14:37:38
Basisti on vitun kuuma

Ton keksin ainoaksi selitykseks miks Corgan otti sen basistiks. Ei mun mielestä mikään erityisen taitava basisti ja oli aika jäykän näköistä soittoa muutenkin.

Sen sijaan Chamberlin oli ihan tajuttoman kova! Helposti yks kovimpia rumpaleita mitä on.
"The me that you know, he used to have feelings, but the blood stopped pumping and he is left to decay" - Nine Inch Nails
jussimus
06.03.2008 15:38:38 (muokattu 06.03.2008 15:50:34)
Sen sijaan Chamberlin oli ihan tajuttoman kova! Helposti yks kovimpia rumpaleita mitä on.

Jimmy on aina ollu mun silmissä Smässäreiden kovin juttu. Ilman Jimmyä ei Smässärit oo Smässärit, kyl sen poissaolon tosiaan huomas silloin Adore-levyn aikoihin..mut onneks kaikki päättyi hyvin :)
Stain
06.03.2008 16:54:15 (muokattu 06.03.2008 16:58:41)
En tavannut.

Mites nuo nimmarit sitten?

Oiskohan jossain kuvia keikasta?

Itse räpsin varmaan jotain lähemmäs sata kuvaa, mutta vain muutamaa voi pitää edes hieman onnistuneena, liian kaukana kun olin:

http://muusikoiden.net/dyn/users/37816.jpg
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
Heavy Metal Machine
06.03.2008 19:55:50
Mites nuo nimmarit sitten?

Kaverini joka oli hommissa keikalla oli vienyt julisteen kiertuemanagerille joka sitten pyysi Pumpkinseilta sainaukset. En ollut mitään tällaista edes pyytänyt frendiltäni, vaan hän oli itse keksinyt koko homman :)

Ei voi sanoa kuin että ihana ihminen
HELSINGIN JOKERIT 1967
wil-le
07.03.2008 17:41:27

OK keikka. Ei jäänyt kummempia fiiliksiä käteen. Uuden levyt biisit olisi voitu jättää pois, myös coverit, ja ottaa tilalle vaikkappa Soma, Zero, Muzzle, I of The Mourning.
Tykkäsin Tonight Tonightin rankasta versiosta ja oli mieletöntä kuulla Drown livenä.

Kai ne nyt soittaa uuden levyn biisejä kun sen levyn myötä kiertueella.
I lie for only you, And i lie well hallelujah
Antsa
07.03.2008 20:27:18

no vittu niiii. silti en olisi välittänyt kuulla yhtäkään niistä. hence the word "olisi voinut"
heroiini > elämä
napa
07.03.2008 20:43:16
En oo koskaan aiemmin ollut tosi fani, mutta päädyin paikalle ja minusta tuli fani.

En keksi mitään negatiivista keikasta. Tykkäsin, basisti oli kuuma ja bändi veti hyvin ja suurin osa biiseistä oli jopa minulle tuttuja. Kaikin puolin loistava keikka. Permannolla olin, enkä jammannut kuin viimeistä päivää, mutta diggasin kovasti!

Itse en ajatellut Billyn heittoja vittuiluna, vaan ne tuntui ihan luonnolliselta läpältä siinä tilanteessa.

Kaverini, joka on "tosifani", antoi keikasta arvosanan 3/5, mutta mun silmissä tuo oli 4,5/5 keikka. Täytyy sanoa, että harmittaa jos tää oli vika mahdollisuus nähdä bändi livenä.
"This is my truth tell me yours"
Stain
08.03.2008 16:42:35
Hitto, Bring The Light onkin ihan kova biisi. Zeitgeist avautui ihan eri tavalla tuon keikan jälkeen. Stellar on kyllä hieno. Ihmettelen miksi se ei ole tuossa normi Zeitgeistilla.
"Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... " - Kristiina, The Micragirls -
mrk
08.03.2008 19:30:47

Ja niitäkin tuli oikeastaan vain neljä kappaletta.
"Short On Long Term Goals"
Heavy Metal Machine
09.03.2008 03:55:42
Stellar on kyllä hieno. Ihmettelen miksi se ei ole tuossa normi Zeitgeistilla.

Biisi ei ilmeisesti ollut valmis vielä silloin kun Zeitgeist julkaistiin ja ei siis kerennyt levylle asti, muuta kuin sitten tuolle spesulle about jouluksi.

Uuden aikakauden top 2 = Stellar & The Rose March.
HELSINGIN JOKERIT 1967
mrk
09.03.2008 13:03:43
Biisi ei ilmeisesti ollut valmis vielä silloin kun Zeitgeist julkaistiin ja ei siis kerennyt levylle asti, muuta kuin sitten tuolle spesulle about jouluksi

Olihan se mukana jo heti julkaisun yhteydessä iTunesissa bonusbiisinä.
"Short On Long Term Goals"
Flash
10.03.2008 09:27:34

Olihan se mukana jo heti julkaisun yhteydessä iTunesissa bonusbiisinä.

Ehkä se ei kerennyt CD-masterille mukaan, levyjen painamiseen kun menee kuitenkin vähän aikaa? No, en minä tiedä mikä tilanne oikeasti on ollut...
Live Music Is Better!
professori
10.03.2008 22:25:51
Mikähän tää Stellar on jota kaikki hehkuttaa. Näköjään tossa that's the wayn sinkulla, vois kuunella ja ostella tuon singlen pois jos se on hehkutuksen arvonen biisi.

Keikan jälkeen ostin machinan ja zeitgeistkin tulee postilaatikkoon huomenna. Machinalle oon lämminny ja nyt en toivo mitään niin paljon kun että näkisin vielä joskus tämän bändin livenä.
professori
11.03.2008 10:25:38
mm-m että kuulosti hyvältä! toi huminakohta muistutti pink floydia.
Stain
13.03.2008 17:31:48
Jokos sitä bootlegia löytyy netistä?
professori
13.03.2008 18:12:53 (muokattu 13.03.2008 18:25:04)
Mikäli ootte lataillu tuolta pumpkinsien sivuilta nuita bootlegejä, niin voisitteko antaa linkkiä johonkin mahd. hyvälaatuseen sellaiseen. Ei jaksas kaikki käydä läpi :)

edit. http://www.smashingpumpkins.com/aud … ad/audio/1996-05-22_dublin_ireland/

rankkaa kuuneltavaa tuo viimenen raita
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)