Lyyki 09.03.2008 21:21:01 | |
---|
Käykääpä joskus kattomassa Lauri Tähkää livenä. On aivan tolkuttoman kova meininki, kerran nähnyt. Ehkä siinä on yks iso syy miksi yleisö tykkää. Todella hyvä livebändi. Tämä on niin totta ja yhdyn täysin |
Ukko 09.03.2008 21:49:59 | |
---|
Teemu Brunila tekee helvetin hyviä biisejä. Oppispa vieä joskus laulamaankin ne. On vähän sellaista pihisemistä. |
Jami 10.03.2008 01:33:51 | |
---|
Mä oon siihen taskurakettiin ihastunu. Oli hieno esiintyminen. Annan levykin on mielestäni pitkään aikaan jotain mikä erottuu edukseen. En mitenkään tahdo sitä Koivusta kestää. Kaverin asenne on jotain mikä saa mulla karvat pystyyn. No emmassa oli ihan jees. Kun nauhat soi. Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
Meisseli 10.03.2008 01:46:15 | |
---|
Oppispa vieä joskus laulamaankin ne. On vähän sellaista pihisemistä. Liittyen Emma-Gaalaan, vuoden biisi: Ihmisten edessä on Brunilan säv. samoin kuin ehdokas Anna abreun "End of love", jotka molemmat erottuvat edukseen monista biiseistä. (Crashin biisit sen sijaan..silkkaa rautaa!) "Pane pienemmälle sitä pumputinta!"
www.strangefruit-band.net
www.pippalot.com
www.ketolajawitikainen.com |
Tankero 10.03.2008 11:06:33 | |
---|
Käykääpä joskus kattomassa Lauri Tähkää livenä. On aivan tolkuttoman kova meininki, kerran nähnyt. Ehkä siinä on yks iso syy miksi yleisö tykkää. Todella hyvä livebändi. Näinhän ne puhuu. Varmasti, vissiin. |
Tankero 10.03.2008 11:07:20 | |
---|
Mä oon siihen taskurakettiin ihastunu. Oli hieno esiintyminen. Annan levykin on mielestäni pitkään aikaan jotain mikä erottuu edukseen. En mitenkään tahdo sitä Koivusta kestää. Kaverin asenne on jotain mikä saa mulla karvat pystyyn. No emmassa oli ihan jees. Kun nauhat soi. Sori vaan nyt Jami. Olen tismalleen samaa mieltä. Varmasti, vissiin. |
mack the knife 10.03.2008 11:09:36 | |
---|
Mä oon siihen taskurakettiin ihastunu... Samat sanat, voi perhana... (pyyhin kuolaa suupielestä) COVS n:o 1.
Voihan sen noinkin soitaa. |
mack the knife 10.03.2008 11:10:07 | |
---|
Crashin biisit sen sijaan..silkkaa rautaa! Samaa mieltä, hieno bändi. COVS n:o 1.
Sertzo S 10.03.2008 11:45:07 | |
---|
Sori vaan nyt Jami. Olen tismalleen samaa mieltä. Pakko kuitata täältäkin. |
isojussi 10.03.2008 12:16:08 | |
---|
Samat sanat, voi perhana... (pyyhin kuolaa suupielestä) Heh - äijät ajattelee taas antennillaan... Mä olin vähän hämmentyny, kun sen laulu oli varsinkin alussa vähän semmosta huulet tötteröllä mussutusta. on kuullu paljon parempaakin neidiltä. Englannin - ja muidenkin vieraiden kielien - ääntäminen sillä on kyllä ihan huippua. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
Jami 10.03.2008 15:45:35 | |
---|
Sori vaan nyt Jami. Olen tismalleen samaa mieltä. No mikä on ku ei enää riitaa saada aikaan. Pitäiskö yrittää vähä skarpata? hähähäh. Brunila on aika eriskummallinen tyyppi. Niin laulultaan kuin puheeltaankin. Hyviä biisejä se kuitenkin väsää. Mua sen omalaatuisuus ei yhtään ärsytä. Ymmärrän kyllä niitäkin jotka ärsyyntyy. Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
Sertzo S 10.03.2008 16:17:48 (muokattu 10.03.2008 16:20:05) | |
---|
No mikä on ku ei enää riitaa saada aikaan. Pitäiskö yrittää vähä skarpata? hähähäh. Brunila on aika eriskummallinen tyyppi. Niin laulultaan kuin puheeltaankin. Hyviä biisejä se kuitenkin väsää. Mua sen omalaatuisuus ei yhtään ärsytä. Ymmärrän kyllä niitäkin jotka ärsyyntyy. Monet tosi lahjakkaat tyypit voivat olla "hieman" omalaatuisia. Sitten on niitä muuten vaan tosi omalaatuisia ilman mitään lahjoja. Ettei vaan täälläkin noita jälkimäisiä esiintyisi. ;) |
Monet tosi lahjakkaat tyypit voivat olla "hieman" omalaatuisia. Sitten on niitä muuten vaan tosi omalaatuisia ilman mitään lahjoja. Ettei vaan täälläkin noita jälkimäisiä esiintyisi. ;) En minä mutta kun ne muut :( |
Tankero 10.03.2008 16:59:10 | |
---|
No mikä on ku ei enää riitaa saada aikaan. Pitäiskö yrittää vähä skarpata? hähähäh. Brunila on aika eriskummallinen tyyppi. Niin laulultaan kuin puheeltaankin. Hyviä biisejä se kuitenkin väsää. Mua sen omalaatuisuus ei yhtään ärsytä. Ymmärrän kyllä niitäkin jotka ärsyyntyy. Hyviä pelejä se väsää, mutta sen omaa tulkintaa ei jaksa kuunnella. Varmasti, vissiin. |
mack the knife 10.03.2008 17:01:16 | |
---|
Hyviä pelejä se väsää, mutta sen omaa tulkintaa ei jaksa kuunnella. Kyllä mä jaksan. Sen tulkinta sopii niihin just, kuinka moni osaakaan täällä tehdä niin brittimäistä poppia kuin se. Tää nyt on ihan paska vertaus, mutta kyllä mä mieluummin kuuntelen Westlifen You Raise Me Up kuin Klabbisen Taivaisiin vai miten se nyt suomeksi on. Pitää olla oikeanlainen soundi tiettyyn tavaraan. COVS n:o 1.