leka 05.03.2008 21:46:01 | |
---|
Hyvää Jelppikerhoa Soinnut tähän biisiin-nimisessä ketjussa: "Opetelkaa itte, tai voin antaa vinkin" Siis mitähittoa, olisko iso vaiva ihan vaan kertoa, eikö se ollu vähän niinku ideana? Niin... Ihmiselle voi antaa kalaa, jolloin hän pysyy kylläisenä päivän. Mutta jos opettaa ihmisen onkimaan, hän on kylläinen loppuelämänsä. |
--Roller-- 05.03.2008 22:19:11 | |
---|
Löytyiskö keneltäkään sointuja Uriah Heepin Lady in blackiin? No JOS se on sama ku Nainen tummissa tai Nainen mustissa niin sitten: 4/4 Em Em / Em Em / D D / Em Em / ---> x2 ja kerto..: Em Em / D Em / Em D / Em ...ja alusta... Mietippæ sitte sanoja ite. |
Swan 05.03.2008 22:20:58 | |
---|
No JOS se on sama ku Nainen tummissa tai Nainen mustissa niin sitten: Oikke, mutta orkkis menee A-mollissa. |
muppi 06.03.2008 07:42:53 | |
---|
Juice Leskinen - Sietämätön mies Sietämättömän vaikea arvata korvakuulolla... ei onnistu meikäläiseltä ainakaan. Tämä on ensimmäinen blokkaukseni, joten tämä ei välttämättä ole oikein. Oikealta se kyllä kuulostaa, mutta muistin varassa tätä blokkailin eli jos ei soi levyn kanssa niin transponointi voi auttaa. Kolmea sointua pyörittämällä se kuitenkin tuntuu menevän. Säkkäri: C G C Minä kuuntelin kauan hänen mietelmiään F G hän puhui kuin ystävälleen G C F hän kertoili uudesta lemmikistään C F C G C joka tottua saa samaan kusetukseen Kartsi: F G C mies ei sietää voi entistä muijaa F G C joka huijaa ja fuulaa ja fuskaa F G C mies ei sietää voi entistä muijaa F G C mies kantaa myös naisensa tuskaa Tuohon "kusetukseen"-sanaan siis tuo FCGC. Laittakaa kiltit korjausta, jos on korjattavaa niin voin oppia virheistä. |
Roku 06.03.2008 09:20:35 | |
---|
Oikke, mutta orkkis menee A-mollissa. Ja tämmösii riffei siinä e--------------- H--------------- G--------------- D-----0-1-2----- A-0-3----------- E-----------3--- e--------------- H--------------- G--------------- D--2--2--2--2-5- A--0--0--0--0-3- E--------------- Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan! |
sesese 06.03.2008 10:45:59 | |
---|
Olisko kellään Karjalaisen "Varaani" sanat+soinnut? kamariorkesteri tulee taas |
Tinmo 06.03.2008 14:13:45 | |
---|
Niin... Ihmiselle voi antaa kalaa, jolloin hän pysyy kylläisenä päivän. Mutta jos opettaa ihmisen onkimaan, hän on kylläinen loppuelämänsä. Mutta sun pointtisi ei ole tämän keskustelun idea. Tän keskustelun idea on kertoa sointuja biiseihin, jos kysyjä ei ole saanut niitä korvakuulolla, netistä tai kirjastosta selvitettyä. Eikä sitä biisiä pääse välttämättä heti kuuntelemaan. Voi olla että levy, jolla kysytty biisi on lojuu jossain hevonkuusessa tai sitten on vain kuullut sen kyseisen biisin joskus, mutta ei muista miten se oikein meni. Tajuatko? |
Tumpe 06.03.2008 15:20:49 | |
---|
Neal Morsen Sola Scripturasta The Conflict-biisin flamenco-lurittelu, yritin googletella ees jonkun näköstä nuottia mutta en löytänyt. Oon yrittänyt kitaralla vähän kerrallaan hahmotella biisiä ja perusidean hokasin mutta tarkat nuotit ois enemmän kuin jees. |
fender64 06.03.2008 18:47:46 | |
---|
Moi ! Elisa Korjuksen laulamaan TV-sarja tunnariin "Harvoin tarjolla " on soinnut hukassa. Kiitos etukäteen. |
kitaramiestomppa 07.03.2008 07:03:03 | |
---|
Ei mulla mitään linkkiä ole. Helppoja sointujahan noi on. Miten ihmeesä Powertabs laittaa tuollaiset väärin? Eli ylemmässä on D-duuriin lisätty G, eli D-duurin neljäs sävel. Tosin eihän se sitten enää ole täydellinen D-duuri jos siitä ottaa A:n pois. No, kuitenkin. Alempi nyt on ihan perus Em7, johon on vain haluttu laittaa G-juureksi. Se voidaan kaiketi merkitä näin: Em7/G. Pakko kokeilla onneaan ja ehdotta jotain muuta:) Ensimmäinen tosiaan voisi olla Dsus4, jälimmäinenhän ei siis ole Em7, koska sointuun ei ole lisätty D-ääntä (7-ääni) vaan C... Sanoisin että tämmöisen soinnun nimeäminen riippuu asiayhteydestä, pitäisi tietää mielellään koko sointukierto, tai ainakin viereiset soinnut (mistä tullaan ja mihin mennään). Väittäisin kuitenkin G-duuriksi, joissa mausteena käy C-ääni ja samaten E-ääni...eli eivät ole "pysyviä" soinnun ääniä, ja tällöin niitä ei myöskään merkitä sointunimeen...mutta jos pakko nimetä niin se olisi G6/11... thanks:) |
kitara73 07.03.2008 18:03:40 | |
---|
Kiitos paljon. Minusta ainakin nuo ovat ihan oikeita sointuja.Kuulostavat hyvältä. |
tomppa11 07.03.2008 20:48:40 | |
---|
hei! sattuisko kukaa tietämään sointuja edu kettusen elämä jatkuu biisiin? |
Pomeranssi 07.03.2008 23:06:35 | |
---|
Tarvis saada soinnut/ tabi Paula Koivuniemen Konduktööriin ( tai mikälienee). Löytyiskö joltakulta? =) Kirahvi sanoo öri-öri-öri. |
Roku 08.03.2008 07:16:43 (muokattu 08.03.2008 07:18:16) | |
---|
Camel-kondomi, miehille jotka tulevat omia aikojaan! |
_kallez_ 08.03.2008 14:29:10 | |
---|
Tabeja tai sointuja Lapkon Killer whalesiin? |
markusnen 09.03.2008 18:32:47 | |
---|
Onko kellään sointuja Tauskin Sinä vain kappaleeseen? Kiitos. Myykää mulle Jackson RR1! :D |
maukkavee 09.03.2008 19:46:59 (muokattu 09.03.2008 19:50:08) | |
---|
Onko kellään sointuja Tauskin Sinä vain kappaleeseen? Kiitos. nuo soinnut vaan ei näköjään mee kohalleen,mut tossa.. Tauski - Sinä Vain Gm Eb Gm D Gm Dm Ole mun sinä vain voit kaipuuni täyttää Eb Bb Ole mun sillä voit vain unelmat näyttää. Cm Gm Olen sun öiden ylitse syliin mut sulje, Eb D kokonaan tämä elämä vierelläin kulje. Koetaan täällä yhdessä ilomme aiheet Jaetaan myöskin surut ja toistemme murheet Vaikka tie mulla kylmä ja pitkäkin oisi silloinkin myötätuulet mut luoksesi toisi. Gm Sinä vain, Eb ei muut mua huomiseen saa jaksamaan F Sinä vain, Bb yksin pystyt mulle voimaa antamaan Cm Sinä vain, Gm joka kerran rakkauden sait syttymään Eb Sinä vain, F Gm olet aina ainoain. Mitä jäis jos sut kohtalo kauaksi veisi. Mitä jäis, jos et luonani olla sä voisi. Synkkä ois sielu ilman rakkauden juurta: Kylmä ois sydän ilman tunnetta suurta. Sinä vain, ei muut mua huomiseen saa jaksamaan Sinä vain, yksin pystyt mulle voimaa antamaan Sinä vain, joka kerran rakkauden sait syttymään Sinä vain, olet aina ainoain kysynpä uudestaan: oisko kellään nuottia/tabulatuureja + sointuja "kuumat kyyneleet" biisiin? jamppa tuomisen biisi,myös a.aallon rytmiorkesterilla on rautalankana ja sitten jos löytys tabulatuurit/ soinnut/nuotit "ruhtinaan viulu" kappaleeseen..ainakin toivelaulukirjan osassa 8,sivulla 122 näyttäisi olevan,jos joku voisi laittaa sen minulle sitten eurooppa 3 älä unohda minua.. ----kiittää---- |
jezart 09.03.2008 23:29:36 | |
---|
Moro oisko kellään sointuja ,ku ei tuppaa löytyä, biisiin Tehosekoitin - Kaukaisimmalle rannalle? |
Moro oisko kellään sointuja ,ku ei tuppaa löytyä, biisiin Tehosekoitin - Kaukaisimmalle rannalle? Tottahan toki löytyy soinnut, hieno kappale. TEHOSEKOITIN - KAUKAISIMMALLE RANNALLE Säv. Matti/San. Otto Rakkauden Gangsterit -pitkäsoitolta Dm Am C G F Am G
F on hetkiä Am kun kaikki tuntuu liukuvan F C G hitaasti alas hämärään F ja kaupunki Am voi kasvaa liian suureksi F C G kun yksin hiljaisuuteen jää
Dm Am vie mut maailman reunaan C G F kaukaisimmalle rannalle Am G vie minne päättyy tie Dm Am harmaasta kaupungista C G F kaukaisimmalle rannalle Am G vie alle tähtien
on iltoja kun kaikki äänet katoaa ja kadut kääntää selkänsä sä varjoihin voit mulle käden ojentaa ja eksyttää tän ikävän
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
TheAssassin 10.03.2008 16:21:08 | |
---|
Niin... Ihmiselle voi antaa kalaa, jolloin hän pysyy kylläisenä päivän. Mutta jos opettaa ihmisen onkimaan, hän on kylläinen loppuelämänsä. Totta kai näinkin, mutta aihe on kuitenkin "Jelppikerho: soinnut tähän biisiin", joten opettele korvakuulolta ei oikein sovi aiheeseen. Ihan sama jos torilta menet ostamaan kalaa ja myyjä sanoo, että opettele kalastamaan ja kalasta itse. |