Aihe: Se on siinä kun oikein tekee
1 2 3 4 5 6
Epämuusikko
09.03.2008 12:05:24
Keikka on keikka!

Näköjään.

Ihailtavaa työmoraalia kyllä mutta joku roti :)
"Joskus annoin. Voi jumalauta sitä pieremistä"-Noir. Bustard #1
isojussi
09.03.2008 13:34:44
Kaikki keikat onneksi tulee tehtyä jonkun toimesta. Toiset menee ABC:lle ja toiset ei. Ei se sen kummempaa ole. Ja se joka menee, saa siitä rahat!

Joo joo - ja toisilla on naurettava prinsessa-asenne ja toisilla ei. Ei se sen kummempaa ole.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
uruttaja
09.03.2008 13:46:49
Näköjään.

Ihailtavaa työmoraalia kyllä mutta joku roti :)

Missähän se rotin raja kulkee,,,ABC:lla kera sekkeillään olevien soittajien, vai lähiravintolassa päinvastaisten kanssa.HOHO.
sabian
09.03.2008 14:15:43
Keikka on keikka!

Toisinaan ollaan huoltoaseman nurkas vetämäs rahvaalle jenkkaa välillä taas kultarannas presidentille humppaa. No keikkoja molemmat. Tosin jälkimmäisen laskutus isompi.
Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä
vanhami
09.03.2008 14:19:26
Tollaset ABC keikat on yleensä hyvissä ajoin, jos siitä jonku satasen saaa niin se on jees, jos illalla ehtii vielä toiselle vedolle. Kesällä on tuollaista herkkua joskus, kun pääsee laivalle aamupäiväksi, ja illalla tanssikeikka. Niin kyllähän sitä sitte on aika poikki tuollaisen päivän jälkeen.
Tankero
09.03.2008 17:46:08
Missähän se rotin raja kulkee,,,ABC:lla kera sekkeillään olevien soittajien, vai lähiravintolassa päinvastaisten kanssa.HOHO.

Niinpä juuri. Kuten se ammapaavo kesällä siellä Vaalassa totes, että mitä vaan missä vaan, kunhan rahat tulee.
Varmasti, vissiin.
KoskPaavo
09.03.2008 17:50:46
Joo joo - ja toisilla on naurettava prinsessa-asenne ja toisilla ei. Ei se sen kummempaa ole.

Näin on, mä oon soitellu hirvipeijaisia, huoltoasemilla, kaupoissa , ulkona joulun avajaisissa. ja tuhansia keikkoja kuppiloissa ,
Ja jos ei ole sähköä , mä menen haitarin kera.
Tuosta vois taas sitä amatööri/ pro- juttua vääntämään....
Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen Octoperfest orkesteri (erään suom. orkesterin kotisivulta)
jape2
09.03.2008 17:58:37
Luistinradalla,junassa,pankissa...
vanhami
09.03.2008 19:14:11

Ja jos ei ole sähköä , mä menen haitarin kera.
..

Ei onnistus multa. Eilen loppu perkele patteri kesken biisin...
isojussi
09.03.2008 19:34:28
Mä vedin eilen pitkät tovit ilman mitään.
Tankero
09.03.2008 20:20:22
Mä vedin eilen pitkät tovit ilman mitään.

Jos ei ollut oma muija kyseessä, niin olisko kannattanut jotain suojaa harkita.
Varmasti, vissiin.
mack the knife
09.03.2008 20:42:13
Niiden soittajien, jotka leipääntyy, kannattaa käydä tekemässä jotain paskahommaa välillä. Kyllä rupeaa Ikkunaprinsessan välisoitto pyrkimään mieleen. Näin kävi mulle, nyt kyllä on ihan sama, onko keikka Teboilin huoltohallissa vai jossain muualla. Saa soittaa, se on tärkeintä.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
jape2
09.03.2008 20:54:37
Shell huoltohallissa(ovet auki ulkoyleisölle tosin),uimahallissa,kuplahallissa,jäähallissa...
mack the knife
09.03.2008 20:58:29
Shell huoltohallissa(ovet auki ulkoyleisölle tosin),uimahallissa,kuplahallissa,jäähallissa...

Ihan sama. Kuitenkin parempaa kuin lähteä aamulla kuudelta pyörällä sateessa märät kintaat tarakalla ojaa kaivamaan kymmenen kilometrin päähän.
COVS n:o 1. Voihan sen noinkin soitaa.
baron
09.03.2008 21:56:10

Ja räntäsateessa selkä kipeenä ja krapulassa viiden euron tuntiliksalla vittumaisen pomon kyylätessä koko päivän selän takana.

Onhan siinä oma pointtinsa kun saa olla ihailevan yleisön huomion kohteena tuomassa musiikin avulla iloa ja lohtua heidän muuten harmaaseen ja tylsään arkielämäänsä.
Ei, en ole tanssimuusikko!
jape2
09.03.2008 22:07:46
Ihan sama. Kuitenkin parempaa kuin lähteä aamulla kuudelta pyörällä sateessa märät kintaat tarakalla ojaa kaivamaan kymmenen kilometrin päähän.

Just niin.Ja paikalla ei ole mitään merkitystä! Oikeanlainen esitys
on tärkeämpi.On siis helvetin hyvä että on erilaisia muusikoita ja
myös niitä jotka sopii,ja pistää itsensä sopimaan lähes minne vaan.(stereoaivot)
isojussi
09.03.2008 23:38:20
Mä ainakin esiinnyn yleisölle, enkä seinille.
Lapis
10.03.2008 09:33:02
Just niin.Ja paikalla ei ole mitään merkitystä! Oikeanlainen esitys
on tärkeämpi.On siis helvetin hyvä että on erilaisia muusikoita ja
myös niitä jotka sopii,ja pistää itsensä sopimaan lähes minne vaan.(stereoaivot)

On hyvä että on erilaisia muusikoita. Ja siksi myös mun mielipide siitä että paikalla on merkitystä, on tasan yhtä oikein kuin niiden jotka muuta väittää.
How do we know he's not Mel Tormé?
isojussi
10.03.2008 09:47:53 (muokattu 10.03.2008 09:48:26)
On hyvä että on erilaisia muusikoita. Ja siksi myös mun mielipide siitä että paikalla on merkitystä, on tasan yhtä oikein kuin niiden jotka muuta väittää.

Olis mielenkiintoista tietää, minkälainen mesta neidille kelpaa?

Että jos vaikka ei ABC käykään, niin kelpaisiko Esso tai Shell? Vai viekö päivittäistavaroiden myyminen samalla tontilla täysin soittofiiliksen?

Minkävärisellä lakalla pitää tanssilavan paneelit vetää - jos esiintymisenne aikana yleensä saa harrastaa paritanssia?

Voiko kirkossa vetää ollenkaan?

Entä torilla?

Tai vastatuuleen?

Mistä materiaalista esiintymislavan lattia pitää olla, ettei kengänpohjat mee pilalle?

Onhan näitä keinoja tehdä itsestään varsinainen varajeesus.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)