aho 25.02.2008 09:54:19 | |
---|
Kerros Rijopu, että mitkä dunkkanit sulla olikaan tossa watussissa? Mua kiinostas itteä tilata kans uudet mikit mun PJ presariin, mutten oikein osaa päättää oisko vintage, hot vai quarterpounder... Alan kallistua viimeiseen, koska toi on aika all around käytössä toi basso www.myspace.com/boristheconductor |
absqua 25.02.2008 10:15:58 | |
---|
Kerros Rijopu, että mitkä dunkkanit sulla olikaan tossa watussissa? Mua kiinostas itteä tilata kans uudet mikit mun PJ presariin, mutten oikein osaa päättää oisko vintage, hot vai quarterpounder... Alan kallistua viimeiseen, koska toi on aika all around käytössä toi basso QP:t kannattaa skipata jos multa kysytään. Vintage tai Hot on toimiviksi havaittu. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
rijopu 25.02.2008 10:58:29 | |
---|
Kerros Rijopu, että mitkä dunkkanit sulla olikaan tossa watussissa? Mua kiinostas itteä tilata kans uudet mikit mun PJ presariin, mutten oikein osaa päättää oisko vintage, hot vai quarterpounder... Alan kallistua viimeiseen, koska toi on aika all around käytössä toi basso Watussissa on Duncanin HotStack tallassa ja keulilla Vintage P-mikki. Apinoin tämän konseptin Absqualta ja hyvin se on toiminut tähän asti. Mulla on eräässä j-tyyppisessä bassossa Quarderpounderit, mutta ne on liian pöhöttyneet mun käyttöön. Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää...
kalamies#14 >-)))>
Haista basso!:
Antitrendi Cityman |
aho 25.02.2008 12:59:31 | |
---|
Watussissa on Duncanin HotStack tallassa ja keulilla Vintage P-mikki. Apinoin tämän konseptin Absqualta ja hyvin se on toiminut tähän asti. Mulla on eräässä j-tyyppisessä bassossa Quarderpounderit, mutta ne on liian pöhöttyneet mun käyttöön. No kun tarkemmin miettii, niin toihan kuulostaa itseasiassa tosi järkevältä ja kun Absquan presarikin meni nyt sivusuun. Mulla oli QP sellasessa 51' presarissa aikonaan ja tykkäsin sillon. www.myspace.com/boristheconductor |
nro5 25.02.2008 19:58:13 | |
---|
Laitoin basson lavasta kuvan omalle sivulle. Minusta virikoneet eivät ole oikein minkään mallin näköiset... Voit varmistua asiasta tsekkaamalla onko bassosi virikoneiden pohjalevy saman muotoinen kuin tässä kuvassa: http://www.bestbassgear.com/images/tuners/hb2.jpg Jos on, kuten oletan olevan, niin D-tuner mallia "BT-2" on oikea vastaus. |
hollstro 25.02.2008 20:45:45 | |
---|
Laitoin basson lavasta kuvan omalle sivulle. Minusta virikoneet eivät ole oikein minkään mallin näköiset... Nuo eivät ole minkään Fenderin mallin mukaiset. Kirityssuunta on normaali. Jos haluaa siistin lopputuloksen niin kaikki virittimet on syytä vaihtaa Hipshotteihin tai Schallereihin ja laittaa samanlainen D-tuner noiden uusien virittimien kanssa. Vanhat ruuvien reiät peittyvät uusien virittimien alle. Ennen operaatioon ryhtymistä Kannattaa tarkastaa virittimien reikäväli (n. 47 mm) ja tapinreikien halkaisija (11/16 ", eli noin 17.5 mm). Jos reikäväli on tiheämpi kuin standardi niin silloin virittimet eivät mahdu tuohon lapaan. Ei olisi eka kerta noiden Japanin kopioiden kanssa. Reikiä voi suurentaa poraamalla. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
rijopu 27.02.2008 21:16:13 | |
---|
Olin alustavasti yhteyttä BestBassGeariin ja he kuulemma pystyvät toimittamaan kaikkia HipShotin tuotteita. Varmistin vielä, että kaikista tuotteista saadaan 10% alennus. Muutamia mahtuu vielä mukaan! Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää...
kalamies#14 >-)))>
Haista basso!:
Antitrendi Cityman |
nro5 27.02.2008 23:05:13 | |
---|
kaikista tuotteista saadaan 10% alennus. Voi veljet! Taidan tilata vielä mikit kun kerran halvalla saa. |
rijopu 27.02.2008 23:47:48 (muokattu 28.02.2008 09:44:50) | |
---|
Voi veljet! Taidan tilata vielä mikit kun kerran halvalla saa. Pistä vaan elämä oikein ranttaliksi! Kaikille kuumottajille tiedoksi, että laitan tilauksen vetämään tulevana sunnuntaina 2.3. Tosin tilausteknisistä jutuista johtuen mukaan saattaa päästä vielä seuraavallakin viikolla. Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää...
kalamies#14 >-)))>
Haista basso!:
Antitrendi Cityman |
Seba 02.03.2008 12:21:46 | |
---|
Mites tämä etenee? Sen tallan ottaisin mistä oli puhe. |
chief 03.03.2008 23:54:28 | |
---|
Vieläkö ehtii mukaan? Pitäis varmaan semmonen Hipshotin detuneri nyt sit hankkia ku kyllä sitä D-virettä näköjään tarvii aina välillä. "It's the ear, not the gear. " |
Vielä odottelen tietoa onko tilauksesta jo lisätietoja? |
rijopu 08.03.2008 21:31:01 | |
---|
Vielä odottelen tietoa onko tilauksesta jo lisätietoja? Nyt BBG teki tilausta varten esitäytettyn nettisivun. Huomenissa naputtelen koodit valmiiksi ja sitten tilaus on vahvistettu. Pitäisi kuulemma aika rivakasti tulla tämä paketti. Pistän sähköpostilla tarkempaa tietoa. Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää...
kalamies#14 >-)))>
Haista basso!:
Antitrendi Cityman |
Seba 08.03.2008 21:32:44 | |
---|
Loistavaa, ehkä jo ehdin saada bassoon uutta puhtia ennenkuin nuppi palaa huollosta. |
erben 12.03.2008 21:57:25 | |
---|
Viikko melkein 40:n kuumeessa ja meni tämä tilaus ohi. Voi v..u. Nyt tuli tosi kipee olo. Olis tarvinnu yhdet Lindy Fralinit. |
rijopu 12.03.2008 22:08:37 | |
---|
Viikko melkein 40:n kuumeessa ja meni tämä tilaus ohi. Voi v..u. Nyt tuli tosi kipee olo. Olis tarvinnu yhdet Lindy Fralinit. Kesällä varmaan tulee taas tilattua lisää kamaa, joten ei kannata masentua, vaan odotella muutama kuunkierto. Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää...
kalamies#14 >-)))>
Haista basso!:
Antitrendi Cityman |
Seba 12.03.2008 23:01:58 | |
---|
Olinko mä nyt sitten mukana vai en, kun ei rahaa ole tarvinnut laitella, eikä sähköpostejakaan ole näkynyt? |
rijopu 20.08.2008 17:28:11 | |
---|
JA taas mennään! Tuli taas pakottava tarve tilata kamaa tuolta mainiosta BestBasGear-kaupasta. Tilaus lähtee vetämään kuukauden sisällä. Tsekkaa BBG:n sivut ja pistä ylös mitä tarvitset. Ei muuta kuin pikaviestiä mulle otsikolla BestBassGear. Riku Punkkinen Yksi kaikkien puolesta! Ja se riittää...
kalamies#14 >-)))>
Haista basso!:
Antitrendi Cityman |
hollstro 20.08.2008 20:05:45 | |
---|
JA taas mennään! Tuli taas pakottava tarve tilata kamaa tuolta mainiosta BestBasGear-kaupasta. Tilaus lähtee vetämään kuukauden sisällä. Tsekkaa BBG:n sivut ja pistä ylös mitä tarvitset. Ei muuta kuin pikaviestiä mulle otsikolla BestBassGear. Riku Punkkinen Hieno homma. Mie oon mukana, laitoin viestiä badAssista. vasemmassa lahkeessa-klubin elinikäinen kannatusjäsen |
NitroJeesus 20.08.2008 20:15:55 | |
---|
Ihan näin offtopicina kyselisin, että mikä ero noilla slotted- ja normaalimallisilla Badasseilla on? Normaaliin joutuu väsäilemään urat itse tms.? The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |