EP 01.03.2008 00:35:06 | |
---|
Tuota... offtopikkia tarjolla, mutta... bändin oma hanuristi oli estynyt ja vedettiin keikka tuuraajakiipparistin voimin. Mies oli hiton hyvä soittaja, mutta ei kovin tottunut vetämään bändin kera.. Toihan on ihan opettavainen/kehittävä tilanne ja siitä selviäminen "kunnialla" ihan jees! :) |
sonic77 01.03.2008 11:10:59 | |
---|
Tuommosessa minäkin soitin ihan vasta. Häläppääjä ja Sonic77 on käyneet ristiretkellä kans. HOHO, on tainnut jättää kelpo muistijäljen. Anna arpisten haavojen olla... Terapiaahan se on vaatinu, mutta kyllä vaikeistakin asioista selviää, kun puhuu jonkun kanssa..Kiitoksia veljille tuesta Ämpärit täyttyy ja mieli on iloinen... |
oivasorsa 04.03.2008 08:59:39 | |
---|
Oulun polliisin automaattikamera otti meistä bändikuvan. Saas nähä, olisko hinta sitten 115 egee. Niin, ja kuka sitten ajoi. Soittaja soittaa - haitaristi haittaa. |
uruttaja 04.03.2008 16:54:36 | |
---|
Oulun polliisin automaattikamera otti meistä bändikuvan. Saas nähä, olisko hinta sitten 115 egee. Niin, ja kuka sitten ajoi. Tunnistamisessa ei ole sitten minkäänlaista ongelmaa. Mä otatin tuossa 8 -tiellä kans itsestäni pystökuvan. Olisko se ollu 120 egee tms. |
Tankoprinssi 04.03.2008 18:00:08 | |
---|
Oulun polliisin automaattikamera otti meistä bändikuvan. Saas nähä, olisko hinta sitten 115 egee. Niin, ja kuka sitten ajoi. Sakko tulee nykyään auton haltijalle "rekkarin" perusteella. Kandeeko enää olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
uruttaja 04.03.2008 20:20:46 | |
---|
Sakko tulee nykyään auton haltijalle "rekkarin" perusteella. Onko uus juttu? Mun piti mennä kuulusteluun, jossa näytettiin kuva. Sakon sain vasta sitten. |
jjussila 04.03.2008 20:26:22 | |
---|
Sakko tulee nykyään auton haltijalle "rekkarin" perusteella. Varmaan silloin, kun kuskia ei varmuudella voida tunnistaa tms.... ..ei helev...olisko noin?..... |
uruttaja 04.03.2008 20:40:52 | |
---|
Varmaan silloin, kun kuskia ei varmuudella voida tunnistaa tms.... Samaten silloin kun ylinopeutta on niin paljon, että rikesakko ei riitä, vaan seuraus on rangaistusvaatimus. Mun tapauksessa kuulustelukäsky tuli auton omistajalle ja kuulustelussa poliisi kysyi, onko tietoa kuka mun autolla on ajanut ylinopeutta ja samalla se näytti mun kuvan. Haltijalle tulee varmaan samanlainen käsky. Siinähän voi sitten kiistää tapahtuneen, jos siltä tuntuu. |
EP 04.03.2008 20:42:40 | |
---|
Varmaan silloin, kun kuskia ei varmuudella voida tunnistaa tms.... Mä ajoin joulun jälkeen Uudeltamaalta tullessan Lahden kautta ja siellähän niitä kameroita on, melken koko matkan 120-140 km/h, ei ookuulunu mitään perästäpäin. ..tosin oli laina-auto alla, että tiiä sitten.. :) |
EP 04.03.2008 20:42:41 (muokattu 04.03.2008 20:44:44) | |
---|
----------------------- |
uruttaja 04.03.2008 20:46:49 (muokattu 04.03.2008 20:47:33) | |
---|
Siirretään aromaan. |
Lennu 05.03.2008 17:09:03 | |
---|
Juu, kovaa ajaminen on kivaa, pääsee paljon nopeemmin perillekin. Nopeusrajoituksethan on vaan ohjeellisia joillekin nyhveröille kauppakasseineen. Kunnolla kun polkasee foord sierra turpo intterkuulerista, niin jää mikä vaan vakibemu lähdössä, kuuluu vaan semmonen pffft pfft pfft Hitto kun mä en nyt löydä sitä videoo. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Tankero 05.03.2008 17:18:29 | |
---|
Samaten silloin kun ylinopeutta on niin paljon, että rikesakko ei riitä, vaan seuraus on rangaistusvaatimus. Mun tapauksessa kuulustelukäsky tuli auton omistajalle ja kuulustelussa poliisi kysyi, onko tietoa kuka mun autolla on ajanut ylinopeutta ja samalla se näytti mun kuvan. Haltijalle tulee varmaan samanlainen käsky. Siinähän voi sitten kiistää tapahtuneen, jos siltä tuntuu. Juuri näin tapahtui meillekin aikanaan. Auton omistajalle tuli kutsu. Minä menin vaikka lentopalloilija oli ajanut ja omisti auton. Tunnistin vielä itseni kuvastakin. Varmasti, vissiin. |
sudenmorsian 08.03.2008 01:43:02 | |
---|
|
Ei ryyppy miestä kaada jos ei mies ryyppyä |
Lennu 08.03.2008 20:26:37 | |
---|
"Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Jäärä 10.03.2008 13:07:16 | |
---|
Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
puusormi 11.03.2008 09:10:22 (muokattu 11.03.2008 09:12:22) | |
---|
Ei helvetti! Har har! Tekee oikein pahaa kattoa tota clippiä. Vituttaa suorastaan. Nuorissa on tulevaisuus. edit: Voi jos saisi samanlaista videota jossa joku kitaristi kuvailee kaljoissaan rakkaimman kepukkansa klangia ja twangia onotomapoeettisesti. Jäisi interkuulerin pihinä toiseksi. |
Lennu 11.03.2008 15:49:23 | |
---|
Nuorissa on tulevaisuus. edit: Voi jos saisi samanlaista videota jossa joku kitaristi kuvailee kaljoissaan rakkaimman kepukkansa klangia ja twangia onotomapoeettisesti. Jäisi interkuulerin pihinä toiseksi. Ei kyllä tuo kansa on ihan omaa rotuaan. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
KoskPaavo 11.03.2008 20:26:45 | |
---|
Ei kyllä tuo kansa on ihan omaa rotuaan. Tolloja on kaikenikäisiä, en kyllä hirveästi keksisi yhteisiä puheenaiheita noitten kanssa. Erikoisohjelmamme on aito saksalaistyyppinen
Octoperfest orkesteri
(erään suom. orkesterin kotisivulta) |