heikkijarvinen 03.03.2008 14:15:36 | |
---|
Mites kolisee viisubiisi "missä miehet ratsastaa"? Itse kyllä jouduin toteamaan että biisi ei oikein kanna. Vähän tekemällä tehdyn kuuloinen ja tyypillinen hittikertsi on kateissa. Tai sitten tuo biisi ei ole kerenny aukeamaan miulle. Tuntuu vaan että edellisten levyjen keskitason biisitkin olivat laidastaan parempia. Pitää niitä silti kannustaa kovasti. |
south_of_heaven 04.03.2008 02:22:20 | |
---|
http://www.mikseri.net/artists/?id=62682 |
Henkka370 04.03.2008 22:14:13 (muokattu 04.03.2008 22:14:35) | |
---|
Kikkelihevillä voittoon! Okei meikä lähtee sinne missä miehet ratsastaa -> |
terone 05.03.2008 10:33:12 | |
---|
Mites kolisee viisubiisi "missä miehet ratsastaa"? Itse kyllä jouduin toteamaan että biisi ei oikein kanna. Vähän tekemällä tehdyn kuuloinen ja tyypillinen hittikertsi on kateissa. Tai sitten tuo biisi ei ole kerenny aukeamaan miulle. Tuntuu vaan että edellisten levyjen keskitason biisitkin olivat laidastaan parempia. Pitää niitä silti kannustaa kovasti. Mulla on lauantaista asti soinu tuo kertsi päässä, meinaan tulla hulluksi ;) En suosittele antabusta kellekään, sen kanssa tulee ryypätessä ihan kauhea olo / Matti Nykänen |
heikkijarvinen 05.03.2008 11:55:10 | |
---|
Mulla on lauantaista asti soinu tuo kertsi päässä, meinaan tulla hulluksi ;) Itse olin jo sen verran viskeissä etten muista miten kertsi menee. Saattaa osaltaan vaikuttaa siihen ettei biisi kolahda. Aamulla olin muistelevinani ettei se ollut kovin hyvä. |
Stone91 05.03.2008 21:39:36 | |
---|
No niin. Teräsbetoni on sitten kiinnitetty Nummirockin esiintyjäkaartiin. Se oli kyllä aikamoinen pommi, mutta mikäs siinä. Hyvä bändihän se on. Pitää sitten käydä katsomassa niiden paljon kehuttua live-esiintymistä. Jo muutaman vuoden pitänyt Teräsbetonista, mutta jostain syystä en ole vieläkään ostanut levyä. Asia varmasti korjaantuu tämän vuoden aikana. |
Mats Kaas 06.03.2008 10:04:59 | |
---|
Missä miehet ratsastaa...siellä ei taida olla paljon naisille käyttöä(vai?) Aika fiikus meininkiä koko "äijäily". |
Postludium 06.03.2008 17:34:41 | |
---|
Minusta Teräsbetoni on ihan hyvä orkesteri, koska ainahan Manowar-tyyliselle "sankari-heville" on tilausta. Ja varsinkin suomen kielellä laulettuna, niin aijai... Muutenkin vaivaa, että metallimusiikin "pitäisi" olla synkkää ja ahdistavaa. Aina Teräsbetonin vastustajat jaksaa muistuttaa, että kuinka naurettavaa tuo "soturimeininki" on. Tiedä sitten, onko se sen naurettavampaa kuin jotkut saatanan huutamiset, ristinkääntämiset, kirkonpoltot ja niinkin säälittävä aihe kuin itsemurha. Teräsbetoni tuo mieleeni (Manowarin ohella) todellisen taistelemisen elämässä, eikä mitään luovuttamista johonkin ranteiden viiltelyyn... |
Germaniac 07.03.2008 18:23:01 | |
---|
Itse tykkään perinteisestä Heavy Metallista enemmän kuin mistään, ja Manowar on yksi kovimpia bändejä ikinä. Teräsbetoni taasen ei vakuuta mua musiikillaan, olemuksellaan, tai yhtään millään osa-alueella. Missä on se voima ja mahti mitä bändi niin suureen ääneen julistaa? Laulajasta sen verran että onhan sillä varmaan tekniikka hallussa ja osaa vetää kovaa ja korkealta, ja on vissiin sitten näin ollen "hyvä laulaja", mutta itse en tykkää ollenkaan sen äänestä enkä varsinkaan maneereista/laulutavasta joka kuulostaa juurikin siltä että vetää liikaa "kieli poskessa" ja "pilke silmäkulmassa". Muuten suorastaan palvon hyviä, voimakasäänisiä perinteisiä hevilaulajia kuten Bruce Dickinson, Dio, Eric Adams, Harry Conklin ym. |
DaKiller 07.03.2008 19:00:55 | |
---|
Itse tykkään perinteisestä Heavy Metallista enemmän kuin mistään, ja Manowar on yksi kovimpia bändejä ikinä. Teräsbetoni taasen ei vakuuta mua musiikillaan, olemuksellaan, tai yhtään millään osa-alueella. Missä on se voima ja mahti mitä bändi niin suureen ääneen julistaa? Laulajasta sen verran että onhan sillä varmaan tekniikka hallussa ja osaa vetää kovaa ja korkealta, ja on vissiin sitten näin ollen "hyvä laulaja", mutta itse en tykkää ollenkaan sen äänestä enkä varsinkaan maneereista/laulutavasta joka kuulostaa juurikin siltä että vetää liikaa "kieli poskessa" ja "pilke silmäkulmassa". Muuten suorastaan palvon hyviä, voimakasäänisiä perinteisiä hevilaulajia kuten Bruce Dickinson, Dio, Eric Adams, Harry Conklin ym. Perskules, jätkä osasi muotoilla asian ihan nappiin myös meikäläisen kohdalta. + Eipä tähän oikein mitään lisättävää keksi. Iloitsin kyllä tb:n viisukarsinta voitosta. Se tuntui oikealta ja ansaitulta vaikka se musiikki ei minuun iskekään. |
Apaas 08.03.2008 00:34:40 | |
---|
Joo oli muuten erittäin hyvin ilmaistu tuo laulutapa.Minuakin vaivaa tuo laulajan huumorimainen laulu. Ennenkuin tuosta teräsbetonin euroviisuhommasta kuulin,ehdin jo ajatella että sekin tais olla sellainen lumipallon lento.Taivas löi tulta läsähti kasvoille ja radioihin mutta siinäkö se sitten oli? Jos se siitä..Unia. Mitä? |
kid ego 08.03.2008 00:36:15 | |
---|
Joo oli muuten erittäin hyvin ilmaistu tuo laulutapa.Minuakin vaivaa tuo laulajan huumorimainen laulu. Ennenkuin tuosta teräsbetonin euroviisuhommasta kuulin,ehdin jo ajatella että sekin tais olla sellainen lumipallon lento.Taivas löi tulta läsähti kasvoille ja radioihin mutta siinäkö se sitten oli? Jos se siitä..Unia. Nyt on kolmas levy tulossa. Taisit unohtaa toisen tyystin. |
Apaas 08.03.2008 11:17:48 | |
---|
Niiniin.Eikös toinen ole se missä on vaadimme metallia-biisi? Olen sit ainut jolta on jäänyt koko levy pimentoon. Mitä? |
"Minä sanon totuuden minä en tiedä ruumiin rakennettasi niin se sanelee mitkä istuu halumallasi tavalla jonka taas arvaan varmaan joten ei tuohon voi vastata oikeasti mitään." -JPQ |
blessed 08.03.2008 15:35:33 | |
---|
Niiniin.Eikös toinen ole se missä on vaadimme metallia-biisi? Olen sit ainut jolta on jäänyt koko levy pimentoon. Kakkoslevyllä on kaksi mainiota kappaletta, eli älä mene metsään ja viimeinen tuoppi. Näistä jälkimmäistä on etenkin tullut kuunneltua kerran jos toisenkin. |
elais 08.03.2008 17:36:55 | |
---|
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible." |
carnation 08.03.2008 17:53:08 | |
---|
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Super-Jari 08.03.2008 17:55:39 | |
---|
Munsta tää on parempi kuin alkuperäinen. Oikeasti. Etkö huomannut timen jatkuvaa kusemista ja äänen riittämättömyyttä? Oikeasti? "Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka" |
Antti1997 08.03.2008 17:59:59 | |
---|
Etkö huomannut timen jatkuvaa kusemista ja äänen riittämättömyyttä? Oikeasti? Ja eihän Teräsbetonia voi laulaa paita päällä, siitä miinusta. "Minä sanon totuuden minä en tiedä ruumiin rakennettasi niin se sanelee mitkä istuu halumallasi tavalla jonka taas arvaan varmaan joten ei tuohon voi vastata oikeasti mitään." -JPQ |
Stone91 05.07.2008 23:20:30 (muokattu 07.07.2008 12:29:53) | |
---|
Missä Miehet Ratsastaa kuulosti livenä Nummirockissa ainakin 100 kertaa paremmalta kuin televisiossa. Se ei tuntunut silloin niin loppuun kulutetulta kappaleelta. Minä oikeasti luulin, että Teräsbetoni olisi saanut surkean vastaanoton tuolla Nummirockissa, mutta ei. Ihan kiitettävästi oli ihmisiä katsomassa bändiä ja oli jopa moshaajiakin. :D Valitettavasti siinä keikalla ei tainnut olla niitä pyroja, mitä euroviisuissa oli.. |