Aihe: Anonyymit GASiläiset
1 2 3 4 553 54 55 56 57122 123 124 125 126
Krice
07.03.2008 20:11:10

Godinin uuden Passion RG-3 -sarjan esittelyvideo herätti mielenkiinnon, mutta kun kävin katsomassa hintaa Thomannin sivuilla niin kyllähän se 2400 euroa vähensi hieman intoa...

Suora linkki videoon:
http://www.godinguitars.com/video/Passion_v_sound_web.wmv
Sik
07.03.2008 20:13:42
aika paha :(

Oli, oli todella paha temppu. Tällä se HUIJAS(!! :)) mut maksamaan muutaman kympin enemmän. Eli suomeksi, päädyin Tokaihin.
"Järvinen omien sanojensa mukaan matkalla Tampereelle joi tavanomaisen yhden viinapullon sijasta kaksi, eikä ollut perille päästyään varsinaisesti soittokunnossa."
WinterMad
07.03.2008 21:42:54
Toi torilla oleva -84 vuoden RR. miksei mul oo rahaa?

Se RR:hän on ihan tajuttoman ylihintainen? 80's student -malli, maksaisin itse ehkä about 1000€ sellaisesta. En todellakaan 1500€ vai paljonko se pyynti nyt olikaan.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Jormaz
07.03.2008 22:07:05
No on kyllä ylihintainen RR. On kyllä vanha mutta kuitenkin vain student-malli.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Apaas
08.03.2008 00:17:38

Saisinko herroilta onnittelut?

Tapoin GASini.Pitkään salaa huutorunkannut ja katsonut kaverin EX400BD älteedeetä ja nyt sen ostin.Trukkilevypleksi ja kaikki.

On rässi häh??

Kiitos!Hyvä olo.Podinkin ostin,nyt tulee seuraavat Gassit vasta huomenna!
Mitä?
Suisiideri
08.03.2008 13:12:45
Saisinko herroilta onnittelut?

Tapoin GASini.Pitkään salaa huutorunkannut ja katsonut kaverin EX400BD älteedeetä ja nyt sen ostin.Trukkilevypleksi ja kaikki.

On rässi häh??

Kiitos!Hyvä olo.Podinkin ostin,nyt tulee seuraavat Gassit vasta huomenna!

Onneksi olkoon. :D Pistelehän mulle vaikka rivaa tai jotain, itteäki gasittaa just toi kitara ja samalla pleksillä :D Lähinnä oon kiinnostunu että miten ton soitto seisaaltaan sujuu ku paljon on kuullu ton kaulapainoisuudesta?
And then?
hullu_ukko
08.03.2008 14:41:59
Ennen vuotta 2007 valmistettu ESP Viper stankku kiitos!

Kyllä, olen ehkä pikkumainen, mutta en tahdo vuoden -07 tai uudempaa Viperia kiitos tämän loistavan oivalluksen: http://www.thomann.de/fi/prod_large_AR_115968.html

-Laitetaan siihen nuo ns. vitun rumat flag-inlayt!
-Joo! Näyttääkin kalliimalta kuin ne vanhan sarjan pisteet!

Not!
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Räbbänä
08.03.2008 14:44:27
Ennen vuotta 2007 valmistettu ESP Viper stankku kiitos!

Kyllä, olen ehkä pikkumainen, mutta en tahdo vuoden -07 tai uudempaa Viperia kiitos tämän loistavan oivalluksen: http://www.thomann.de/fi/prod_large_AR_115968.html

-Laitetaan siihen nuo ns. vitun rumat flag-inlayt!
-Joo! Näyttääkin kalliimalta kuin ne vanhan sarjan pisteet!

Not!

Ja HW cosmoblack värityksellä muun kitaran ollessa taas vielä rumemmalla mattamustalla värityksellä. Miksi? Miksi?

Vanhan tyylinen viper stankku, mutta flag-inlaylla, olisi kiva...
hullu_ukko
08.03.2008 14:51:33 (muokattu 08.03.2008 14:53:30)
Ja HW cosmoblack värityksellä muun kitaran ollessa taas vielä rumemmalla mattamustalla värityksellä. Miksi? Miksi?

Vanhan tyylinen viper stankku, mutta flag-inlaylla, olisi kiva...

Eikö se väri johdukaan pelkästä kuvan paskuudesta? Ei saatana! Minä en mattamustaa kitaraa osta.

E: ESP:n omat sivut sanovat, että väri on BLKS. Loistojuttu... Pilataan vaan se malliston kiinnostavin kitara maalaamalla se mattamustaksi ja laittamalla flag-inlayt.
M.A.C.H.O. # 5 AIL PI PÄK | Välillä mullekki huudellaa että "Leikkaa lettis!"...Ja minähän vastaan asiallisesti että: "Nussi sikaa!". -Ushimir
Räbbänä
08.03.2008 15:01:48 (muokattu 08.03.2008 15:19:32)
Eikö se väri johdukaan pelkästä kuvan paskuudesta? Ei saatana! Minä en mattamustaa kitaraa osta.

Mattamusta on kyllä mielestäni yksi masentavimpia ja rumimpia värejä millä kitaran voisi mennä sotkemaan. Torin Viper 407:kin kyllä olisi kiinnostanut älyttömästi, mutta se mattamusta... Voisihan sitä joskus säästää ylimääräistä fyffeä ja maalauttaa mokoman vaikka Amfisoundilla Vintage White väriseksi ja vaihtaa HW:n kultaiseksi. Nami.

Edit: Voi scheisse olisi muuten torilla tosi namu 70-luvun Ibanezin LP-custom myynnissä. Värikin mukavasti kellastunut valkoinen.
cruel_destiny
08.03.2008 17:06:34
Edit: Voi scheisse olisi muuten torilla tosi namu 70-luvun Ibanezin LP-custom myynnissä. Värikin mukavasti kellastunut valkoinen.

Haha, vanha oma skebahan se siinä! Myin pois about vuosi sitten. Vois ostaa pois, koska toin on tosi namu, ei vaan ole rahaa.
Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal
Krice
09.03.2008 22:12:22 (muokattu 09.03.2008 22:13:39)

Laatukitaravinkki muillekin: Godin on tehnyt Redline 1:n kolme uutta värivaihtoehtoa Graphiten lisäksi: punainen, vihreä (!) ja kiiltävän musta. Tuossa on ainoa kuva jonka löysin:
http://www.godinguitars.com/namm08/pageimages/himage_room51.jpg

Siis ihan tylsää, että minulla on perusharmaan värinen.. hinta on Thomannilla 666 euroa eli vähän kalliimpia kuin Graphite-malli.
cruel_destiny
10.03.2008 09:37:35
Hittolainen. Juurikin kun tuli sound city taloon ja classic toiselle treenikselle tajusin tarvitsevani oikeasti pienemmän setin. Nyt mietin sound cityn myymistä ja hommaamista jonkun kivan bluesbreakerin ja tai jopa fenkun... Oikeastaan vähän kaduttaa tuo sound cityn ostaminen, oisi pitänyt oikeasti miettiä kauemmin mitä tarvitsee.

Jostain syystä olen myös viime aikoina kärsinyt akuutista les paulin tarpeesta, vaikka se ei sovi hakemiini saundeihin millään. Esim kitarapajan viininpunainen deluxe on aika herkku ja kiva oli soittaa.

Ja voisi taas vaihteeksi ruveta katteleen jos vaihtais stratoa. Mutta sitten se pitäisi olla vintagea tai ainakin tokai / skuju 80-luvun alusta. Ja sunburst. Tai vaikka valkoinen.
Mike Hucbeen (yhdysvaltain presidenttiehdokas) suunnitelma yhdysvaltain rajojen suojelemiseksi on Chuck Norris surreal
k_laakso
10.03.2008 12:30:39 (muokattu 10.03.2008 12:31:02)
Hittolainen. Juurikin kun tuli sound city taloon ja classic toiselle treenikselle tajusin tarvitsevani oikeasti pienemmän setin. Nyt mietin sound cityn myymistä ja hommaamista jonkun kivan bluesbreakerin ja tai jopa fenkun... Oikeastaan vähän kaduttaa tuo sound cityn ostaminen, oisi pitänyt oikeasti miettiä kauemmin mitä tarvitsee.

Jostain syystä olen myös viime aikoina kärsinyt akuutista les paulin tarpeesta, vaikka se ei sovi hakemiini saundeihin millään. Esim kitarapajan viininpunainen deluxe on aika herkku ja kiva oli soittaa.

Ja voisi taas vaihteeksi ruveta katteleen jos vaihtais stratoa. Mutta sitten se pitäisi olla vintagea tai ainakin tokai / skuju 80-luvun alusta. Ja sunburst. Tai vaikka valkoinen.

Mites maistu Edwardsi eilen?
:)
"Do you trust who I trust me, myself and I."
elbowski
10.03.2008 17:24:40
Laatukitaravinkki muillekin: Godin on tehnyt Redline 1:n kolme uutta värivaihtoehtoa Graphiten lisäksi: punainen, vihreä (!) ja kiiltävän musta. Tuossa on ainoa kuva jonka löysin:
http://www.godinguitars.com/namm08/pageimages/himage_room51.jpg

Siis ihan tylsää, että minulla on perusharmaan värinen.. hinta on Thomannilla 666 euroa eli vähän kalliimpia kuin Graphite-malli.

Vihreitä kitaroita on tässä maailmassa aivan liian vähän. Eipä ole juuri komeampaa väriä kuin loimukansi vihreässä läpikuultavassa värissä. Aah.
Say good night to the bad guy!
Point
10.03.2008 17:31:45
LTD sc-207 GASittaa. tosin moista ei ole tulossa vielä Ainakaan vuoteen. ainakaan. saisi nyt ne uudet rumpulaiset jo.
black-dog
10.03.2008 18:30:43
tällä kertaa gasin kohteena Danelectro DE 59... hintaki naurettava pitää keksiä hito hyvä syy ettei osta:d
Watch my back sano kyttyräselkä
Sälski
10.03.2008 19:50:25

Nyt gassuttaa selkeesti tuo FAB chorus, tosin on niin halpa että saattaa mennä vaan ostoslistalle. Pariin kymppiin voisi irrota laineelta mutta aijon kyllä kokeilla ensin koska oikeesti vähän epäilyttää tuo hinta vaikka monet ovatkin kehuneet.
It's not who votes that counts, it's who counts the votes.
Metal_Late
10.03.2008 19:57:15
Nyt gassuttaa selkeesti tuo FAB chorus, tosin on niin halpa että saattaa mennä vaan ostoslistalle. Pariin kymppiin voisi irrota laineelta mutta aijon kyllä kokeilla ensin koska oikeesti vähän epäilyttää tuo hinta vaikka monet ovatkin kehuneet.
kyllä se vähän aina hinta mietitytää kun kyseessä on FAB ,on minulla FAB metal pedaali,hyvin metallit lähtee ku makso 17e uutena
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)