Aihe: K-70 jyrää!
1 2 3 4 5
J.Hollström
06.03.2008 22:16:51
Loppukonsertti ja viimeinen jakso oli helvetin hyvä. Katsomossa ei tainnut montaa kuivaa silmäparia olla.

Eli hyvä juttu oli kaiken kaikkiaan, mun mielestä.
Point-to-point ripuliranne
uruttaja
06.03.2008 22:39:54
Loppukonsertti ja viimeinen jakso oli helvetin hyvä. Katsomossa ei tainnut montaa kuivaa silmäparia olla.

Heittäytyminen oli kunnioitettavaa. Ainut jakso mistä katsoin osan.
Sertzo S
07.03.2008 06:57:32
Heittäytyminen oli kunnioitettavaa. Ainut jakso mistä katsoin osan.

En ole katsonut, eikä iske mulle. Sen sijaan Mansikkapaikka ja Kuustonen taas veivät ruudun ääreen. Jussi Raittinen oli vieraana. Ohjelman jälkeen painuin jo petiin.
tiina62
07.03.2008 07:19:26

En ehtinyt katsoa, mutta kun pääsen viikon päästä kotiin, niin kiitos digiboxin, voin katsoa sen silloin.
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
J.Hollström
07.03.2008 07:42:21
En ole katsonut, eikä iske mulle.

Miten voi katsomatta tietää iskeekö?
Sertzo S
07.03.2008 07:46:26

Insertit ohjelmasta olen nähnyt ja siitä syystä kaiketi.
Ei mulla silti mitään ohjelmaformaattia vastaan ole ja yhtään sydänkohtaustakaan ei liene siinä esiintynyt.
uruttaja
07.03.2008 09:40:13
En ole katsonut, eikä iske mulle. Sen sijaan Mansikkapaikka ja Kuustonen taas veivät ruudun ääreen. Jussi Raittinen oli vieraana. Ohjelman jälkeen painuin jo petiin.

Oltiin Jussin kans mansikkapaikalla ihan vasta.
elektra
07.03.2008 09:41:49

Jaa eikö sitä ihminen voi vain vanheta arvokkaasti, ei kai sitten. Mutta kun katsoi Jussi Raittista Kuustosen Mansikkapaikalla niin siinä oli jotain oikeaa, moneen oikeaan artistiinkin verrattuna, oikeaa arvokkuutta.
... jos et tiedä mitä olet tekemässä, älä tee mitään...
Sertzo S
07.03.2008 09:43:03
Jaa eikö sitä ihminen voi vain vanheta arvokkaasti, ei kai sitten. Mutta kun katsoi Jussi Raittista Kuustosen Mansikkapaikalla niin siinä oli jotain oikeaa, moneen oikeaan artistiinkin verrattuna, oikeaa arvokkuutta.

Jussin tuntien, niin allekirjoitan tuon.
Tankero
07.03.2008 13:21:46

Sehän taittuu suomessa nykyään. Esim Tuntemattoman teatteriesityksen kohdalla ja sitten myös sen nukkefilmin kohdalla.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
07.03.2008 13:25:35
Sehän taittuu suomessa nykyään. Esim Tuntemattoman teatteriesityksen kohdalla ja sitten myös sen nukkefilmin kohdalla.

Jos pistetään yks tosi pro tuosta pikkusen pohjoisempaa, ja meitä pyydetään kuulematta kommentoimaan hänen senhetkistä soittokuntoaan.

Me molemmat annamme lausunnon paljain päin ja ruoto suorana ilman kuuntelemista.
J.Hollström
07.03.2008 13:26:21
Mä oon nähny Ollilan Jorman.
Eiks kukaan tunne noita K-70 tyyppejä? Siitä sais nyt pisteitä tässä ketjussa.

Tanssipuolella se on näköjään aika mahdoton kirjoittaa aiheesta.
uruttaja
07.03.2008 13:26:28
Eikös se ole sun vanhoja yleisurheilukavereita. ;)

Mä olen sen kans juonu Helmeilevää Omenaviiniä Kantolan Karhusaaren takahuoneessa sekä Merssun perähudlarissa. Mahto olla yks sun sukulaismies siinä samassa kiekerössä.
Tankero
07.03.2008 13:27:03
Jos pistetään yks tosi pro tuosta pikkusen pohjoisempaa, ja meitä pyydetään kuulematta kommentoimaan hänen senhetkistä soittokuntoaan.

Me molemmat annamme lausunnon paljain päin ja ruoto suorana ilman kuuntelemista.

Voisko johtua aiemmista näytöistä.
Varmasti, vissiin.
uruttaja
07.03.2008 13:27:26

Eero Sinikannel-niminen vanhaherra siinä oli, sen biisejä on soinu siellä täällä.

Ei täällä ole mikään mahdotonta. Ei yhtään mikään.
Tankero
07.03.2008 13:27:43
Mä olen sen kans juonu Helmeilevää Omenaviiniä Kantolan Karhusaaren takahuoneessa sekä Merssun perähudlarissa. Mahto olla yks sun sukulaismies siinä samassa kiekerössä.

Hyvin luultavasti
Varmasti, vissiin.
uruttaja
07.03.2008 13:28:42
Tässäpä tästä Eero Sinikanteleesta.

http://koti.phnet.fi/sini1/yhteystiedot.html
rahvas
07.03.2008 14:05:59
Tässäpä tästä Eero Sinikanteleesta.

http://koti.phnet.fi/sini1/yhteystiedot.html

Sinikannel vetäisi muistaakseni Teräsbetonia. Jos siinä ei sukupolvet kohtaa niin missä sitten...

Mun mielestä tuo ohjelma oli lähinnä vanhempien sukupolvien hyväksyvä hymy nuoremmille, ei niinkään vanhusten pilkkaamista. Päinvastoin, hyvin kunnioittavasti heitä kohdeltiin ja tuotiin esiin ihmisinä ja yksilöinä. Hyvä vaan jos joku nuori kokee tuon jälkeen edes jonkinlaisen heräämisen suhteessa vanhempiin sukupolviin.

Kieltämättä välillä liipattiin läheltä myötähäpeän rajaa, mutta kokonaissaldo jäi ehdottomasti positiiviseksi.
"Oot sä se tyhmä basisti?"
tiina62
07.03.2008 15:01:36

Tunnen Tertun. Hän oli Naiskuoroliiton puheenjohtaja aiemmin ja hän on aivan upea nainen!
Aurinkua päivään ja kuuta yöhön!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)