Aihe: Se unelmien kitara??
1 2 3 4 523 24 25 26 2734 35 36 37 38
Jzci
01.03.2008 17:12:51 (muokattu 01.03.2008 17:13:55)

Tässäpä se, ulkonäkö 10 mutta .. squier

http://img131.imageshack.us/img131/4084/skitta001aj4.jpg

http://img129.imageshack.us/img129/2000/skitta005kx1.jpg

Hah, itsekin himoitsen tuollaista. Lähinnä tosin tuota stratoa käyn tuolla paikallisessa hetkittäin ihailemassa. http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=155 Sama kai se miltä se kuulostaa ja tuntuu kunhan vain näyttää hyvältä! Hintaakin vain 295e

E:

Nämä on varmaan jotain aivan kuraa, vai onko?

- Synkronoitu Twin-pivot vibratalla
- Die-cast virityskoneisto
Rokkia: TÄÄLTÄ Melodista heviä: TÄÄLTÄ: Kitarasankarointia: TÄÄLTÄ
ejhfi
02.03.2008 13:05:38

Vois olla vaikka Thinline kaarevalla LP-tyyppisellä kannella ja P90-mikeillä. Kaula yhdistelmä Gibsonin 60's:ä ja Fenkun teleä.
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
mikkomustaine
02.03.2008 15:12:54
Mustainen Dean tai Laihon ESP
Satun vain tykkäämään V-mallisista kitaroista sen soittoasennon vuoksi ja
Veet on kyl nättejäkin...
Set The World Afire!
uugli
02.03.2008 16:10:10
No mun unelma kitara ois varmaan toi Gibsonin Les Paul. Itellään on nyt Epiphonen Les Paul black beauty. Ihan hyvä skeba on. Gibsonin ostan heti kun saan rahaa tarpeeks. Ne on vaan niin tyyriitä.
Zalakka
06.03.2008 23:57:21 (muokattu 07.03.2008 00:12:50)
http://www.kxkguitars.com/images/guitar_nile.jpg

Tuollainen skeba tällaisilla eroilla:
- samankaltaisella tallalla, kuin Jackson JS30RR -kitarassa on
- skaala: 25.5'' (nauhoja 22)
- BEADGB -vireessä
- ei Nile-logoa (on se sen verran hyvä yhtye mielestäni , että voisi se logo kyllä ollakkin siinä)

Siinäpä tuo taitaa sitten olla...

Nyt on nuo jotkut unelma-asetuksista muuttuneet:
- vire matalimmasta ohuimpaan: F# - B - E - A - D - G
- skaala 27", mutta jos toimii tuo F#-vire 25.5" -skaalalla, niin mieluummin sitten sillä 25.5" -skaalalla
- tuossa KXK kitarassa on luullakseni uritettu otelauta, mutta en minä mitään uritettua tahtoisi

Siinäpä tuo taitaa sitten olla... että sellasta.
TheAssassin
07.03.2008 09:16:46 (muokattu 07.03.2008 09:17:01)
Nuo unelma-asetukset saat helpolla: osta basso. Ei tuommoset vireet oo kitaroita varten.

Kiitos Jucciz tuosta, plussaa tuli ^^
brn2sk8
07.03.2008 12:17:41
Gibson les paul custom
Cry Baby and ask me WHY WHY
Dunga
07.03.2008 13:04:34
Gibson les paul custom

Kyllä tuo on minunkin unelmakepukkani ja olen itselleni luvannut, että hommaan sellaisen ennen kuin täytän 30v. Vielä rutkasti aikaa jäljellä :)
Ottoko
07.03.2008 17:02:58 (muokattu 07.03.2008 17:03:24)
joku v-mallinen kitara jossa on humbuckeri ja dimebuckeri. sais olla myös floikka ja hienot otelautamerkinnät. 6-kielinen, ohutkaulainen ja matala action. Värillä ei ole hirveästi väliä, kunhan se on musta ;D
Ashes and promises share a bond
losalvaros
09.03.2008 11:27:27
Omalla kohdalla se kaikista "paras" on Ritchie Blackmoren nimikko-Strato.

Voi pää kyllä kääntyä Ynkkä-stratoonkin, kun noita Blackmore-malleja ei tahdo paljoakaan liikkua.
"Humppaa tai kuole".
825107
09.03.2008 11:32:40 (muokattu 09.03.2008 11:33:16)
http://i14.photobucket.com/albums/a347/ritualfixx/Jem777.jpg

Mulle ainakin ulkonäön kannalta noi ois aika unelma kitaroita.
Stalkah
09.03.2008 12:41:37

tai noh, kun härskiksi vedetään niin olisihan se oma Signature Fender Stratocaster aika mukava peli.. mitä siihen tulisi, olisi asia erikseen. näyttäs varmaan aikalailla siltä American Deluxe FMT HSS Stratolta, mut sen alimman humbuckerin vois sillä s-1 switchillä jakaa ykskelaseks. humpparia tartteisin enemmäkin vaa sooloihin, jos niihinkään. humppareilla soittaminen on liian helppoa ja oma tatsi on tottunut ykskelasiin. ai nih, ja floikka pitäs olla tietenki :D lapaan vaan J.T. signature model ja johonkin puolelle teksti B.o.D. 'till death!
"You tried hard and failed miserably, so learn this: never try!" www.myspace.com/beyondotherdimensions
biibob
09.03.2008 14:18:30
Omalla kohdalla se kaikista "paras" on Ritchie Blackmoren nimikko-Strato.

Voi pää kyllä kääntyä Ynkkä-stratoonkin, kun noita Blackmore-malleja ei tahdo paljoakaan liikkua.

Mielenkiintoista.. Ei tuossa sinällään mitään väärää, ole ja minä olen tosi huono toisten omia unelmakitarakäsityksiään lähteä muuttelemaan, mutta kuitenkin, mikä sen Blackmore nimikko-straton tekee sinusta niin loistavaksi? Itse en ole sitä koskaan testannut, ja eipä noita markkinoillakaan ole. Kuitenkin se on selvää, että mikäli tämän unelman tavoite olisi sellainen mahdollisimman autenttinen kitara, millä Blackmore itse jopa joskus soittelee tai on soitellut, niin nuo Fenderin nimikko-blackmoret ovat kyllä jotain niin kaukaista. Blackmore ei ole itse noita stratoja koskaan missään julkisesti käyttänyt, ja yhteistä Blackmoren itsensä käyttämille stratoille tuossa on vain se, että siinä sattuu lukemaan Blackmore ( tosin tämäkään yhteys ei oikein päde, kun tuskin blackmoren omissa stratoissa missään lavan reunalla keikkuu konepainettu ehkä hivenen herran allekirjoitusta jäljittelevä blackmoren nimi).
Mielenkiintoista, kun fender on laittanut kitaraan Blackmoren nimen sillä perusteilla, että kyseessä on valkoinen 70' lapainen strato ns. scallopoidulla otelaudalla. Ja scallopoinnistakin pakko sanoa sen verran, että laatu varmasti voi olla ihan hyvää ja sellainen, että moni siitä jopa tykkäisikin, mutta todennäköisesti signature-mallin scallopointi ei ole ollenkaan lähelläkään sitä, millainen se on Blackmoren itsensä suosima scallopointi omissa stratoissaan.

Mutta juu tää viesti saattoi kyllä nyt olla aika turha.... Jatketaan aiheesta.
"You think I'm strange because I'm different, I think you're strange because you're all the same."
losalvaros
09.03.2008 14:38:32
Mielenkiintoista.. Ei tuossa sinällään mitään väärää, ole ja minä olen tosi huono toisten omia unelmakitarakäsityksiään lähteä muuttelemaan, mutta kuitenkin, mikä sen Blackmore nimikko-straton tekee sinusta niin loistavaksi? Itse en ole sitä koskaan testannut, ja eipä noita markkinoillakaan ole. Kuitenkin se on selvää, että mikäli tämän unelman tavoite olisi sellainen mahdollisimman autenttinen kitara, millä Blackmore itse jopa joskus soittelee tai on soitellut, niin nuo Fenderin nimikko-blackmoret ovat kyllä jotain niin kaukaista. Blackmore ei ole itse noita stratoja koskaan missään julkisesti käyttänyt, ja yhteistä Blackmoren itsensä käyttämille stratoille tuossa on vain se, että siinä sattuu lukemaan Blackmore ( tosin tämäkään yhteys ei oikein päde, kun tuskin blackmoren omissa stratoissa missään lavan reunalla keikkuu konepainettu ehkä hivenen herran allekirjoitusta jäljittelevä blackmoren nimi).
Mielenkiintoista, kun fender on laittanut kitaraan Blackmoren nimen sillä perusteilla, että kyseessä on valkoinen 70' lapainen strato ns. scallopoidulla otelaudalla. Ja scallopoinnistakin pakko sanoa sen verran, että laatu varmasti voi olla ihan hyvää ja sellainen, että moni siitä jopa tykkäisikin, mutta todennäköisesti signature-mallin scallopointi ei ole ollenkaan lähelläkään sitä, millainen se on Blackmoren itsensä suosima scallopointi omissa stratoissaan.

Mutta juu tää viesti saattoi kyllä nyt olla aika turha.... Jatketaan aiheesta.

Lähinnä sen takia, että juuri se scallopointi on erilaista verrattuna sekä Ynkän malliin että tavalliseen kaulaan; täysin toinen asia onkin, että onko signaturemalli todella signature vai jotain ihan muuta. Ja onhan se tietysti komean näköinenkin.

Jatketaanhan.
"Humppaa tai kuole".
Valdemart
09.03.2008 19:46:55

http://i14.photobucket.com/albums/a347/ritualfixx/Jem777.jpg

Mulle ainakin ulkonäön kannalta noi ois aika unelma kitaroita.

Tulee mieleen paikallisen karkkikaupan halpiskarkkitarjonta.
You Can't Put Your Arms Around a Memory
AlkoBond
15.03.2008 19:15:49
sellanen millä on helppo soittaa, ei piikkejä ja kulmia joka puolella.
ja tietenkin se saaoooundi.
blues guitar
15.03.2008 20:10:32

sellanen millä on helppo soittaa, ei piikkejä ja kulmia joka puolella.

Siis Stratocaster :-)
....painan H-D:llä pitkin suomee.....annan kitaran laulaa vaan.........
InYourFace90
15.03.2008 20:13:18
Siis Stratocaster :-)

Komppailen tätä.
Muusikoiden.Net - Haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
papitsu
15.03.2008 20:26:46 (muokattu 15.03.2008 20:27:49)
Yhtä on oikeastaan mahdoton sanoa, monipuolisuutta pitää olla. Mutta Juccizen arsenaalista kyllä löytyy unelmieni soittimet. Bantam- Les Paul ja blondi-Tele vaahteraotelaudalla. Uujea. Noilla soittelisi jo aika pitkälle monenlaista tavaraa.
PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)